Mielipiteitä kaipaisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää vaan...

Vieras
Haluaisin mielipiteitä,asiallisia..
Jos lapsesi kummeina on pariskunta,jotka ovat olleet ystävinä jo pitkän aikaa..
Heille syntyy lapsi,esikoinen,jonka ristiäiset pidettiin hiljattain...Olisiko mielestäsi minun,heidän kummilapsensa äitinä pitänyt saada myöskin kutsu,vai ei?

Ei me olla ainakaan automaattisesti saatu kutsua kaikkien lastemme kummien lapsien ristiäisiin. Enkä ole pitänyt outona.

Meillä on ollut tapana kutsua kastettavan isovanhemmat, tädit, sedät, enot puolisoineen (yht. vain muutama henkilö) sekä kaikkien lastemme kummit (mahdollisten uusien puolisoiden kanssa).

Riippuu millaiset ristiäiset ovat pitäneet. Meillä oli mukana aika paljon kavereita ja muuta sukua, mutta osa tuttavista on pitänyt ristiäisiä, joissa on mukana vain vanhemmat, isovanhemmat ja kummit.

Mun mielestä ei. Meillä ainakin kutsuttiin vain lähisuku ja kummit. Ei todellakaan mitään omien kummilasten perheitä, siinä olisi väkimäärä tuplaantunut laakista.

Kiitos kaikille asiallisista mielipiteistä.Ehkä tämä asia,kutsutta jääminen vaan häiritsee,kun ollaan kuitenkin tunnettu niin pitkään ja sitä rataa..Eräs toinen pariskunta siellä kyllä on ollut,eikä mun tietääkseni heistä kummeja ole tullut..

Yhteistyössä