• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Möhköfanttis:
Joku 160-165 pitkä, normimittainen, mamma.. pienestä/keskisuuresta kaupungista.. Mukava nainen, paljon kavereita.. Kiukuttelevan Pikku Myyn isosisko :D
Hih :D Pituutta on 177cm,en siis ole nikkini mukainen :whistle: Mamma olen Vaasasta ja hyvinkin mukava,useimmiten :saint: :D Kavereita huolisin enemmänkin =) Itseasiassa olen Miin sisko,lapseni on Pikku Mii ja siitä nikki.. :D

Ja siis siskoni ei palstaile täälä,mut sanotaan Mii:ksi,mulle hyvin rakas ja koska alku kirjaimet hällä samat kuin tytölläni,niin tyttöni on Pikku Mii :D Meniköhän sekavaks? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
LUNATIC on aina tuonut mieleeni punkkarin. Hurjan näkönen, räväkästi pukeutuva ikipunk. Mut sit näin profiilissa kuvan joka ei vastannut mielikuvaa. Joten jouduin napata nitroa kielen alle.
Mä olen aina kuvitellut Lunaticin erittäin lävistetyksi ja tatuoiduksi naisihmiseksi, jolla on vaalea pystytukka tai irokeesi. Sellainen Hantta Krause vai mikälie Wilma Schsihuynvkayski se onkaan.
Ja sain shokin kun selvisi että olin ollut erittäin väärässä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
tuleeko musta mitään mieleen? Aika tuore tapaus olen.. kait.. mahtaneeko kukaan muistaa..
Sulla on keskiruskeat polkkapituiset hiukset, joissa on ehkä muutama punertava raita piristyksenä. Ikää noin 30 v. Kaksi lasta. Lasten oikeudet ovat lähellä sydäntäsi, ja toimit ehkä aktiivisesti MLL:ssä tai Pelastakaa Lapset Ry:ssä. Kotiäiti, koulutus hoitoalalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Valon kantaja = tuot valoa jokaisen elämään, synkätkin päivät saat näyttämään valoisilta.
löydät asioista aina positiivisenkin puolen.
Noh, aivan nappi suoritus.. :D :saint:

Mun tulee Mopista mieleen vaan lattiamoppi ja veikkaan kyllä ristiä et ko. henkilö on hyvin kaukana siitä. :)
 

Yhteistyössä