Mielipidettä tästä (sis. kuvat, sisustusasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Niin ja tuo valaisin on menossa myös vaihtoon mutta tartten miehen apua asentamaan siihen sellaisen ns. kattokruunun :D [/quote]

Emilyn matkii, sulla on samanlainen ruokapöytä+ tuolit ja mokkamasteri kun täällä :)

Mun mielestä verhot sopii kyllä, varsinkin jos on tulossa sellainen kattokruunukin. Tulee sellainen ruokasalitunnelma.

Mutta verhotangon pistäisin vaihtoon, se ei mielestäni ole niin "juhlavan" näköinen, kuin verhot ja kattokruunu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja tuo valaisin on menossa myös vaihtoon mutta tartten miehen apua asentamaan siihen sellaisen ns. kattokruunun :D

Emilyn matkii, sulla on samanlainen ruokapöytä+ tuolit ja mokkamasteri kun täällä :)[/quote]

Mies inhoaa tuota pöytää ja tuoleja, ulkonäkö ihan ok mutta ovat vähän notkuvat ja pitäs hankkia uudet, käytiin jo vähän katselemassakin ja niitten ulkonäöstä oltiin ihan yhteisymmärryksessä, pähkinän sävyisiä ajateltiin (pähkinää olohuoneessakin)

Tosin mies tietää noista sisustustermeistä enemmän kuin minä, mulle pähkinäkin on ihan uusi "väri" :D

Rohkea verhovalinta, mutta mun mielestä toimii hyvin! Ne jotka väittävät toista ovat liian kaavoihin kangistuneita ja kaiken pitäisi mennä tiettyjen oppien mukaan: Keittiöön vain kappa, tai laskosverho! sisustusohjelmissahan tehdään paljon vielä rohkeampiakin ratkaisuja milloin mihinkin. Ei ole oikeasti olemassa mitään sääntöä että keittiöön pitäisi laittaa jotkin "keittiöverhot"!! Peukut sulle ja jatka samaa rataa, tee just niin kuin susta tuntuu, niin lopputuloksena on persoonallinen koti ja just sun näköinen!!! Näkee, heti että sulla on tyylitajua!!

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
HUH! Aivan liian raskaat keittiöön!

Eiiijei nyt ollenkaan tällasia kommentteja, missä ne kaikki positiiviset on :laugh:

Mulla on ajatuksena vähän tuollainen ruokasali-look, ei ihan peruskeittiöitä jotka omasta mielestäni henkkoht tylsiä.

Mutta antaa tulla vaan, vaikka kaikki inhoais näitä niin en aio niitä pois vaihtaa, kartoitan vaan muitten makuja, mies näköjään sai sympatiat jo puolelleen :D

Älähän nyt masennu ei sitä kuplastakaan saa porshea, mutta jos itse tykkäät niin älä välitä muiden mielipiteistä.

Itse peesaan myös sitä että enemmän makkarin kuin keittiön verhot.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mere:
Mun mielestä verhot sopii kyllä, varsinkin jos on tulossa sellainen kattokruunukin. Tulee sellainen ruokasalitunnelma.

Mutta verhotangon pistäisin vaihtoon, se ei mielestäni ole niin "juhlavan" näköinen, kuin verhot ja kattokruunu.

Kuvaa tarkemmin katsoneena verhotangon väri vääristyy kuvassa tosi pahasti, se on todellisuudessa samaa sävyä kuin pöytä ja tuolitkin. Näyttää kuvassa ihan harmaalta :o

Jos ei ole ruokasalia, niin yhdillä raskailla verhoilla ei sitä tyyliäkään sitten tuoda. Eli vaikutelma jää torsoksi, raskaaksi ja synkäksi.

Mä laittaisin jonkun rypyttömän, suoran paneelikapan, johon vois keksiä jonkun pikkujujun. Nuo samettiverhot imee köökistä kaiken valon ja ovat tunkkaisen näköiset.

ota myös tuo puukaihdin pois, se on kamal näköeste tai nosta ylös päiväksi. Anna joka tapauksessa valon tulla keittiöön.

Kristallilamppu on ihan liian hieno noin pieneen keittiöön, osta ennemmin joku raikas, vähän moderni lamppu. Älä yritä tehdä keittiöstä sellaista, millainen se ei ole, vaan tee siitä valoisa, moderniin taittuva.

Nuo verhot on vähän ahdistavat, mutta lamppu on hauska, älä vaihda sitä! Varsinkaan mihinkään kruunuun! Mun mielestä ei oo missään kiveen kirjoitettu millaiset verhot pitää olla missäkin huoneessa (ts. jos ostat kaupasta verhot, niin ei kai niissä lue, että "makuuhuoneen verhot")?! Omaperäisyydestä siis plussaa.

Ei sovi keittiöön noin raskaat verhot, mutta eniten minua häiritsee teidän keittiössä tuo syöttötuoli joka on erivärinen kun pöytä ja muut tuolit! Olenkohan itse vähän liian tarkka kun vauvankin syöttötuoli pitää sopia muuhun sisustukseen??!!

Alkuperäinen kirjoittaja eeerin:
Ei sovi keittiöön noin raskaat verhot, mutta eniten minua häiritsee teidän keittiössä tuo syöttötuoli joka on erivärinen kun pöytä ja muut tuolit! Olenkohan itse vähän liian tarkka kun vauvankin syöttötuoli pitää sopia muuhun sisustukseen??!!

Varmaankin, itse en niin tuosta syöttiksestä välitä kun sitäkin tulee siirreltyä tuosta ees ja taas.

lyhennä! keittiössä on rasvaa ja sametti on juuri sellainen rasvan ja tomun kerääjä. erittäin paloaltis materiaali. minun mielestäni myöskin liian raskaat verhot muuten hehkuvaan keittiöön. ehdotan vaalen ruskeaa. (minun mielipide :D )

Laitakko kuvaa siitä edellisestä kapasta vertailun vuoks?
Mie etsin keittiöön uutta verhokappaa ja joku äklö-beige-ällötys voisi sopia, en vaan löydä mistään...

Noi on komiat noi nykyset sulla, pie vaan pääs :D

Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Laitakko kuvaa siitä edellisestä kapasta vertailun vuoks?
Mie etsin keittiöön uutta verhokappaa ja joku äklö-beige-ällötys voisi sopia, en vaan löydä mistään...

Noi on komiat noi nykyset sulla, pie vaan pääs :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=1485717.jpg

Lähetänkö sulle postissa pikalähetyksenä, ennen kun mies menee vaihtamaan tuon takaisin. Ihan kamalat ruudut :laugh:

Yhteistyössä