mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja Koivuniemen Herra:
Tossa tarkoitinkin sitä että kun haaveilee, keskustelee, fantasioi piiskan saamisesta. mutta ei sitten uskalleta toteuttaa fantsiaansa/haavetta.
Kannattaa ottaa vaikka likkakaveri henkiseksitueksi jos muuten ei uskalla antaua piiskastavaksi.

piiska pete
Tossa tarkoitinkin sitä että kun haaveilee, keskustelee, fantasioi piiskan saamisesta. mutta ei sitten uskalleta toteuttaa fantsiaansa/haavetta.
Kannattaa ottaa vaikka hyvä tyttökaveri henkiseksitueksi jos muuten ei uskalla ottaa piiskaa.

MR PIISKA AKSIIP RM
ylläpito on sitten päättänyt sensuroida kaikki linkit tästäkin ketjusta. mutta tuolta alkupuolelta on jäänyt jotain sensuroimatta.
tasa-arvoa kiitos eli kaikki linkit pois tästä ketjusta

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja (sama):
Laita googleen vaikka "kotikuri", sillä löytyy .
Kiitos sinun neuvostasi ja iloinen pääsiäinen,kumma toivo minun mielestäni kun ajattelen kuinka Jeesus sai kärsiä pääsiäisillä,en tiedä mitä suomenkieliset sanovat mutta ruotsinkieliset sanovat glaad påsk=iloinen pääsiäinen

masokistimies
Onko täällä uskaltaa kirjoittaa mitään naisia ollenkaan?Harmin paikka!Naiset haluavat olla tasanveroiset me miehet mutta valitettavasti et!Se on vaan me miehet joka uskaltavat sanoa mitä me ajattelvat.
ps.se sana tasanveroiset en jaksa katsoa jos se on oikein lausettu,ei me hurrit on tällaisia sivua!

kiltti_tyttö
sinä taidat nyt kyllä valehdella. taitaisi olla koivuniemen herralla hommia.
Jaa niinkuin mitä hommia? Lumitöitä olisi aamulla kuulemma tiedossa, enkä todellakaan valehtele ;)

Koivuniemen Herra
Alkuperäinen kirjoittaja kiltti_tyttö:
sinä taidat nyt kyllä valehdella. taitaisi olla koivuniemen herralla hommia.
Jaa niinkuin mitä hommia? Lumitöitä olisi aamulla kuulemma tiedossa, enkä todellakaan valehtele ;)
tuupas tänne vantaalle niin herra antaa sulle opetusta ;)

miuh
onko oikein antaa piiskaa jos on todella ärsyttävällä päällä ja tosi vittumainen??
itse olen saanut piiskaa mieheltäni kun olen ollut tosi rasittava vaikka ei se minusta niin hirveän vakavaa ole sillä olen aina tehnyt mitä huvittaa eikä kellään ole ollut siihen sanomista...

mies joka antaa piiskaa välillä
joka tekee just nii ku huvittaa, ärsyttää tahallaan(joskus tahattomasti), väittää vastaan joka ikisestä asiasta jos ei mene oman mielen mukaan..
eli tosi rasittava ihminen, mutta jota kuitenkin rakastan hirveästi..

nainen joka saa piiskaa välillä
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa kuutisen vuotta ja saan tosiaan piiskaa, milloin syystä, milloin syyttä eli ihan huvin vuoksi vaan. Aluksi oli vaikea myöntää, että se kiihottaa minua, mutta niin se vaan on. Jo aivan alkuaikoina eli ensimmäisen puolen vuoden aikana mieheni harrasti pyllylle läpsimistä ja muka leikillään otti tiukasti kiinni ja "uhkasi" piiskalla, jos tuli jotain sanaharkkaa. Silloin jo lepattivat perhoset vatsassa, kun kuvittelin, miltä se mahtaisi tuntua...
Jossain vaiheessa sitten tuli se hetki, jolloin hän toden totta erään vittuilukohtaukseni seurauksena otti mut polviensa väliin, veti housut alas ja tosiaan piiskasi perusteellisesti. Sain myös luvan kuunella kovan ripityksen lapsellisuudestani. Olin sanaton ja nolo, mutta aikani mökötettyäni hautasin tapahtuneen hiljaisuudessa. Kun olimme taas puheväleissä parin päivän kuluttua, mieheni otti minut puhutteluun ja ilmoitti suunnileen, että lisää tulee, jos ei tahti muutu. Minua ei ole aikaisemmin dominoitu piiskauksetsa puhumattakaan, ja oli mielenkintoista huomata, että juuri sitä puolta olin kaivannut aiemmissa suhteissani, etsinyt siis miestä, joka on niin vahva, että laittaa rajat, ei anna minun pilata hyviä välejä toisarvoisista syistä johtuvista pahantuulenpuuskista, joita minulla on ollut valitettavasti tapana purkaa lähimpiini, pakko myöntää.
Meillä on hyvät välit, en koe olevani alistettu missään mielessä, päinvastoin oloni on levollinen ja vakaa, turvallinen. Tiedän, että tämä mies rakastaa minua ja haluaa minulle hyvää, Kaikenlisäksi seksisuhteemme on todella "white hot" edelleen, vaikka ollaan jo vuosia oltu yhdessä. Alkukantaisella tasolla tämä tuntuu oikealta, mutta sen verran intiimistä asiasta on kyse, että en puhuisi siitä ilman tätä anonymiteetin antamaa suojaa kenellekään. Täällä on ollut hyvä huomata, että en ole ainoa näin tunteva.
Moni voi tulkita asian niin, että haen isähahmoa, olen epäkypsä jne., mutta en usko siitä olevan kyse. Olen yli nelikymppinen jo, akateemisessa ammatissani erittäin hyvin menestynyt ja suhteeni isävainajaan oli lämmin. Silti vasta nyt tunnen itseni kokoNaiseksi, kun vierelläni on mies, jonka kanssa saan olla aidosti oma itseni, jopa oikutella,jos siltä tuntuu -vaikkakin tietyissä rajoissa. Jos ne rajat ylittyvät, saan takuulla tuntea sen pakaroillani. Viimeksi toissapäivänä kävi näin, kun olin lähdössä työmatkalle ja hermoilin siinä kiireessäni ja riehuin lapsellisesti, mikä johti siihen, että kesken pahimman sählingin mieheni talutto minut käsipuolesta saunakamariin, veti verkkarini alas, painoi penkille pylly pystyssä ja antoi nahkavyöllä palautetta käytöksestäni. Raivosin tietysti ja rimpuilin remmin alta pois, mutta lopulta rauhoituin ja pyysin anteeksi sekoilemistani. Enää en edes kiukuttele jälkeenpäin, sillä olen oppinut myöntämään, että saan täsmälleen sitä, mitä tuollaisissa tilanteissa kaipaan.
Yön nukuimme sylikkäin sovinnonteon jälkeen ja aamulla lähdin reissulleni mieli miltei hilpeänä, joskin istuminen junassa oli hiukan hankalaa;). Työt on luistaneet enemmän kuin hyvin, ja lauantaina pääsen taas kotiin.
Joten sinulle mies, joka kysyit ansaitseeko itsekkäästi käyttäytyvä, joskus ilkeäkin nainen piiskaa, sanoisin, että ilman muuta. Ainakin hyvin monet meistä ansaitsevat, väittäisin jopa, että tarvitsevat ja ehkä siksi jopa kerjäävätkin sitä ajoittain.

saiskin
Aikoinaan mulla oli akka, nainen siis, joka nautti siitä, kun sai kunnolla piiskaa aina joskus. Nyt oon yksinäinen leski, rouva kuoli vajaa nelivitosena. Enää eo seksi maistu paljon miltään, kaipaan perinteisiä asetelmia, snif,,,

ruuben
Piiskaamista ollaan harrasteltu silloin tällöin lähinnä hupimielessä sänkykammarin piristykseksi, mutta nyt on ilmeisesti tilanne muuttumassa. Nimittäin vaimo on läpsimässä vähän väliä ja haluaa aina läiskiä milloin kukkakepillä, milloin nahkavyöllä jne. Eniten on alkanut arveluttaa hänen rajut otteensa, se ei ole enää kevyttä ripsuttelua, vaan lyönnit tulevat voimalla ja samalla toisen käden sormet tekevät työtään haarovälissä. Olisikohan osuutta hänen aloittamassaan lääkekuurissa (jotain hormonia) Ja muutenkin käy aika kuumana kaiken aikaa.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan
Alkuperäinen kirjoittaja miuh:
onko oikein antaa piiskaa jos on todella ärsyttävällä päällä ja tosi vittumainen??
itse olen saanut piiskaa mieheltäni kun olen ollut tosi rasittava vaikka ei se minusta niin hirveän vakavaa ole sillä olen aina tehnyt mitä huvittaa eikä kellään ole ollut siihen sanomista...
Annatko itse miehellesi piiskaa silloin, kun hän on äsryttävällä päällä ja tosi v-mäinen? Jos annat, silloin miehelläsikin on oikeus kohdella sinua samoin, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

punapylly
Äitini käytti vitsaa innokkaasti (olen kertonut aikaisemmin). Muutimme viiden vuoden aikana neljä kertaa ja hän oli paljon matkoilla. 10 - 16 vuotiaana olin hyvin monessa "sijaiskodissa". Aina annettiin ohjeeksi, että minulle täytyy pitää kova kuri. Vielä 14 vuotiaana tarkennettiin "vitsaa ei pidä säästää". (Eikä se sen jälkeenkään kiellettyä ollut, niinkuin sain pari kertaa huomata). Useammassa paikassa ohjetta noudatettiin, aina paikan emännän toimesta. En silloin kuvitellutkaaan, että asiaan liittyisi mitään seksuaalista. Totesin vain, että monet naiset haluavat mielellään piiskata pojankoltiaisen pyllyn juoville. Usein se tapahtui jonkin aivan tekaistun syyn varjolla. Olin siksi hyvin äidin kouluttama, että alistuin siihen nöyrästi.
Olin melko pienikokoinen ja "söpö" pikkupoika - arvatkaa nolottiko, kun vielä 14-vuotiaana minua usein luultiin tytöksi. Jotkut mummot (yli 30-vuotiaat, silloisen käsityksen mukaan) halusivat "pitää minua hyvänä". Ei sekään tuntunut mukavalta, kun vanha pahalta haiseva akka ottaa 13-kesäisen pojan syliinsä ja taputtelee poskelle ja takamuksille ja suukottelee. Mutta vastaan ei uskaltanut panna! Silloin olisi vitsa heilunut viimeistään kotona. Olen jälkeenpäin monesti miettinyt, miksi naiset haluavat niin mielellään piiskata murkkuikäistä poikalasta. Olen "apukasvattajani" Leenan (katso aikaisempia kertomuksiani) kanssa jutellut asiasta. Hän esitti erään, ainakin joissakin tapauksissa melko todennäköiseltä tuntuvan syyn: Etenkin vielä 60-luvulla naiset olivat hyvin miesten alistamia. He mielellään kostivat sukupuolisorron, kun pääsivät vuorostaan alistamaan miestä, vaikkapa vähän pienempääkin. Poikaparka sai olla sijaiskärsijänä miesten puolesta. Ja mahdollisimman nöyryyttävästi, eräässä paikassa talon suunnilleen samanikäinen tyttö sai katsella, miten miehiä pitää käsitellä. Huomasin nopeasti, että ei kannata näytellä kovanaamaa, vaan ruveta jo muutaman lyönnin jälkeen surkeasti parkumaan ja anelemaan armoa ja luvata olla kiltti poika. Ei tarvinnut paljon näytelläkään, kyllä piiskan lyönnit sen verran yleensä kirpaisivat.

punapylly
Jatkoa edelliseen: Jos kyläpaikassa oli käytetty risua, niin minun piti kotiin mentyäni tunnustaa äidille, että olin ollut niin tottelematon, että minulle oli täytynyt antaa piiskaa. Äiti antoi "varmuuden vuoksi" uuden selkäsaunan. Mielestäni ei ollut reilua, että minut piiskattiin vielä kotona, kun olin jo kylässä saanut rangaistuksen. Mutta minkä pikkupoika asialle mahtaa!
Tietenkin äiti aina kyseli "keinoemolta", miten olin käyttäytynyt. Ja jos en saanut "täysiä pisteitä", niin arvatkaa, mitä seurasi! Muutaman kerran jo siellä kyläpaikassa. Ja joka tapauksessa piti käydä pyytämässä kyläpaikassa anteeksi ja kertoa, mitä tottelemattomuudesta oli kotona seurannut. Kerran sovin kyläpaikan tädin kanssa, että siellä saamistani piiskoista ei kerrota äidille (jäljet olivat jo hävinneet, kun menin kotiin). Myöhemmin hän kuitenkin kertoi asiasta äidille. Seurasi sellainen selkäsauna "valehtelusta", että sen jälkeen en uskaltanut olla kertomatta "akkojen" antamista kurituksista.

seksiin
Minusta naisena on outo ajatus, jopa täysin minun maailmankuvani vastainen, että jollakin miehellä olisi oikeasti oikeus rangaista minua tekemisistäni tai sanomisistani. Eli siis päättää siitä, toiminko oikein tai väärin. Ei ikinä. Jos mies rangaistusluenteisesti yrittäisi minua kurittaa, niin suhde loppuisi siihen paikkaan.

Muuten vitsa on kiva seksiväline. Mies ottaa toisinaan polvilleen ja välillä vitsa käy niin, että itku meinaa tulla. Ja se tuntuu hyvältä. Ei siinä enää varsinainen akti sen jälkeen kauan kestä, kun molemmat saavuttavat huipun. Suosittelen. Siis piristämään seksielämää.

piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja seksiin:
Minusta naisena on outo ajatus, jopa täysin minun maailmankuvani vastainen, että jollakin miehellä olisi oikeasti oikeus rangaista minua tekemisistäni tai sanomisistani. Eli siis päättää siitä, toiminko oikein tai väärin. Ei ikinä. Jos mies rangaistusluenteisesti yrittäisi minua kurittaa, niin suhde loppuisi siihen paikkaan.

Muuten vitsa on kiva seksiväline. Mies ottaa toisinaan polvilleen ja välillä vitsa käy niin, että itku meinaa tulla. Ja se tuntuu hyvältä. Ei siinä enää varsinainen akti sen jälkeen kauan kestä, kun molemmat saavuttavat huipun. Suosittelen. Siis piristämään seksielämää.
Oletko ajatellut että kun piiskaat miestä jos siis piiskaat,niin sinulla voisi olla nahkahamepäällä.JA voisit piristää sitä niin että kuulustelisit ennen piiskausta miestäsi ja sinulla voisi olla punaiseksi meikatut huulet kokeile.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä