Mielipiteesti tästä asunnosta?!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Minunkin makuuni ihan liian pieni keittiö.
Miksi makkareita pitää olla noin paljon muiden tilojen kustannuksella...?
Ja olen itse aina inhonnut mäntyisiä lakattuja portaita. Ei minulla muuta :D
 
"vieras"
[QUOTE="minä";24640800]pieni keittiö. säilytystilat ihan olemattomat.[/QUOTE]

Taloon kuuluu lämmin sisävarasto noin 3 neliötä ja sitten vielä kylmä ulkovarasto noin 6 neliötä
 
"vieras"
[QUOTE="mä";24640841]Pohjaratkaisu huono :( En tajua miksi sauna ja kylppäri pitää sijoittaa yläkertaan .[/QUOTE]

Millä tavalla huono? No eikö ole mukava käydä suihkussa ja saunassa ja pääsee pukeutuu yläkerran makkareihin, jossa puhtaat vaatteetkin säilytetään? Samalla myös likavaatteet suihkuun mennessä jätetään pyykkikoriin ylös. Ei tarvi raahata pyykkiä portaissa. Niin, miksi ihmeessä ne pitäis olla alhaalla?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24640972]Pidän asunnosta, hinta minusta Vantaalle vähän liikaa. Tuollainen jos olisi samalla hinnalla Espoossa ok-sijainnilla, voisin hyvinkin ostaa.[/QUOTE]

Olisko 330 000 € realistisempi hinta?
 
Sijainti, hinta ja varustelu eivät kohtaa. 100000 pois ni menisi kaupaksi. Samalla hinnalla saa uuden talon ja tontin vantaalta. En ikinä maksaisi ton verran. Jos 200000 saa ok kuntoisen talon niin 140000 saa aika hienon remontin tehtyä.
 
no ku
vaekkeeta oes laettaa mööpeleitä olohuonneeseen ku sielä oes keettiön pöötä ja ee oo ehjie seinie olokkarin puolla. On ikkunata ja etteeseen ja porttaakkoon meno aakko ja sitte tulloo se pöötä. Vaekkee oes saaha sohvat ja hyllyköt nätisti.
 

Yhteistyössä