"aloittaja"
Tässä taloyhtiössä ei ole mitään vikaa. Ihmiset on ystävällisiä eikä mitään riitatilanteita ole ollut. Ihan rauhassa saa olla.
Yläkerran makuuhuoneet ovat yllättävän isoja, sen näkee tosta pohjakuvastakin. Itse yllätyin aikoinaan esittelyssä, kuinka tilavat makkarit olivatkaan. Eli joo, ehdottomasti pitää meidän sit hommaa laajakuvaobjektiivi Mistä pitäis ottaa kuvia, pihasta enemmän? Autopaikoista talon edessä?Jäin oikein miettimään, että mikä tuossa ilmoituksessa ei houkuttele. Kuvat ovat ehkä sikäli vähän huonoja, että ne antavat asunnosta aika ahtaan vaikutelman? Ne on varmaan otettu ihan peruspokkarilla, nykyäänhän aika monet välittäjät taitavat ottaa kuvat sellaisella kalansilmäobjektiivilla tms., jonka avulla kuvaan saa mahtumaan huonetta paljon laajemmin ja saa tilat näyttämään avarammilta. Nyt vaikutelma on vähän sokkeloinen ja ahdas. Onko asunto sellainen oikeasti vai tuleeko tuosta vain sellainen olo?
Teillä on kyllä tuohon nähden etua valkoisine portainenne.
Miksi muuten itse muutatte pois? Siinäkin voi olla vihjettä siihen, miksei mene kaupaksi.
Kiitos ideoista. Jokaiselle asunnolle kuuluu kaksi autopaikkaa ja suoraan kovioven edessä, toinen on katoksessa. Sekin on suuri plussa ja lisäks ne ei maksa mitään.Kuvia ei varmaan kannata olla tuota ilmoitusta enempää, mutta tuon laajakulmaobjektiivin kanssa niitä ei ehkä tarvitsekaan näpsiä yhtä paljon, kun samaan kuvaan saa enemmän. Piha jää noissa kuvissa vähän arvoitukseksi, mua ei ainakaan ilmoituksen kuvan perusteella houkutellut. Jos autopaikat ovat asunnossa hyvät, niin tokihan nekin voi tuoda esiin. Ulkokuvissa on mielestäni plussaa se, että näkyy ennemmin kokonaisuus kuin yksityiskohdat. Sisällä aika pitkälti sama juttu, ei kuitenkaan niin ehdoton. Itse arvostan asuntojen kuvissa selkeyttä ja informatiivisuutta tunnelmallisten yksityiskohtaräpsyjen sijasta.
Onnea asunnon myymiseen!
Ok, pidetään tämä mielessä!Sitten kannattaa varmasti omassa kuvassa satsata enemmän sen pihan koon esiintuomiseen, ettei ainakaan näytä todellista pienemmältä. Pienihän se on, ei siitä mihinkään pääse, mutta ettei kutistu entisestään.