mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
piiskaa
Varmaan vanhin makuuhuoneen "piristys" on piiska. Sen pelkkä näkyvillä olo piristää kummasti. Sitä tulee käyttää vain ja ainoastaan eroottisena piristyksenä, ei rankaisukeinona. Rankaisu voi olla toki myös osa sitä leikkiä.
Itse kiihotun, kun piiskattavaksi on oikein asettauduttava. (niinkuin muka oikeasti)

head of the household
Kyllä piiskaa voi käyttää myös rangaistuksena, miksipä ei -aina sitä on käytetty ja luulisinpa, että käytetään vieläkin paljon yleisemmin kuin moni aavistaakaan. Tietysti asian täytyy olla molemmin puolin hyväksytty, toista osapuolta ei saa väkivalloin alistaa, siitä ei hyvää seuraa. Monet naiset kuitenkin kaipaavat selkeää auktoriteettia elämäänsä, ja silloin on luonnollista, että oma mies sen auktoriteettiaseman ottaa. Olen itse opiskellut asiaa pitkään omassa liitossani, sillä aluksi tuntui varsin oudolta käyttää fyysistä kontrollia parisuhteessa. Vaimoni kuitenkin on sitä tarvinnut ja selvästi sen olmaissut tässä vuosien varrella.Niinpä annan kyllä piiskaa tarvittaessa myös rangaistuksena, jos yhteisesti sovituista pelisäännöistämme ei pidetä kiinni, ja se on ollut meille hyvin sopiva tapa ratkaista asioita. En ole alistaja, ja meillä on läheinen, tasavertainen ja lämmin suhde, kuuntelen vaimoni mielipiteitä ja arvostan häntä todella. Silti tartun tarpeen tullen remmiin tai vitsaan, vedän vaimolta houst alas ja annan perinteisesti selkäsaunan, joskus aika tuntuvankin, jos tilanne sitä vaatii. Tietysti hän vastustaa, rimpuilee ja yrittää tilanteesta pois, useimmiten itkeekin, mutta jälkeenpäin myöntää tarvinneensa kuritusta ja on aina sanonut, että tuntee piiskauksen kivusta huolimatta vapautuneisuutta ja helpotusta sekä turvallisuutta siitä, että osaltani pidän myös kiinni sovitusta eli piiskaan hänet, kun se minusta on tarpeen. -Totta kai tämä on silti luonteeltaan seksuaalista, vaikka kyseessä onkin tavallaan tositilanne, ja useimmiten rakastelemme jälkeenpäin tai vaihtoehtoisesti saan tulista suuseksiä sormetettua sitä ennen naiseni orgasmiin hänen ollessaan yhä polvieni päällä poikittain, piiskattu takapuoli lujasti otteessani. Myös pelkästään seksin mausteena käytän joskus pientä piiskausta, mutta silloin kyse on paljon leikkimielisemmästä "läpsimisestä", eikä sen vaikutus ole läheskään yhtä intensiivinen ja lähentävä kuin "oikean" selkäsaunan; onpahan lähinnä muistutus siitä, mitä voi tapahtua ja tapahtuukin, jos... Tällainen muistuttelu kiihottaa meitä molempia, ja toisinaan läpsäytän vaimoani myös esim. kauppareissuilla ym. puolijulkisissa tilanteissa, ja on aivan herkullista nähdä, miten hän punastuu somasti ja menee mietteliääksi ja hämilleen. Ehkä me olemme vanhanaikaisia, mutta tällaisen pienen vanhoja roolimalleja noudattelevan käytännön ylläpitäminen on ainakin pitänyt suhteemme hyvin vireänä, ja seksielämämme tuntuu vain paranevan vuosien mittaa.

Joo joo
Vaikuttaa provolta tai fantasialta. Oliskin hauska lukea aivan tosikertomuksia tästä aiheesta, valitettavasti niitä tuntuu aika vähän olevan liikkeellä, vai olenko väärässä? Itseäni piiskaus (edes osana seksiä)kiihottaa kyllä, mutta vielä tähän ikään (38) ei ole tullut vastaan naista, jonka kanssa pääsisi itseään toteuttamaan.

