V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";27230663]No itse kerhon ja päiväkodin hoitajana toimineena voin sanoa, että lapset tulevat hyvin mielellään kerhoon. Kerho kestää yleensä sen 2-3 tuntia ja siellä on ne samat kaverit joka kerta. Päiväkotiin lapsi harvoin tulee vain kahdeksi tunniksi ja itse olen huomannut että monesti näillä osapäiväisillä lapsilla on sopeutumis vaikeuksia ryhmään. Voit itse kuvitella miltä tuntuisi käydä työssä vain kaksi päivää viikossa ja kuunnella työkavereiden hehkutusta mitä kivaa sillä aikaa tehtiin kun olit pois. Itse olen sitä mieltä että harvoin lapsen tuomista päiväkotiin jos äiti kotona nuoremman kanssa voi perustella lapsen parhaaksi toimimisena. Eiköhän se ole vaan äidin mukavuuden halua saada lapsi pois jaloista. Itselläni on kaveri jolla viisi alle kouluikäistä lasta eikä ole ikinä edes valittanut että arki olis vaikeaa näiden lasten kanssa. Ja kotona siis heitä hoitaa.[/QUOTE]
Siksi ei kannatakaan lasta kiskaista hoidosta pois kokonaan toisen lapsen syntyessä, ettei tule niitä sopeutumisvaikeuksia! Kun jatkaa pari kertaa viikossa tutuissa ympyröissä, niin siinähän voittaa kaikki!
Varsinkin jos on sellainen onni käynyt, että on löytynyt hyvä hoitopaikka.
Siksi ei kannatakaan lasta kiskaista hoidosta pois kokonaan toisen lapsen syntyessä, ettei tule niitä sopeutumisvaikeuksia! Kun jatkaa pari kertaa viikossa tutuissa ympyröissä, niin siinähän voittaa kaikki!