mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Pyöveli
Joskus ammoisina aikoina käytettiin ruumiinrangaistuksia seuraamuksina erilaisista rikkeistä. Miehille tuomittiin raippoja ja naiset tuomittiin saamaan vitsoja. Millaisiahan noiden rangaistusten täytäntöönpanot ovat olleetkaan. Mitähän eroa noilla eri sukupuolelle annetuilla tuomioilla on ollut?

youfuck
Alkuperäinen kirjoittaja masopoika:
Alkuperäinen kirjoittaja annamullepiiskaabeibi:
Alkuperäinen kirjoittaja masokisti:
Alkuperäinen kirjoittaja se yhteisö:
löytyy yahoosta groups ja ankaraseta sieltä löytyy Ankaran Sedän yhteisö
Minä joudun tarkistaa tuota
olisiko tämä se oikea sivu
http://www.yahoo.com/

groups

Juu,se on tuo sivu ja minulla on nimi nyt siellä mutta en löytä mitään sexiä siellä?

et ilmeisesti yhtesöä löytänyt, sielläa etusivulla nainen piiskaa naista

villi
Meillä perjantai on piskapäivä. Eli vikon aikana merkitään kirjoihin pikku rikkeetkin ja perjantaina sitten saa selkäsaunan viikon aikana tehdyistä rikkeistä. Meillä piiskaa AINA isä. Kun piiskaa saa niin silloin sitä saa kunnolla. aina paljaalle pyllylle. Ei oo kivaa!

kateellinen
Luin oikein kateellisena tämän ketjun tekstejä, vaikka en koko ketjua jaksanutkaan lukea. Olen 24-vuotias nainen, joka mielellään ottaisi välillä vähän vastaan kurinpalautusta. En ikimaailmassa kehtaisi sellaista poikaystävältäni pyytää, ja tiedän ettei hän koskaan haluaisi satuttaa minua, uskon että se olisi moraalinen ongelma hänelle, vaikka hän tietäisikin, että pitäisin siitä. Mikä siis neuvoksi?

En ole lapsuudessani ikinä saanut selkääni, mutta ajatus piiskauksesta on koko elämäni ajan kiihottanut ihan vietävästi (ja siihen ajatukseen on aina 13-vuotiaasta lähtien liittynyt eroottinen sävy). Onhan poikaystäväni välillä seksin yhteydessä läimäytellyt minua, ja seksi on muutenkin kiihekää ja aivan mahtavaa (luulen vaan että se voisi olla vieläkin mahtavampaa), mutta onhan se läimintä ollut aika kevyttä läpsyttelyä.

Minua kiehtoo ajatus siitä, että joutuisin jollain tapaa olemaan miehen armoilla. Eli mies päättää, että koska sitä piiskaa tulee ja miten,ja että se rangaistus tapahtuisi oikeasti ja oikeista syistä. Ja vaikken haluaisikaan, että se sattuisi "liikaa" (ei esim. mitään hevosraippaa yms.), niin kyllähän sen nyt itkettää pitää. Sellainen kevyt läpsyttely ei mielestäni "hoida hommaa". Jälkeen päin voi sitten harrastaa sovintoseksiä... Olen muutenkin kamppailulajeja harrastaneena tottunut sietämään jonkin verran kipua.

Luulen (vaikka minulla ei olekaan kokemusta asiasta), että sen lisäksi että piiska saa veren kiertämään "oikeissa paikoissa" ja sitä annetaan "oikeassa asennossa", niin osa viehätys on siinä emotionaalisessa puolessa, kun joutuu pelkäämään tai jännittämään tulevaa tapahtumaa, ja olemaan miehen armoilla (vähän sama asia kun se, että monet naiset haaveilevat (itseni mukaan lukien) siitä että heidät otettaisiin väkisin). Olen jostain lukenut, että pelko ja seksi liittyvät jotenkin vahvasti yhteen, ja että pelko nimenomaan lisäisi eroottista kiihottuneisuutta. Jotain sillä oli tekemistä aivojen kanssa... ;) en nyt kuollaksenikaan muista mitä... Onhan tossa piiskaamisjutussa jotain aika primitiivistä, ja niin kuin täällä on sataan kertaan todettu, niin varmasti se myös luo naiselle turvallisuuden ja välittämisen tunnetta.

Ärsyttää kun meidän täytyy elää tällaisessa pullamössöyhteiskunnassa niin kuin Suomi nykypäivänä on. Kyllä ihmisen pitää pystyä kestämään pientä kipua!

Ja on sääli, jos vain ylikolmekymppiset uskaltavat toteuttaa itseään...

Miten saisin kerrottua avomiehelleni toiveistani?

