mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Emilia 50v.
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Spanking-leikeissä oppii tuntemaan itseään paremmin. Esille nousevat lähinnä halu vallankäyttöön, ankaruuteen, komentamiseen, haluun tuottaa kipua tai vastapuolella turvallista pelkoa, ristiriitaisia tunteita (haluaa/ei halua -vaikka pelkää) halua alistua ja nöyrtyä, häpeää, hetkeksi oman voimakkaan minän ja tahdon poisluovuttamista jne... Kuinka moni uskaltaa tunnustaa, että nauttii vallan käytöstä. Uskaltaa myös tunnustaa nauttivansa siitä, että joku komentaa ja on pakko tehdä ja saada jotain mitä pelkää. Nämä ovat ihmisen ns. pimeitä puolia. Turvallisessa parisuhteessa tai leikkikaverisuhteessa niitä puolia voi rauhassa tunnustella, ihmetellä itsessään. Hetken aikaa päästää valloilleen. Kuinka usein on tehnyt mieli itkeä, huutaa, vapauttaa kontrolli itsessään. Sekin on mahdollista silloin kun on samassa hyvää ja kipeää selkäsaunaa. Itseasiassa spanking-leikit vapauttavat ihmistä sisältäpäin. Tosin vain niille jotka pitävät niistä. Ne saavat endorfiinit kiertämään, arkielämään tulee tsemppiä, itsetuntemus kasvaa. Hallita ja olla hallittavana. Turvallisesti. Suosittelen.
Itse olen siis halukas vain vastaanottamaan piiskaa mieheltä, mutta muuten olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä. Tunnen oloni turvalliseksi kun toinen ottaa ne ohjat käteensä ja näyttää oikean suunnan elämässä. Aiheita ohjaamiseen kyllä meikäläisen elämässä olisi. Selkeä , turvallinen kotikurisuhde olisi ideaali, tällä hetkellä yksin elävälle. Stressin laukaisijana kunnon selkäsauna sillointällöin on kertakaikkiaan paikallaan.

masokistimies
Minäkin haluan saada piiskaa mutta kyllä minä voin antaa sinulle vanhanaikainen selkäsauna jos haluat?Minun osoite löydät suomi24 leikit&fetisit minä pidä katsoa mitä nimi se oli se aihe siellä,jotain olen rangaistuksen vaille,en muista,siellä minulla on sama nimikin.

masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja masokistimies:
Minäkin haluan saada piiskaa mutta kyllä minä voin antaa sinulle vanhanaikainen selkäsauna jos haluat?Minun osoite löydät suomi24 leikit&fetisit minä pidä katsoa mitä nimi se oli se aihe siellä,jotain olen rangaistuksen vaille,en muista,siellä minulla on sama nimikin.
tarvitsen rangaistuksen on se paikka missä minulla on osoiteni,siis suomi24 leikit&fetissit

masokistimies
tarvitsen rangaistuksen on se paikka missä minulla on osoiteni,siis suomi24 leikit&fetissit

Sietäisin saada
Olen tullut siihen tulokseen että ei ole väliä kumpi piiskaa antaa ja kumpi saa kunhan kaikki osapuolet ovat lopuksi pyllyt punaisina .heh...spank you very much t:poika36v

sohvis
Olen tavallinen hetero sälli.Piiskahommista jäänyt mieleen,isukki kuritti pientä poikaansa,minua,jostain pikku erheestä.Jouduin hakemaan piiskan itse.Tietenkin valitsin hentoisen,vähemmän kipua tuottavan.Se ei kelvannut.Piti hakea järeempää tavaraa.Sitten hän hyväksyi astalon.Sitten jouduin laskemaan housuni alas että hän saa ojentaa pientä poikaansa.Kipeetä teki.Onneksi tollanen sadisti on mullan alla.Omat lapseni tarvinneet kokea tollasta nöyryytystä.

OTK
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut rouvashenkilö:
Kiihottavia juttuja nämä; kertokaa lisää!
Lapsena joskus sain piiskaa. Silloin en siitä pitänyt. Mutta ei jäänyt traumoja.
Aikuisena olen olllut pari kertaa piiskaa paljaalle pyllylle saavana osapuolena ja ihan kivaa
on sekin ollut, mutta enemmän minua kiihottaisi olla roolissa jossa minä kurittaisin naista antamalla perinteisesti esimerkiksi koivuvitsalla tai vastaavalla piiskaa paljaalle pyllylle.

47-rouva
Aikas mielenkiintoista luettavaa, vaikka kaikkea en ehtinyt selaamaan.
Itse olen aina halunnut pitää miehen kurissa, eikä sekään ole vastustellut. Pienenä sain sen verran paljon selkääni ( vielä tuossa 15v iässä ) isältäni, että itseeni ei mies koske. Tämä on varmaan henk koht traumani.
Olin silloin tällöin kotioloissa läiskinyt miestäni erilaisista kurittomuuksista tai kotitöitten huonosta hoidosta. Myös alasti kulkeminen ja epämääräinen vilauttelu saivat rangaistuksena. Mies kärsi ne, mutta ei mitään erityisempää.
Kerran oltiin kylässä ja mies selkeästi tahallaan jätti pyyhkeen laittamatta, kun tuli ulos saunasta, tarkoituksena oli, että kaveriperheen rouva näkisi hänen pienet munansa. Olin kieltänyt niiden esittelyn, koska hävettää niiden mitätön koko. Tempaisin ukolta pyyhkeen je vedin siinä Marin edessä sitä ruojaa täysillä munille märällä pyyhkeellä. No se tietysti koski ( niin kuin pitikin ) ja mies lähti karkuun. Sain sen sohvalla kiinni ja kaksin käsin avasin jalat auki vedin kädellä kunnon lätsärit munille, jotka olivat turvonneet, mutta ei kivusta vaan kiihotuksesta. Silloin tajuisn, että se pirulainen nautti siitä, että se sai selkää kaveriperheen rouvan edessä.
Julkinen täydellinen nöyryytys ja kunnon piiskasauna oli se, mitä tarvitaan.
Aina se ei tarvitse olla piiskaa, riittää nöyryytys ja pilkka. Helppo tietenkin pilkata, kun kalu on niin pieni.
Olemme ymmärtäväisten tuttavien kanssa järjestäneet monet piiskajaiset, että saadaan ukon viikolla tehdyt pahat työt "kuitattua", kivuliaalla piiskaamisella ja näyryyttämisellä.
Mutta kuten sanoin, itse en nauttisi vaan vihaisin sitä.

Asuukohan kaikissa masokisti? Mutta onko se masokismia, jos toinen todella nauttii saadessaan pilkkaa, nöyryyttämistä ja piiskaa ?

masokistimies
Minä en ymmärä sinun kysymys?Ei kai sinä sekoitat sadisti ja masokisti?Masokisti nauttii kun joku alistaa ja nöyryyttää häntä,esim.annat hänelle piiskaa ja kaverit,naapurit näkevät sen!sadisti on se henkilö joka nauttii kun hän alistaa ja nöyryyttää toista ihmistä esim.annaa hänelle piiskaa ja kaverit nauraa!

OTK
Alkuperäinen kirjoittaja G.V.I.:
jokainen yhteisö on jollain lailla rajoittunut, mutta suvaitsevaisuutta saa kun suvaitsee itse muiden rajoittuneisuutta ;)
Mistähän saisi tietoa? Onkohan tällaisia spankinyhteisöjä tällä hetkellä olemassa Suomessa?

47-rouva
Minä en ymmärä sinun kysymys?Ei kai sinä sekoitat sadisti ja masokisti?Masokisti nauttii kun joku alistaa ja nöyryyttää häntä,esim.annat hänelle piiskaa ja kaverit,naapurit näkevät sen!sadisti on se henkilö joka nauttii kun hän alistaa ja nöyryyttää toista ihmistä esim.annaa hänelle piiskaa ja kaverit nauraa!
Niin, mies on varmaan masokisti, koska nautii nöyrryyttämisestä. Varsinkin naisten edessä.

Mutta olenko minä sadisti? En kai, koska mies nauttii siitä, että piiska viuhuu. Eli minähän teenkin hänelle hyvää, enkä rankaise. Näin kait se on useimmissa tapauksissa, että rangaistu loppujen lopuksi nauttii rangaistuksestaan.

No, olenko sitten masokisti, kun myös minä nautin häntä kurittaessani ? Nautintoani ei juurikaan haittaa, että mies kiihottuu kurituksesta ja selvästi nauttii siitä.

Lopputulos taitaa olla se, että olemme kumpikin "sairaita pervoja", jotka hamuamme seksuaalista mielihyvää kuritusleikistämme. Leikeissä, joissa hyväksikäytämme myös ulkopuolisia.

masokistimies
Hei ja kiitos vastauksesta,harva vastaa hurria täällä!
Ei sinä olet masokisti,sinun miehesi on masokisti ei sinä.Mielummin olet vähä sadistinen jos sinä nautit kun sinä saat kiduttaa,tuottaa miehesi kipua ja tuska mutta ei sinä tarvitse olla sadistikaan jos me ajattelemme niin että sinä vaan rakkaudella haluat antaa sinun miehesi nautinto.

masokisti
Hei ja kiitos vastauksesta,harva vastaa hurria täällä!
Ei sinä olet masokisti,sinun miehesi on masokisti ei sinä.Mielummin olet vähä sadistinen jos sinä nautit kun sinä saat kiduttaa,tuottaa miehesi kipua ja tuska mutta ei sinä tarvitse olla sadistikaan jos me ajattelemme niin että sinä vaan rakkaudella haluat antaa sinun miehesi nautinto.
Minä unohdin sanoa että minä olen kateellinen sinun miehesi,minäkin haluan että joku nainen kurittaa minua,annaa minulle piiskaa mutta minä joudun nyt antaa minulle itse piiskaa melkein joka päivää.Eilen iltana reisien sisäpuolella,toinen ilta pakarat,kolmas ilta takareidet,neljäs ilta reisien etupuolella

47-rouva
Ei se ole pelkkää rakkautta ei.
Tottelemattomuus on aina rangaistava.
Luin maikkarin netistä, että pienikaluiset miehet ovat hyviä kotitöissä ja ruuanlaitossa. Siispä ole jättänyt lähes kaikki sellaiset hommat hänelle.
Itse taas isokokoisena ja vahvana teen ulkotöitäkin.

Kateellinen ei tarvitse olla. Jostain löytyy varmaan joku, joka haluaa sitoa nahkalenkin palliesi ympäri ja kuljettaa ulkona kuin koiraa. Tai kannattaa siideriä jääkaapista terassille pelkkä napapaita päällä. Kädessäni on ohut rottinkikeppi, joka viuhahtaa heti, jos pikkukalu yrittää nousta ennen lupaa.

masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja 47-rouva:
Ei se ole pelkkää rakkautta ei.
Tottelemattomuus on aina rangaistava.
Luin maikkarin netistä, että pienikaluiset miehet ovat hyviä kotitöissä ja ruuanlaitossa. Siispä ole jättänyt lähes kaikki sellaiset hommat hänelle.
Itse taas isokokoisena ja vahvana teen ulkotöitäkin.

Kateellinen ei tarvitse olla. Jostain löytyy varmaan joku, joka haluaa sitoa nahkalenkin palliesi ympäri ja kuljettaa ulkona kuin koiraa. Tai kannattaa siideriä jääkaapista terassille pelkkä napapaita päällä. Kädessäni on ohut rottinkikeppi, joka viuhahtaa heti, jos pikkukalu yrittää nousta ennen lupaa.
Oi,oi se rupea seisoa jo kun ajattelen tuota mitä sinä ehdotit!Kyllä minä olen hakenut koko elämäni mutta en löytänyt joku sellainen kuin sinä,vaan sellaisia joka minä pitää maksaa valtavasti rahaa ja se tuntuu oikein,kyllä minä haluan että nainen nauttii kun hän kurittaa minua!Varmsti jouduisit käyttää se ohut rottinkikeppi usein jos pikkukalu ei saisi nousta ennen lupaa.

47-rouva
Seistä ei saa kuin luvalla.
Mun miehellä meni aikas pitkään oppia hillitsemään se oikutteleva kullinsa.
Kerran olen joutunut piiskaamaan sen punaisille juonteille, kun ei meinannut millään laskeutua. Sen jälkeen oli kullinselkä kuin tiikerillä koko viikon.
Kun me mennään mökille ja mies on ollut kuriton viikolla, piilotan kaikki housut ja äijä saa kulkea munat paljaina, kaiken kansan nähden. Ja auta armias jos veikko nousee ilman lupaa. Joskus pitää laitta jääkylmään vesisaaviin istumaan, että liika himo katoaa palleista.

masokisti
Seistä ei saa kuin luvalla.
Mun miehellä meni aikas pitkään oppia hillitsemään se oikutteleva kullinsa.
Kerran olen joutunut piiskaamaan sen punaisille juonteille, kun ei meinannut millään laskeutua. Sen jälkeen oli kullinselkä kuin tiikerillä koko viikon.
Kun me mennään mökille ja mies on ollut kuriton viikolla, piilotan kaikki housut ja äijä saa kulkea munat paljaina, kaiken kansan nähden. Ja auta armias jos veikko nousee ilman lupaa. Joskus pitää laitta jääkylmään vesisaaviin istumaan, että liika himo katoaa palleista.
Se on just tuollaista minä fantasiodaan kun sinä kerroit,että joku pakottaa minua käyttää ainoastaan lyhyt t-paita ja puukengät jalassa ja pavella vaimoni,leikkaa nurmikkoa ja tehdä kaikenlaisia kotitöitä.Minun sisäreidet ovat kun Amerikanlippu nyt,punaiset raidat,piiskasin minua kovaa viime yönä pitkällä ohuella kuorittua pajuvitsa,nostin yhdellä kädellä kullini ja kivipussini ylös että sain piiskata vakoon asti,tänä iltana on pakarat vuorolla.Se on mukava keskustella sinun kansasi mutta olen yrittänyt piiskata kullini mutta se ottaa niin kipeä että se ei käy,ei onnistuu ollenkaan!Jaa,haluan lisätä että minä en halua että naapurit näkevät kaikki nämä asiat joka me keskustelemme,haluan vaan alistua sen naisen edessä,hänen kansa joka olen mukana.En osa parempi suomea,olen ruotsinkielinen rannikkohurri!

47-rouva
Pelkkä piiskaaminen ja kivun aiheuttaminen ei riitä.
Nöyrryytys on tässä vähintään puolet siitä ilosta.
Se häpeä ja alemmuus, mikä tulee kun joku todistaa sen, että on täysin toisen käsissä.
Tietenkään ei todistajien nähden voi rankaksi ruveta, mutta alushuosuton miessisäkkö tarjoilessa jääkylmiä drinksuja rouvaporukalle. Jos pikkukulli yrittä kohota, niin VIUH, siisä läjähti rottinkipiiska.

masokisti
Se häpeä ja alemmuus, mikä tulee kun joku todistaa sen, että on täysin toisen käsissä.
Tietenkään ei todistajien nähden voi rankaksi ruveta, mutta alushuosuton miessisäkkö tarjoilessa jääkylmiä drinksuja rouvaporukalle. Jos pikkukulli yrittä kohota, niin VIUH, siisä läjähti rottinkipiiska.
Joo,niin minäkin ajattelenkin että se on se alistaminen ja nöyrytystä mitä kiihottaa minua enemmän kuin että se kirvele ja tulee kauniit raidat mutta jos naapurit rupea kertomaan koko kylässä sitten hävetään että minä pitää muuttaa Kinalle!Olen sanonut vaikka ne piiskasi minua vaatteet päällä vaikka se ottaisi yhtä kipeä ei se oli kiihottava

masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja masokisti:
Joo,niin minäkin ajattelenkin että se on se alistaminen ja nöyrytystä mitä kiihottaa minua enemmän kuin että se kirvele ja tulee kauniit raidat mutta jos naapurit rupea kertomaan koko kylässä sitten hävetään että minä pitää muuttaa Kinalle!Olen sanonut vaikka ne piiskasi minua vaatteet päällä vaikka se ottaisi yhtä kipeä ei se oli kiihottava
Kyllä sinä saat mina aivan kiimainen,ja märkä

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä