Emilia 50v.
Itse olen siis halukas vain vastaanottamaan piiskaa mieheltä, mutta muuten olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä. Tunnen oloni turvalliseksi kun toinen ottaa ne ohjat käteensä ja näyttää oikean suunnan elämässä. Aiheita ohjaamiseen kyllä meikäläisen elämässä olisi. Selkeä , turvallinen kotikurisuhde olisi ideaali, tällä hetkellä yksin elävälle. Stressin laukaisijana kunnon selkäsauna sillointällöin on kertakaikkiaan paikallaan.Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:Spanking-leikeissä oppii tuntemaan itseään paremmin. Esille nousevat lähinnä halu vallankäyttöön, ankaruuteen, komentamiseen, haluun tuottaa kipua tai vastapuolella turvallista pelkoa, ristiriitaisia tunteita (haluaa/ei halua -vaikka pelkää) halua alistua ja nöyrtyä, häpeää, hetkeksi oman voimakkaan minän ja tahdon poisluovuttamista jne... Kuinka moni uskaltaa tunnustaa, että nauttii vallan käytöstä. Uskaltaa myös tunnustaa nauttivansa siitä, että joku komentaa ja on pakko tehdä ja saada jotain mitä pelkää. Nämä ovat ihmisen ns. pimeitä puolia. Turvallisessa parisuhteessa tai leikkikaverisuhteessa niitä puolia voi rauhassa tunnustella, ihmetellä itsessään. Hetken aikaa päästää valloilleen. Kuinka usein on tehnyt mieli itkeä, huutaa, vapauttaa kontrolli itsessään. Sekin on mahdollista silloin kun on samassa hyvää ja kipeää selkäsaunaa. Itseasiassa spanking-leikit vapauttavat ihmistä sisältäpäin. Tosin vain niille jotka pitävät niistä. Ne saavat endorfiinit kiertämään, arkielämään tulee tsemppiä, itsetuntemus kasvaa. Hallita ja olla hallittavana. Turvallisesti. Suosittelen.