Mielialalääkkeistä ja haittavaikutuksista :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EvaLon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Oinas:
Minä olen syönyt 4 viikkoa cipralexia. alkuun oli haittavaikutuksia, sit olo alkoi paranemaan, ja neljännellä viikolla tuli hurja romahdus olossa. Aivan hirveät ahdistukset. Niiden kanssa tässä taistellaaan.
Mie jo luulin että nyt se olo alkoi paranemaan, mutta toisin kävi. En ymmärrä miten olo meni näin huonoksi...

Kun alottaa mielialalääkityksen niin tosiaan ahdistus voi lisääntyä ensin alussa ihan pieneksi ajaksi.Se on ohimenevää.

Tosin muistaakseni se tulee ekan viikon aikana,jos on tullakseen.Oliskohan sun annostuksella varaa nostaa?Kuulostais siltä että ehkä annostus liian pieni.Kannattaa jutella lääkärin kanssa.

Ja halit meille kaikille jotka näiden asioiden kanssa painii... :hug: Kyllä se siitä alkaa helpottamaan,mäkin oon jo 2kk:n hoidon jälkeen ihan uus ihminen!

=) =) =)

Niin, kyllä annoksen suurentaminen voisi olla paikallaan. Nyt vain 5mg aamuisin. Toisaalta haluaisin pärjätä mahdollisimman pienellä lääkemäärällä... Kun tuntuu että tämän 5mg:n aloittaminenkin oli vaikeaa aluksi, kun ahdistus ja hermostuneisuus niin kovasti paheni.Toisaalta ei olo nyttenkään ole hyvä.

Yhteistyössä