MrBirch
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
Luin oikein kateellisena tämän ketjun tekstejä, vaikka en koko ketjua jaksanutkaan lukea. Olen 24-vuotias nainen, joka mielellään ottaisi välillä vähän vastaan kurinpalautusta. En ikimaailmassa kehtaisi sellaista poikaystävältäni pyytää, ja tiedän ettei hän koskaan haluaisi satuttaa minua, uskon että se olisi moraalinen ongelma hänelle, vaikka hän tietäisikin, että pitäisin siitä. Mikä siis neuvoksi?
--- Miten saisin kerrottua avomiehelleni toiveistani?
Ei siihen oikeastaan mitään muuta mahdollisuutta ole kuin nostaa otollisessa tilanteessa kissa pöydälle ja kertoa avoimesti mitä haluaa ja miten. Teet tuossa hyvin eron sen välillä, että haluat "ottaa vastaan kuripalautusta" ja toisaalta sen välillä, että poikaystäväsi "satuttaisi" sinua.

Se sinun täytyy hänelle vääntää rautalangasta, että on olemassa nautinnollista kipua, joka ei ole satuttamista ikävässä tai pelottavassa mielessä. Teidän on keskenänne selvitettävä ja saatava auki se ajatus, että tietynlainen kurittaminen on sinulla toiveena ja kun poikaystäväsi antaa sitä sinulle hän tekee rakkauden teon sinulle. Tokihan hän sitä haluaa!

Se vaatii paljon keskustelua ja nimenomaan keskustelua sellaisessa tilanteessa, jossa tunnette luottavanne toisiinne. Ei siis hätäisesti eikä todennäköisesti silloin, kun sinä haluaisit piiskaa tässä ja nyt - siinä tilanteessa toiveesi voisi häkellyttää, jos sitä ei olisi mitenkään valmisteltu. Ehdottaisin, että etsit tueksi asiallista nettiaineistoa tai kirjallisuutta piiskaleikeistä ja johdattelet sen avulla.

Myös alan foorumit kuten Spankz Unlimited (http://www.sunlimited.tk/) tarjoavat tietoa ja keskusteluyhteyden samassa tilanteessa oleviin.

Jo pitemmän ajan kurissa kasvanut
Mulla oli kanssasi aivan sama tilanne, en kehdannut suoraan sanoa eikä vihjaillut auttaneet asiassa joten lähetin miehelleni kirjeen oikein postin kautta. Siinä purin hänelle sydämmeni ja kas, eräänä iltana palatessani iltavuorosta mieheni odotti minua koivuvitsan kanssa . Sen jälkeen olemme useasti jutelleet selkäsaunoista joita saan säännöllisesti 3-4 viikon välein (joskus useamminkin ). Suhteemme on saanut niistä lisää "syvyyttä" ja tunnen itseni hyvin onnelliseksi aivan kuten avioliittomme alkuaikoina!

kuritettu
Olen mies, mutta viihdyn piiskan vastaanottajana. Näin onnistuin joskus esittämään asian: Tyttöystävän kanssa oli puhetta, miten nykyajan lapset kaipaisivat piiskaa. Niitä tilaisuuksiahan tulee usein. Kerroin, miten äiti kasvatti minua ja miten se teki minulle hyvää. Siinä vaiheessa kyllä huomaa, onko toinen yleensäkään kiinnostunut asiasta. Seuraava askel onkin selittää, miten vieläkin olisi terveellistä saada esimerkiksi tupakanpoltosta takamuksilleen koivunoksasta vanhaan malliin. Loppu menikin jo melkein itsestään, ei tarvinnut paljon yllyttää, kun "hae risu ja pylly esille!" Sitten komennettiin kaikki vaatteet pois ja sänkyyn vatsalleen. Vähän ajan kuluttua. purin tyynyä ja toivoin, että piiska hajoaisi ennenkuin minun takamukseni. Jos toinen ei alkuunkaan osoita kiinnostusta aiheeseen, lienee vaikeampaa saada häntä suostumaan.

*kasper*
Olen usein miettinyt, että minkälainen määrä annetaan piiskaa ns. perinteisessä selkäsaunassa? Itse en koskaan pienenä saanut piiskaa ja nyt vanhempana on vaimokulta muutamia kertoja piiskannut. Hän antaa yleensä noin parikymmentä iskua (mikä tuntuu olevan aika yleinen määrä, kun olen lueskellut näitä juttuja), mutta itselleni ne ei ainakaan tunnu niin pahalta, että tekisi mieli itkeä tai saatika, ettei kestäisi yhtään enempää. Onkohan minulla korkeampi kipukynnys vai antaakohan vaimoni liian kevyitä selkäsaunoja? Jäljet kyllä näkyvät pitkän aikaa...

punapylly
Kasperille: Pidän itseäni melko asiantuntijana, koska olen saanut maistaa useamman naisen antamaa kurinpalautusta (katso aikaisempia kirjoituksiani). Ei se lyöntien määrä, vaan laatu! Esimerkiksi äitini sisko piiskasi tosi pitkään, useamman kymmenen lyöntiä, mutta melko kevyesti. Ensimmäiset tekivät kipeää, mutta sitten takamukset turtuivat, niin että parinkymmenen lyönnin jälkeen tuskin tunsinkaan niitä. Itku ei ollut lähelläkään. Taas erän kiukkuinen vanhapiika veteli pajunoksalla niin, että jo suunnilleen viiden lyönnin jälkeen pääsi huuto. Eikä se suinkaan aina loppunut siihen! Kun äiti lähti johonkin reissuun, toivoin, että en joutuisi sen akan kuritushuoneeseen. Melkein itku pääsi kun kuulin, että siinehän minut taas jätetään! Sain olla varma, että jo ensimmäisenä päivänä minusta varmuuden vuoksi piiskataan pahankurisuus pois. Jos yritin valittaa, niin äiti vain totesi, että kunnon piiskaus tekee minulle vain hyvää.
Eräs kaveri selitti, että hän rupeaa itkemään aika nopeasti, että selviäisi pienemmällä selkäsaunalla. Jotkut toiset (tyhmemmät) taas kehuivat, miten lujia selkäsaunoja he olivat saaneet, mutta eivät olleet itkeneet. Tietysti kipukynnyskin on eri ihmisillä erilainen.

tuhmeliini
Olen viisikymppinen nainen ja olen aina haaveillut vanhanajan kunnollisesta piiskauksesta
risulla tai remmillä. Ei oo vaan löytynyt ketään ja en oo kehdannut tunnustaa kenellekkään tätä mieltymystä.

risu-tuomo
Oletko kokeillut ns. kontaktipalstoja, Tuhmeliini? Saisit varmasti vastauksia kymmenittäin. Tosin olisi työ seuloa sieltä esiin hyvät ja luotettavat, mutta eiköhän se pikku hiljaa onnistuisi. Minä ainakin olisin valmis antamaan Sinulle tuntuvan, mutta lämpimän kurituksen (olen 57).

sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja tuhmeliini:
Olen kyllä etsinyt kontaktipalstoilta, mutta törmännyt vaan ihmisiin, jotka ovat halunneet jotain muuta, kun minä.
En raaskisi sinua vitsalla sivellä.Olen skidinä saanut kokea sitä herkkua.Kipeetä teki.Seksissä tiedä miltä se tuntuu jos sopivan hellästi sen tekee.Jotkut nauttivat siitä kun läiskii "lautasille" kämmenellä.Mitä kaikkea olenkaan menettänyt seksirintamalla?

Piiska-Pate
Tapasin muutama vousi sitten reilu 4-kymppisen eronneen naisen, joka pikkuhiljaa avautui mulle toiveineen. Eli halusi ainoastaan tulla kuritetuksi ja piiskauksen jälkeen sain vielä levittää voidetta hänen piiskatulle pyllylleen. Vaan ei mitään muuta, ei hyväilyä eikä seksiä. Vaan kuinkas toisella kertaa kävikään? Silloin ennen kuritusta hän ojensi mulle lahjan, jonka sain avata vasta kurituksen jälkeen. Ja mitä sieltä löytyikään - pakkaus kumeja. Olin hieman pihalla siinä tilanteessa kunnes hän nyökkäsi mulle ja seksiä harrastettiinkin "pitemmän kaavan kautta". Eli niin äkkiä saattaa nainen mielipiteensä vaihtaa. Luettuani kirjoituksiasi ja kunniottaen mielipdettäsi tuli mieleen, oletko aivan varma itsestäsi???

risu-tuomo
Voi miten mielelläni antaisinkaan sinulle kurinpalautusta, Tuhmeliini ! Ilman sitomisia tai alistamisia. Vaan jos tähän laittaa meilinsä, niin hetihän se sensuroidaan. Mikä siis neuvoksi ?

no esimerkiksi
Risu-tuomo laittaa vaikka iskurit.nettiin ilmoituksen nimimerkillä risu-tuomo. Johon tuhmeliini sitten voi ottaa yhteyttä. Tai päinvastoin. Ilmoituksen voi poistaa kun tuhmeliini on sen löytänyt.

tytto 60+
minulle vielakin tekee parhaan vaikutuksen norjat koivun oksat sidottuna sopivaksi kinpuksi.
Norjat oksien latvat kirpaisevat aivan hekumallisesti kun kiertyvat takamuksien myotaisesti ihoa myoden ja aivankuin imetyvat hetkeksi ihoon kiini.
erikoisen tunteen saan kun lespo ystavani virpoo silla reisien sisapintaa ja lahelta vulvaani jossa iho on herkka.
joskus jopa himan hipaisee hapyhuulia ja klitoristakin ai ai kun tekee kutaa.
piiskaleikkien jalkeen han aina nuolee piiskatut kohdat ja imeskelee klitorista hartaasti.
rangaistus mielessa emme tata tee vaan puhtaasti nautinnon aikaan saamiseksi. todella pidamme molemmat tallaisesta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä