Se, että se on sinulle tärkeää, ei tarkoita että niille, joille ei ole tärkeää käyttää sormusta, olisi suhde huonossa kunnossa... varmana ikä tuo sinullekin ymmärrystä sen suhteen, että me kaikki emme ajattele ja toimi tilanteissa samalla tavalla ja sinä et voi tietää asioidne taustoja yhdestä ainosta ulkoisesta tekijästä.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:no mulle se on edelleenkin tärkeä. Mutta mä olenkin nuori ja eikä mulla ole älynlahjoja sitten yhtään. eli en tiedä mistään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Data:Tuollaisessa tilanteessa pitää kysyä siltä joka ei enää halua pitää sormusta. Työt muuttuneet, allergia puhjennut, turvotusta? Luulen että parisuhteen rakoilu näkyisi ensimmäiseksi muualla kuin sormuksesta. Yleensä sormus on tärkeämpi suhteen alussa, myöhemmin sillä ei ole niin väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:No ajattelin nyt lähinnä sellaista tilannetta ettei yhtäkkiä sormusta HALUA pitää. Kyllä mä ainakin närkästyisin jos mieheni tulisi sanomaan ettei enää tästä lähin pidä vihkisormustamme. Eri asia jos se on liian suuri/pieni.
Ja sanavalinta varmaan oli vähän omituinen, mua ei oo siunattu kirjoittajan lahjoilla.
No ajattelin nyt lähinnä että tässä kysyttiin yksittäisten ihmisten mielipiteitä siitä, että onko se tärkeää. En tarkoittanut sitä että se olisi muille niin tärkeää. Minulle se sormuksen pitäminen sitä on ja aina kun sormukseni näen niin muistan siitä mieheni ja sen, kuinka onnekas olen kun minulla on hänet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se, että se on sinulle tärkeää, ei tarkoita että niille, joille ei ole tärkeää käyttää sormusta, olisi suhde huonossa kunnossa... varmana ikä tuo sinullekin ymmärrystä sen suhteen, että me kaikki emme ajattele ja toimi tilanteissa samalla tavalla ja sinä et voi tietää asioidne taustoja yhdestä ainosta ulkoisesta tekijästä.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:no mulle se on edelleenkin tärkeä. Mutta mä olenkin nuori ja eikä mulla ole älynlahjoja sitten yhtään. eli en tiedä mistään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Data:Tuollaisessa tilanteessa pitää kysyä siltä joka ei enää halua pitää sormusta. Työt muuttuneet, allergia puhjennut, turvotusta? Luulen että parisuhteen rakoilu näkyisi ensimmäiseksi muualla kuin sormuksesta. Yleensä sormus on tärkeämpi suhteen alussa, myöhemmin sillä ei ole niin väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:No ajattelin nyt lähinnä sellaista tilannetta ettei yhtäkkiä sormusta HALUA pitää. Kyllä mä ainakin närkästyisin jos mieheni tulisi sanomaan ettei enää tästä lähin pidä vihkisormustamme. Eri asia jos se on liian suuri/pieni.
Ja sanavalinta varmaan oli vähän omituinen, mua ei oo siunattu kirjoittajan lahjoilla.
Ai missä kohtaa?:Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:No ajattelin nyt lähinnä että tässä kysyttiin yksittäisten ihmisten mielipiteitä siitä, että onko se tärkeää. En tarkoittanut sitä että se olisi muille niin tärkeää. Minulle se sormuksen pitäminen sitä on ja aina kun sormukseni näen niin muistan siitä mieheni ja sen, kuinka onnekas olen kun minulla on hänet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se, että se on sinulle tärkeää, ei tarkoita että niille, joille ei ole tärkeää käyttää sormusta, olisi suhde huonossa kunnossa... varmana ikä tuo sinullekin ymmärrystä sen suhteen, että me kaikki emme ajattele ja toimi tilanteissa samalla tavalla ja sinä et voi tietää asioidne taustoja yhdestä ainosta ulkoisesta tekijästä.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:no mulle se on edelleenkin tärkeä. Mutta mä olenkin nuori ja eikä mulla ole älynlahjoja sitten yhtään. eli en tiedä mistään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Data:Tuollaisessa tilanteessa pitää kysyä siltä joka ei enää halua pitää sormusta. Työt muuttuneet, allergia puhjennut, turvotusta? Luulen että parisuhteen rakoilu näkyisi ensimmäiseksi muualla kuin sormuksesta. Yleensä sormus on tärkeämpi suhteen alussa, myöhemmin sillä ei ole niin väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:No ajattelin nyt lähinnä sellaista tilannetta ettei yhtäkkiä sormusta HALUA pitää. Kyllä mä ainakin närkästyisin jos mieheni tulisi sanomaan ettei enää tästä lähin pidä vihkisormustamme. Eri asia jos se on liian suuri/pieni.
Pistän paremmaksi: 12 yhteistä vuotta - ei avioliittoa, ei sormuksiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole muistanut aikoihin pitää.
10 yhteistä vuotta sitoo paremin kuin rinkula
:heart: :heart: Ihanaa Meillä tulee keväällä vasta täyteen 5v. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pistän paremmaksi: 12 yhteistä vuotta - ei avioliittoa, ei sormuksiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole muistanut aikoihin pitää.
10 yhteistä vuotta sitoo paremin kuin rinkula
Kyllä se sitoutuminen ja onni on jossain ihan muualla.
Älä viitti. Kyl teil on pakko olla ihan p.ska suhde, kun ei rinkuloita sormissa!Alkuperäinen kirjoittaja noh:Tunnen, esimerkiksi minulla ja miehelläni ei ole sormuksia. Olemme olleet yhdessä 13 vuotta, siitä 9,5v aviossa. Ja kiitos kysymästä, avioliittomme voi mainiosti. Tällä hetkellä vain olen niin paksu, että sormukset eivät mahdu kunnolla sormeeni. Miehen sormus taas on liian iso (oli jo alun perin, mutta tyhminä uskoimme myyjän sanaan), joten se on jatkuvasti vaarassa tippua. Kun mä saan itseni palautumaan normaaliksi, niin olemme sopineet menevämme ostamaan uudet sormukset noiden opiskelijabudjettirinkuloiden tilalle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä teidän mielestä on taustalla jos ihminen on naimisissa, ei käytä sormusta ollenkaan?
Tunnetteko tällaisia ihmisiä?