Metsälauha
Alkuperäinen kirjoittaja head of the household:
Kyllä piiskaa voi käyttää myös rangaistuksena, miksipä ei -aina sitä on käytetty ja luulisinpa, että käytetään vieläkin paljon yleisemmin kuin moni aavistaakaan. Tietysti asian täytyy olla molemmin puolin hyväksytty, toista osapuolta ei saa väkivalloin alistaa, siitä ei hyvää seuraa. Monet naiset kuitenkin kaipaavat selkeää auktoriteettia elämäänsä, ja silloin on luonnollista, että oma mies sen auktoriteettiaseman ottaa. Olen itse opiskellut asiaa pitkään omassa liitossani, sillä aluksi tuntui varsin oudolta käyttää fyysistä kontrollia parisuhteessa. Vaimoni kuitenkin on sitä tarvinnut ja selvästi sen olmaissut tässä vuosien varrella.Niinpä annan kyllä piiskaa tarvittaessa myös rangaistuksena, jos yhteisesti sovituista pelisäännöistämme ei pidetä kiinni, ja se on ollut meille hyvin sopiva tapa ratkaista asioita. En ole alistaja, ja meillä on läheinen, tasavertainen ja lämmin suhde, kuuntelen vaimoni mielipiteitä ja arvostan häntä todella. Silti tartun tarpeen tullen remmiin tai vitsaan, vedän vaimolta houst alas ja annan perinteisesti selkäsaunan, joskus aika tuntuvankin, jos tilanne sitä vaatii. Tietysti hän vastustaa, rimpuilee ja yrittää tilanteesta pois, useimmiten itkeekin, mutta jälkeenpäin myöntää tarvinneensa kuritusta ja on aina sanonut, että tuntee piiskauksen kivusta huolimatta vapautuneisuutta ja helpotusta sekä turvallisuutta siitä, että osaltani pidän myös kiinni sovitusta eli piiskaan hänet, kun se minusta on tarpeen. -Totta kai tämä on silti luonteeltaan seksuaalista, vaikka kyseessä onkin tavallaan tositilanne, ja useimmiten rakastelemme jälkeenpäin tai vaihtoehtoisesti saan tulista suuseksiä sormetettua sitä ennen naiseni orgasmiin hänen ollessaan yhä polvieni päällä poikittain, piiskattu takapuoli lujasti otteessani. Myös pelkästään seksin mausteena käytän joskus pientä piiskausta, mutta silloin kyse on paljon leikkimielisemmästä "läpsimisestä", eikä sen vaikutus ole läheskään yhtä intensiivinen ja lähentävä kuin "oikean" selkäsaunan; onpahan lähinnä muistutus siitä, mitä voi tapahtua ja tapahtuukin, jos... Tällainen muistuttelu kiihottaa meitä molempia, ja toisinaan läpsäytän vaimoani myös esim. kauppareissuilla ym. puolijulkisissa tilanteissa, ja on aivan herkullista nähdä, miten hän punastuu somasti ja menee mietteliääksi ja hämilleen. Ehkä me olemme vanhanaikaisia, mutta tällaisen pienen vanhoja roolimalleja noudattelevan käytännön ylläpitäminen on ainakin pitänyt suhteemme hyvin vireänä, ja seksielämämme tuntuu vain paranevan vuosien mittaa.
Kuulostaa ihanalta. Olen aina haaveillut tuollaisesta kumppanista. Annatko piiskaa vain vaimollesi, vai kasvatatko myös muita kurituksen tarpeessa olevia tuhmeliini-tyttöjä?

AAAAAAAAA
Kyllä nuo kotikuri foormit ovat asiasta kiinnostuneille parhaita paikkoja tutustua aiheen
laitan pari linkkiä silläkin uhalla että ne poistetaan,

[viestiä moderoitu]

Beatriz
Alkuperäinen kirjoittaja Joo joo:
Vaikuttaa provolta tai fantasialta. Oliskin hauska lukea aivan tosikertomuksia tästä aiheesta, valitettavasti niitä tuntuu aika vähän olevan liikkeellä, vai olenko väärässä? Itseäni piiskaus (edes osana seksiä)kiihottaa kyllä, mutta vielä tähän ikään (38) ei ole tullut vastaan naista, jonka kanssa pääsisi itseään toteuttamaan.
Kun kerrotaan tosikertomuksia, aina joku väittää niiden olevan provoilua tai fantasiaa. Ensin tuomitset Head of Householdin aidon, liioittelemattoman ja hellän kuvauksen liitostaan provoksi ja sitten vielä peräät "tosikertomuksia".

Jos sinulle ei ole tullut vastaan naista, jonka kanssa olisit päässyt toteuttamaan mieltymyksiäsi, ei se tarkoita ettei kukaan muu olisi omaa piiskaajaa/piiskattavaa löytänyt. Minä löysin oman mieheni (hellän, huolehtivan ja rakastavan kurittajan) jo 19-vuotiaana.

Niin, eikä meillä edes käytetä piiskaa seksileikeissä vaan ihan rangaistukseksi. Sekin vielä.

etsivä_löytää
Alkuperäinen kirjoittaja Joo joo:
Et sitten liene edes hakenut? Moni pitää nämä asiat omana tietonaan, koska pelätään torjutuksi tulemista, mutta jos ei omalle kumppanille uskalla kertoa niin silloin kai on väärä kumppani muutenkin. Etsivä kyllä löytää, valittajat harvemmin.

Minä löysin heti, vaikken edes "etsi":
http://search.yahoo.com/search;_ylt=A0geu6CHv_tHiQgB6RxXNyoA?p=kotikuri&fr=yfp-t-501&ei=UTF-8&fp_ip=FI&rd=r1&meta=vc%3Dfi

vaimoni mies jo 28 vuotta
Moni nainen vaan tarvitsee miehen, joka ns. näyttää, missä se kaappi seisoo. Nainenhan tätä systeemiä silti pyörittää, se myönnettäköön. Silti naaralle tekee hyvää, kun suojaa luolaa eli nakkaa tarpeen mukaan naisen nelinkontin eteensä, paljastaa pyllyn ja antaa piiskan puhua. Sen jälkeen on rakastelun vuoro -eller hur?

vitsaa saava mies
ihan varmasti on meitä vitsaa kaipaavia miehiäkin.eikä antajalla nahkahametta tarvii olla eikä rinnat paljaana.ihan vaan tavallinen nainen ja koivuvitsa.polville poikittain ja pylly punaiseksi:)

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja vitsaa saava mies:
ihan varmasti on meitä vitsaa kaipaavia miehiäkin.eikä antajalla nahkahametta tarvii olla eikä rinnat paljaana.ihan vaan tavallinen nainen ja koivuvitsa.polville poikittain ja pylly punaiseksi:)
Minä olen sama mieltä että ei se haita mitään mitä vatteet hän on yllä.

masopoika
Alkuperäinen kirjoittaja annamullepiiskaabeibi:
Alkuperäinen kirjoittaja masokisti:
Alkuperäinen kirjoittaja se yhteisö:
löytyy yahoosta groups ja ankaraseta sieltä löytyy Ankaran Sedän yhteisö
Minä joudun tarkistaa tuota
olisiko tämä se oikea sivu
http://www.yahoo.com/

groups
Juu,se on tuo sivu ja minulla on nimi nyt siellä mutta en löytä mitään sexiä siellä?

äijä44
Tuleehan siitä siis sairaan äijä olo, kun nakkaa nartun nelinkontin, riipsee pöksyt alas ja antaa ensin vyöremmiä persuksille ja nussii sitten kunnolla

sun muijas
Alkuperäinen kirjoittaja äijä44:
Tuleehan siitä siis sairaan äijä olo, kun nakkaa nartun nelinkontin, riipsee pöksyt alas ja antaa ensin vyöremmiä persuksille ja nussii sitten kunnolla

Jep, sopiva roolileikki välillä. Sitten palataan taas takas normaaliin päiväjärjestykseen ja teet niinkun käsketään tai tulee kaulimesta.

Riiviö.
Mielenkiintoinen keskustelu ja täytyy kyllä sanoa että ajatus sellaisesta perinteisestä selkäsaunasta kiehtoisi. Itse en koskaan ole lapsena saanut piiskaa ja kokemusta aikuisenakaan ei liiemmin ole. Kynnys on aika korkea lähteä toteuttamaan fantasiaa (ja pelko siitä että valkotakkiset miehet tulevat noutamaan) Hieno kuitenkin huomata että samantyylisiä ajatuksia on muillakin. Itse olen 34-vuotias mies ja fantasioin ajatuksella että olisin kuriton kakara joka saa piiskaa vanhemmalta naiselta. Tällä samaisella nimimerkillä voi asiasta keskustella kanssani myös suomi24 treffipalstalle ja mistäs sitä tietää jos vaikka kevät ja sen tuoma hulluus saisi meidät myös käytännössä kokeilemaan fantasiaa käytännössä. Aurinkoista kevään odotusta toivottaa Riiviö.

piiskattu
nykyinen mieheni -7 vee yhdessä- sanaili alkuun tyyliin "tulee remmiä, jos et tottele" -mikä kiihotti mua suorastaan kivuliaasti -mutta antoi si5tä myös, kun aikani oikuttelin... ja huh helvetti, miten nautin tästä.Kivusta en tykkää, mutta asetelma on ihana, kun piiskaa tuleee vaan, vaikka kuinka pistäis hanttiin. uhhuhhh..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä