Mielipiteesti tästä asunnosta?!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"kiikka"
Ulkoa kaunis ja piha näyttää todella viihtyisältä. Olohuone tosiaan aika pieni, ihmetyttää että mihin telkkari sopii (sitä kun en itse huoneessa näe). Keittiökin pieni, mutta kaunis. Makkarit ok, mutta tosiaan missä säilytystilaa? Parveke mukavan tilava. Kylpyhuone ja sauna näyttäisi kivoilta, kuten myös kodinhoitotila. Kivan oloinen asunto, kyllä voisin mennä katsomaan. Kuvat eivät oikein anna hyvää kuvaa huoneista, makkaritkin kuvattu vain puoliksi? Hinta on myös aika korkea.
 
hmm hmm
Onko aloittaja asunnon omistaja? Tulee heti mieleen, ettei asunto ole oikein mennyt kaupaksi, ja nyt mietitään syitä.

Itse en ole yhtään tuon kämpän kohderyhmää, koska 1) en halua muuttaa Vantaalle 2) paritalossa ei ole riittävästi etuja rivitaloon nähden, joten mieluummin maksan joko rivitaloasunnosta tai kunnollisesta omakotitalosta ja 3) talo ei ole ulkoisesti yhtään omaan makuun.

Sinänsä kämppähän on varsin siisti ja aika neutraali, minkä puolesta kiinnostuneita voisi löytyäkin.
 
[QUOTE="vieras";24641031]Taloyhtiöstä on myyty samalla pohjalla muita paritaloja, hintaa on saatu 315 000, 332 000 ja 300 000. Se on tämän alueen hintatasoa.[/QUOTE]

No toki jos tykkää asua hevonkuusessa Vantaalla niin kai se on sopuhinta. Itse en maksaisi, mutta maksa vaan jos tykkäät.
 
Taitaa se 1,7 lasta olla edelleen se keskiarvo enkä itse henk.koht uhraisi oleskelutiloja makkareiksi ellei olisi ihan pakko. Ihmettelin siis että miksi ylipänsä on rakennettu noin monta makkaria noin pieniin neliöihin. Tulee ahdas vaikutelma.
Kieltämättä makkarit on aika reiluja. Itse voisin hiukan nipistää makkareista jotta saisi vaatehuoneen. Mutta meilläkin on kolme lasta ja viisiö haussa.

Jos lapsimäärän keskiarvo on alle kaksi, se ei tarkoita, ettei kolmi- tai useampilapsisia perheitä olisi. Aika harvassa perheessä on se 1,7 lasta... :D
 
"vieras"
Onko aloittaja asunnon omistaja? Tulee heti mieleen, ettei asunto ole oikein mennyt kaupaksi, ja nyt mietitään syitä.

Itse en ole yhtään tuon kämpän kohderyhmää, koska 1) en halua muuttaa Vantaalle 2) paritalossa ei ole riittävästi etuja rivitaloon nähden, joten mieluummin maksan joko rivitaloasunnosta tai kunnollisesta omakotitalosta ja 3) talo ei ole ulkoisesti yhtään omaan makuun.

Sinänsä kämppähän on varsin siisti ja aika neutraali, minkä puolesta kiinnostuneita voisi löytyäkin.
Siis tämä paritalo kuuluu isohkoon taloyhtiöön, jossa on monta vastaavanlaista paritaloa ja vielä se rivitalo :)
 
"vieras"
[QUOTE="kiikka";24641026] Makkarit ok, mutta tosiaan missä säilytystilaa? .[/QUOTE]

Kaappeihin mahtuu todella paljon tavaraa, koska ovat syviä ja korkeita. Lisäksi on se iso ulkovarasto ja lisäksi lämminvarasto. Ja on lämmin lastenvaunuvarasto ja polkupyörävarasto.
 
Paritaloksi aika rivarimaiset ratkaisut, pohjapiirroksesta ja kuvista tulee äkkiseltään rivari mieleen. Ahtaan oloista, itselleni pohjaratkaisu ei olisi toimivin. Lapsiperheelle säilytystilaa aika vähän, vaikka erillisiä varastoja löytyisikin. Keittiö pieni. Samoin kodinhoitotila, itse en pidä käytävämäisyydestä. Parveke tilava. Piha jää hieman pieneksi. Sijainti ok, tosin en tiedä alueen maineesta tms.
 
Se voisi olla hankalaa.
Toki on kolme- ja vieläkin enemmän lapsisia perheitä, mutta asuvat sitten yleensä väljemmin. Mitä tuossa oli neliöitä, joku 120?
Kaikki me ei olla rikkaita, vaikka onkin keksitty kolme lasta hankkia. Asutaan nytkin alle sadassa neliössä. Joten tuo olisi meille parannus. Ja harkitsisin vakaasti, jos tältä alueelta saisi tuohon hintaan.
 
"aloittaja"
Olen siis tuo vieras, joka tarkentaa kohteen tietoja joissain viesteissä. Onko tuo jotenkin puutteellinen tuo ilmoitus, erilaisia kuvia pitäiskö olla? Entäpä mitä tiedoissa pitäisi korostaa tai tuoda esille?
 
Tykkään. Paitsi et se on paritalo :/

Rappuset on rumat mutta ne saa maalattua jos häiritsee.
Kodari, vessa ja kylpyhuone samassa tilassa tökkii.

Muuten oikein kiva, takka on nätti ja keittiö just sopivan kokoinen, mä en tajua sellaisia hehtaarin kokoisia keittiöitä. Takapiha on kiva.
 
"kiikka"
[QUOTE="vieras";24641104]Kaappeihin mahtuu todella paljon tavaraa, koska ovat syviä ja korkeita. Lisäksi on se iso ulkovarasto ja lisäksi lämminvarasto. Ja on lämmin lastenvaunuvarasto ja polkupyörävarasto.[/QUOTE]

Jos olet asunnon omistaja, niin ota ihmeessä kuvia myös kaapeista ja säilytystiloista :) tosiaan asunto on viihtyisän oloinen, mutta kuvat ei ehkä tee ihan oikeutta.
 
"aloittaja"
Sanotaan nyt sitten, että asumme tässä taloyhtiössä ja meillekin on tulossa myyntiin ihan samalla pohjalla oleva paritalo asunto. Mietityttää vain kuinka meidän käy, kun tuo ei ole mennyt kaupaksi....että mitä meidän pitäisi tehdä toisin sitten. Yritetään myydä asuntomme siis itse.
 
[QUOTE="aloittaja";24641201]Sanotaan nyt sitten, että asumme tässä taloyhtiössä ja meillekin on tulossa myyntiin ihan samalla pohjalla oleva paritalo asunto. Mietityttää vain kuinka meidän käy, kun tuo ei ole mennyt kaupaksi....että mitä meidän pitäisi tehdä toisin sitten. Yritetään myydä asuntomme siis itse.[/QUOTE]

Mikä taloyhtissä on vikana, kun noin monta kämppää on myyty?
 

Yhteistyössä