\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 19:49 Vieras kirjoitti:
En mitenkään pahalla, ihan vaan uteliaisuuttani. =)
Oletteko miettineet ennen lasten "hankintaa" tai sen jälkeen, että mitä lapset tulevat miettimään iäkkäistä vanhemmistaan? Tai sitä, että te ette välttämättä tule näkemään lapsenlapsianne ollenkaan?
Tottakai me olemme lapsen isän kanssa päivät pääksytysten pohtineet esittämiäsi kysymyksiä, kuinkas muuten? Minä olen soittanut 0700-linjoilta mirkulle, sirkulle, pirkolle, sinikalle, kaarinalle, ulpukalle, huh, en muista kaikkia, mutta olen saanut tietää minuutilleen kuolinhetkemme, mistä olenkin nyt äärimmäisen onnellinen. Olemme lapsen isän kanssa kohotuttaneet jo kerran kasvot ja Botox-ruiskeet on otettu käyttöön. Käymme solariumissa ja käytämm itseruskettavia voiteita. Koko kasvojen ja vartalon hoidon voide- ja valmistearsenaali, markkinoiden kalleimmista merkeistä on ostettu ja niitä käytetään useita kertoja päivässä. Käymme body-pumpissa, punttisalilla, lenkillä, napatanssissa, tanssikurssilla päivittäin. Olemme ryhtyneet vegaaneiksi emmekä käytä alkoholia lainkaan. Joogaamme (astanga-jooga) ja käytämme reiki-parantajien hoitavaa ja nuorentavaa energiaa parisen kertaa päivässä.
Olikos sinulla muuta kysyttävää?