• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kellään ei oo musta muka mielikuvaa? :eek:
Sä puhut paljon, innostuneella äänellä ja olet melkein aina iloinen ja pirteä. Pieni ja eläväinen, ja sellaisella ihan positiivisella tavalla hieman naiivi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kellään ei oo musta muka mielikuvaa? :eek:
viisas ja pohdiskeleva. sellainen "syvällinen" äiti joka yrittää aina ymmärtää lapsiaan.

sellainen mielikuva että luet aina lapsillesi iltasatua jossain hämärässä huoneessa, lapset sylissä, torkkupeiton alla sellaisella rauhoittavalla äänellä :D

tosin en tiedä minkä ikäisiä lapsia teillä edes on :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
metsänpeitosta on muuten pakko sanoa, että mulla tulee mieleen sellanen suippokorvainen peikko-henkinen luonnonlapsonen :D
Cothis = eksoottinen nainen, hieman salaperäinen joka ei itsestään paljasta paljoakaan. Seuraa sivulta ja odottaa omaa iskuhetkeään. Sympaattinen ja sydämmellinen, vieras ihminen ajattelee että vaikuttaa etäiseltä.

Metsänpeitto = Nainen joka ammentaa voimansa luonnosta, perinteistä ja on suoraselkäinen alle metrin korkuisessa koirankopissakin. Asettaa inhimmilliset arvot aina etusijalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Höh, miust ei sanottu mittää ;'(
Näin eilen jossain vaihees että joku oli sinusta laittanut jotain, mutten löydä sitä ketjun kohtaa
"kielletty taas on laiha,punahiuksinen,pääkaupuki seudun nainen joka himoitsee kiellettyjä asioita :D"

No olihan siellä :D Totuus on kyllä hiukan toinen, laihasta en menis sanomaan mitään, hiukset on lyhyet ja vaaleat, pk-seudulla asun mutta sydämeni on edelleen Lprssä. Himoitsee kiellettyjä asioita... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Cothis = eksoottinen nainen, hieman salaperäinen joka ei itsestään paljasta paljoakaan. Seuraa sivulta ja odottaa omaa iskuhetkeään. Sympaattinen ja sydämmellinen, vieras ihminen ajattelee että vaikuttaa etäiseltä.

Kiitos Kaksimieli(nen) joskaan eksoottinen ole en, silti piristit päivää pienen ihmisen.. eih, nyt ei rimmaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
no nyt kun tuuppauduin tänne niin kertoilkaapa minustakin :D
Jostain syystä minulla tulee sinun nikistäsi mieleen räikeästi ja hieman mauttomasti pukeutuva transvestiittiparturi :ashamed:
ai että oikeasti olen bert, mutta taitelijanimeni on barberina :D

henkilöllisyyteni paljastuu pikku hiljaa..
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
no nyt kun tuuppauduin tänne niin kertoilkaapa minustakin :D
Jostain syystä minulla tulee sinun nikistäsi mieleen räikeästi ja hieman mauttomasti pukeutuva transvestiittiparturi :ashamed:
ai että oikeasti olen bert, mutta taitelijanimeni on barberina :D

henkilöllisyyteni paljastuu pikku hiljaa..
Juuri niin :D Sinulla on Ritva Santavuoren-punainen kihara peruukki päälläsi, olet roteva ja hieman kolho, ylläsi on punainen spandex-paita ja liehuhelmainen lyhyt hame. Tummat sukkahousut ja korkokengät, joilla sipsuttelet pitkin parturipuotiasi lakaisemassa lattialle tippuneita hiuksia :whistle:
 

Yhteistyössä