I
Innis
Vieras
En oikein tykkää. Mutta jos itse tykkäät, niin hyvä
Mielestäni tuohon kävisivät paremmin hieman raikkaammanväriset ja muutenkin kevyemmät verhot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:aika raskaannäköset keittiöön..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja tuo valaisin on menossa myös vaihtoon mutta tartten miehen apua asentamaan siihen sellaisen ns. kattokruunun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:HUH! Aivan liian raskaat keittiöön!
Eiiijei nyt ollenkaan tällasia kommentteja, missä ne kaikki positiiviset on![]()
Mulla on ajatuksena vähän tuollainen ruokasali-look, ei ihan peruskeittiöitä jotka omasta mielestäni henkkoht tylsiä.
Mutta antaa tulla vaan, vaikka kaikki inhoais näitä niin en aio niitä pois vaihtaa, kartoitan vaan muitten makuja, mies näköjään sai sympatiat jo puolelleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Mun mielestä verhot sopii kyllä, varsinkin jos on tulossa sellainen kattokruunukin. Tulee sellainen ruokasalitunnelma.
Mutta verhotangon pistäisin vaihtoon, se ei mielestäni ole niin "juhlavan" näköinen, kuin verhot ja kattokruunu.
Alkuperäinen kirjoittaja eeerin:Ei sovi keittiöön noin raskaat verhot, mutta eniten minua häiritsee teidän keittiössä tuo syöttötuoli joka on erivärinen kun pöytä ja muut tuolit! Olenkohan itse vähän liian tarkka kun vauvankin syöttötuoli pitää sopia muuhun sisustukseen??!!
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:Laitakko kuvaa siitä edellisestä kapasta vertailun vuoks?
Mie etsin keittiöön uutta verhokappaa ja joku äklö-beige-ällötys voisi sopia, en vaan löydä mistään...
Noi on komiat noi nykyset sulla, pie vaan pääs![]()