Mielipiteesi abortista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jokaisen oma asia. Itse en kovin helposti tekisi aborttia, pohtisin asioita hyvin kauan, mm. vauvan/oma terveys tilanne huomioiden ja olisiko raskaus alkanut esim. raiskauksesta jne?
 
vierailija
Ennen oli Suomessakin lailla rangaistavaa, murha. Pienen ja puolustuskyvyttömän, kauniin taivaan taimen murha. Yksi anestesiasairaanhoitaja sanoi, että aborttiin verrattuna teurastaminenkin on sivistynyttä toimintaa.

Jos ei halua pitää lasta, ei sitä tule murhata. Silloin tulisi antaa lapsi adoptoitavaksi jollekkin lapsettomalle isälle ja äitille jotka kykenevät lapsesta huolehtimaan.
 
vierailija
Iso osa aborteista tehdään naisille, joille on jo aiemmin tehty abortti. Ja vain pieni osa aborteista tehdään sikiön vakavan sairauden vuoksi. Pistäähän se miettimään.
Olen sitä mieltä, että ilmainen kierukka kaikille naisille heti, kun seksiasiat on millään lailla ajankohtaisia. Yhden abortin hinnalla kustannetaan jo melko monta kierukkaa. Sivistyneessä valtiossa ei pitäisi olla yhtään ainoaa mukavuussyistä tehtyä aborttia vuodessa, kun valistusta ja ehkäisyä on saatavilla.
 
vierailija
Iso osa aborteista tehdään naisille, joille on jo aiemmin tehty abortti. Ja vain pieni osa aborteista tehdään sikiön vakavan sairauden vuoksi. Pistäähän se miettimään.
Olen sitä mieltä, että ilmainen kierukka kaikille naisille heti, kun seksiasiat on millään lailla ajankohtaisia. Yhden abortin hinnalla kustannetaan jo melko monta kierukkaa. Sivistyneessä valtiossa ei pitäisi olla yhtään ainoaa mukavuussyistä tehtyä aborttia vuodessa, kun valistusta ja ehkäisyä on saatavilla.
Ehkä kuitenkin se kierukka vasta ensimmäisen abortin jälkeen..
 
vierailija
Ehkäisykeinona en ymmärrä. Heille jotka tehtailee lapsia silkasta tyhmyydestään voisi sterilointia panna toteen 3.lapsen jälkeen. Rakkaus ei riitä kriteerinä jos taloutta ei ole pitää niitä lapsia.. Ja taloudellisen syyn takia valitaan se abortti näissä perheissä kuitenkin.
 
Ei stana
Iso osa aborteista tehdään naisille, joille on jo aiemmin tehty abortti. Ja vain pieni osa aborteista tehdään sikiön vakavan sairauden vuoksi. Pistäähän se miettimään.
Olen sitä mieltä, että ilmainen kierukka kaikille naisille heti, kun seksiasiat on millään lailla ajankohtaisia. Yhden abortin hinnalla kustannetaan jo melko monta kierukkaa. Sivistyneessä valtiossa ei pitäisi olla yhtään ainoaa mukavuussyistä tehtyä aborttia vuodessa, kun valistusta ja ehkäisyä on saatavilla.
Miksi helvitissä mun olisi pitänyt ottaa tai pitäisi ottaa kierukka joidenkin lorttoperseiden takia? Ei ole mun vika, että jotkut idiootit ei osaa käyttää ehkäisyä. Itse olen ollut kaksi kertaa raskaana ja ihan suunnitellusti. Ekasta raskaudesta on lapsi ja toinen päättyi keskenmenoon.

Mä en halua kierukkaa koska osaan käyttää muuta ehkäisykeinoja. Mun pilluun ei mitään ylimääräisiä härpäkkeitä tungeta lorttoperseiden takia. Sama juttu on siinä, että en kannata kaikkien lasten isyyden tutkimista dna-testeillä. Ei ole sekään mun vika, että jotkut ovat niin lorttoperseitä etteivät tiedä kuka lapsen isä on. Mä olen kummallakin kerralla tiennyt kenelle olen raskaana koska muita miehiä ei ole. Lorttoperseiden takia mun vauvaa ei alettaisi turhaan tutkimaan. Ja on mun mielestä todella suuri loukkaus epäillä jokaista naista pettämisestä sen pettävän vähemmistön takia. Nykyisen miehen kanssa yritämme lasta ja jos raskaaksi tulen niin muita isäehdokkaita ei ole koska en petä miestäni.

Paskaa lorttoperseiden niskaan, ei muiden.
 

Yhteistyössä