Mieleenpainuvin musiikkikonsertti mis ootta ollu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cyp-rus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cyp-rus

Vieras
Onko teille jääny mieleen mitään huippu hyvää konserttia mis ootta ollu? :) Justiin youtubest kuuntelin Guns n rosesia.. ja tuli niin mieleen niitten konsertti suomes mis olin.. Oli kyl niin huippu hetki ettei voi ikä'än unohtaa !! :)

Ekana tuli mieleen CMX:n keikka Provinssissa. En muista vuotta kun olen ollut siellä monesti. Tunnelman nosti kattoon bändin lisäksi hyvät ystävät, joiden kanssa siellä pompittiin. Kultainen nuoruus. :heart:

Täytyy sanoa kaksi: 1. Rammstein provinssissa ja 2. Trio niskalaukaus, viikate ja maj karma tullikamarilla ja vielä kolmas Slipknot Tampereen jäähallilla

Rammstein ja Slipknot ovat kyllä maailman parhaat live bändit :p

Viimeksi muokattu:
Children of Bodomin keikka Sotkamossa vuonna 2010. En kuunnellut bändiä, en ollut fani, mutta lähdin veljen seuraksi. Tunnelma oli jotenkin unohtumaton ja keikka aivan mahtava, ekoja kunnon raskaamman musiikin keikkoja joilla oon ollut.

En oo mikään bändin fani edelleenkään, joten en tiedä, mikä tuossa keikassa oli niin huikeaa ja mieleenpainuvaa.

Mieleen on painunut provinssi vuonna se eräs. Aamulla kun laitettiin autoradio auki, siellä kerrottiin että Tiananmenin aukiolla on lahdattu satoja tai tuhansia ihmisiä. Mentiin aamun ensimmäisiä esiintyjiä kuuntelemaan siitä hiukan hitain askelin, ja lavalla kaksi kiinalaista soitti hienoäänisillä perinnesoittimilla jotain ylettömän kaunista ja haikeaa. Me seistiin siellä henki salpaannuksissa ja mietittiin, että onkohan noille kerrottu jo.

Yhteistyössä