vierailija
Tästä on ollut varmasti satamiljoonaa keskustelua jo täällä, mutta kertokaa rehellinen mielipiteenne abortista.
Ehkä kuitenkin se kierukka vasta ensimmäisen abortin jälkeen..Iso osa aborteista tehdään naisille, joille on jo aiemmin tehty abortti. Ja vain pieni osa aborteista tehdään sikiön vakavan sairauden vuoksi. Pistäähän se miettimään.
Olen sitä mieltä, että ilmainen kierukka kaikille naisille heti, kun seksiasiat on millään lailla ajankohtaisia. Yhden abortin hinnalla kustannetaan jo melko monta kierukkaa. Sivistyneessä valtiossa ei pitäisi olla yhtään ainoaa mukavuussyistä tehtyä aborttia vuodessa, kun valistusta ja ehkäisyä on saatavilla.
Kohdun pois repiminen lapsentappailta se tehokkainta ois.Ehkä kuitenkin se kierukka vasta ensimmäisen abortin jälkeen..
Tämä, Eikä sitä seksiä kannata harrastaa kenen kanssa tahansa jos kumi pettää.se on typeryyttä jos ei osaa yhdynnässä käyttää ehkäisyä, ymmärrän tietysti poikkeukset kuten raiskaus
Täysin sama juttu. En pystyisi. Se on oman lapsen elämän riistämistä. Suuniteltu murha.En tekis itse sitä.
T. Neljän lapsen mamma joka on steriloitu 4. synnytyksen jälkeen
Mitä tapahtui? Jäi sun viimeisimmäksi kommentiksi täällä.Hyvä juttu, mutta viikkoraja voisi olla isompi. Abortti pitäisi voida tehdä vielä viimeiselläkin kuukaudella.
Miksi helvitissä mun olisi pitänyt ottaa tai pitäisi ottaa kierukka joidenkin lorttoperseiden takia? Ei ole mun vika, että jotkut idiootit ei osaa käyttää ehkäisyä. Itse olen ollut kaksi kertaa raskaana ja ihan suunnitellusti. Ekasta raskaudesta on lapsi ja toinen päättyi keskenmenoon.Iso osa aborteista tehdään naisille, joille on jo aiemmin tehty abortti. Ja vain pieni osa aborteista tehdään sikiön vakavan sairauden vuoksi. Pistäähän se miettimään.
Olen sitä mieltä, että ilmainen kierukka kaikille naisille heti, kun seksiasiat on millään lailla ajankohtaisia. Yhden abortin hinnalla kustannetaan jo melko monta kierukkaa. Sivistyneessä valtiossa ei pitäisi olla yhtään ainoaa mukavuussyistä tehtyä aborttia vuodessa, kun valistusta ja ehkäisyä on saatavilla.