Mielipiteesi abortista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ennen oli Suomessakin lailla rangaistavaa, murha. Pienen ja puolustuskyvyttömän, kauniin taivaan taimen murha. Yksi anestesiasairaanhoitaja sanoi, että aborttiin verrattuna teurastaminenkin on sivistynyttä toimintaa.

Jos ei halua pitää lasta, ei sitä tule murhata. Silloin tulisi antaa lapsi adoptoitavaksi jollekkin lapsettomalle isälle ja äitille jotka kykenevät lapsesta huolehtimaan.
Teurastaminen on pahempaa kuin abortti, hoitaja väärässä. Raskausaika on raskas odottaa ei-toivottua lasta.
Ei abortti kieltämällä lopu. Mikään ehkäisykeino se ei ole toki.
 
vierailija
Miksi helvitissä mun olisi pitänyt ottaa tai pitäisi ottaa kierukka joidenkin lorttoperseiden takia? Ei ole mun vika, että jotkut idiootit ei osaa käyttää ehkäisyä. Itse olen ollut kaksi kertaa raskaana ja ihan suunnitellusti. Ekasta raskaudesta on lapsi ja toinen päättyi keskenmenoon.

Mä en halua kierukkaa koska osaan käyttää muuta ehkäisykeinoja. Mun pilluun ei mitään ylimääräisiä härpäkkeitä tungeta lorttoperseiden takia. Sama juttu on siinä, että en kannata kaikkien lasten isyyden tutkimista dna-testeillä. Ei ole sekään mun vika, että jotkut ovat niin lorttoperseitä etteivät tiedä kuka lapsen isä on. Mä olen kummallakin kerralla tiennyt kenelle olen raskaana koska muita miehiä ei ole. Lorttoperseiden takia mun vauvaa ei alettaisi turhaan tutkimaan. Ja on mun mielestä todella suuri loukkaus epäillä jokaista naista pettämisestä sen pettävän vähemmistön takia. Nykyisen miehen kanssa yritämme lasta ja jos raskaaksi tulen niin muita isäehdokkaita ei ole koska en petä miestäni.

Paskaa lorttoperseiden niskaan, ei muiden.
Mitä ne semmoiset lorttopeput on, kai miehiä nimität samoin? Vai nainenko aina huora? Mies vastuussa ihan yhtälailla.
Kiinteä parisuhde/avioliitto ei myöskään tee raskaudesta toivottua automaattisesti.
 

Yhteistyössä