Mies on aika tarkka sisustuksen suhteen, mua vähän jänskättää kun se tulee että mitä tuumaa.. kun tuon päiväpeitteen vaihdoin (perustummansinisestä tuollaiseen "samettiseen" viininpunaiseen) niin se kävi makuuhuoneessa ja tuli vähän mystinen ilme kasvoilleen takaisin muttei sanonut mitään
Sitten vaihdoin lastenhuoneen ja keittiön matot päikseen, koska keittiön matto oli ruokapöydän alla ja se oli ihan mahdoton yhtälö lapsen kanssa. Siitä mä uskoisin että pitää, koska värisävyt ovat matoissa suht samat ja lastenhuoneen matto on kapea, joka oli juuri sopivan kokoinen keittiön lattialle ns. tyhjään kohtaan, joka jäi kun maton otti pois pöydän alta.
Oottakaas kun saan makkarin tyylin valmiiksi, fotoa pukkaa sitten
Sitten vaihdoin lastenhuoneen ja keittiön matot päikseen, koska keittiön matto oli ruokapöydän alla ja se oli ihan mahdoton yhtälö lapsen kanssa. Siitä mä uskoisin että pitää, koska värisävyt ovat matoissa suht samat ja lastenhuoneen matto on kapea, joka oli juuri sopivan kokoinen keittiön lattialle ns. tyhjään kohtaan, joka jäi kun maton otti pois pöydän alta.
Oottakaas kun saan makkarin tyylin valmiiksi, fotoa pukkaa sitten