Näkiköhän poika enkelin tmv....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuppunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nuppunen

Jäsen
12.06.2007
207
0
16
Siis tuli vain mieleen kun tässä muutaman kerran on sattunu semmone jännä juttu, kun olen ollut syöttämässä poikaa...
poika ollu keittiössä syöttötuolissa mistä näkee eteiseen (ollaan siis oltu kaksistaan kotona) niin on lopettanu syömisen ja jääny tuijottamaan eteisen suuntaan ja viisaa sormella sinne, en minä siellä mitään näe mutta poika ilmeisesti näkee jotain mitä minä en. Jotain hyvää se varmasti on koska lapsi alkaa nauramaan ja hetken päästä taas jatkaa syömistä... :saint:
Itteäni vain hirvittää ja sydän lyö muutaman ylimääräisen lyönnin kun ei tiä mitä siellä on..... :/ :ashamed: :saint:

Tämä on vähän sama tilanne, kuin meillä koira usein katselee sisällä johonkin, missä ei ole mitään. Saattaa ihan kallistaa päänsä ja katsoa, mitään ääntä ei kuulu.

mun 2 vuotias aina tuijottaa ovelle (siinä on sellainen ikkuna jonka lasi on sellainen rypiläinen näkösuojalasi )
ja kysyy monesti iltaisin, että kuka oven takana on.
Vähänkö se aina pelottaa.. mitähän se näkee ?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukutuulikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun 2 vuotias aina tuijottaa ovelle (siinä on sellainen ikkuna jonka lasi on sellainen rypiläinen näkösuojalasi )
ja kysyy monesti iltaisin, että kuka oven takana on.
Vähänkö se aina pelottaa.. mitähän se näkee ?

öö -oma varjo lasissa?

ei se yllä. ikkuna alkaa reilusti lapen pään yläpuolelta

mun tyttö puhu edellisessä talossa mustista miehistä, katso välillä oviaukkoa ja näki niitä. pelkäsi. samassa talossa oli joku mies tehny itsarin melko lähellä ko paikkaa

Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:
Siis tuli vain mieleen kun tässä muutaman kerran on sattunu semmone jännä juttu, kun olen ollut syöttämässä poikaa...
poika ollu keittiössä syöttötuolissa mistä näkee eteiseen (ollaan siis oltu kaksistaan kotona) niin on lopettanu syömisen ja jääny tuijottamaan eteisen suuntaan ja viisaa sormella sinne, en minä siellä mitään näe mutta poika ilmeisesti näkee jotain mitä minä en. Jotain hyvää se varmasti on koska lapsi alkaa nauramaan ja hetken päästä taas jatkaa syömistä... :saint:
Itteäni vain hirvittää ja sydän lyö muutaman ylimääräisen lyönnin kun ei tiä mitä siellä on..... :/ :ashamed: :saint:

jos se vaikka nauraa sun kesätakkia...:D

Hän vauvana usein katseli hyvin tiivisti johonkin tiettyyn paikkaan ja nauroi. Meillä oli silloin koirakin ja arvatkaa oliko kammottavaa kun koira tuijotti sinne pää kallellaan myös... ja itse en nähnyr varjoa, en valoa enkä mitään... Mä sitten vaan totesin, että enkeli se varmaan siellä hymyjä lähettää kun typy niin iloisena sinne katselee ja koirakaan ei pelkää tms.

Keroilee jostain tontusta joka lohduttaa häntä öisin ja muulloinkin. Varsinkin jos leikkii yksin siskojen ollessa muualla. Samoin hän totesi, että ei aina tarvitse tulla äidin viereen jos näkee pahaa unta, kun silloin tonttu tulee silittämään päätä ja lohduttaa uudelleen uneen...

Jotenkin ihanaa :)

herkkä lapsi, ihanaa. mun esikoinen tuli 3 veenä olkkariin, että äiti äiti, tuu kattoon ja mää menin perässä lastenhuoneeseen. likka oli aivan että höh, pettynyt ja selitti, että äsken siinä istu nainen hänen sängyllään, ruskea tukkainen ku kyselin. semmosta. näki se aina niitä lentämässäki. en koskaan epäillyt, miksi oisin. poika on kans källi (keskimmäinen) ku tuli 2-3 veenä aamulla aikasin sängystä ja huokas, ettei hän äiti enää osaa kiinaa...oisko ollu kiinalainen sitten joskus. mene ja tiedä. enkeleitä, keijuja, peikkoja yms on minusta kyllä olemassa. monet ei vaan oo enää niin herkkiä ja yhteydessä luontoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Keroilee jostain tontusta joka lohduttaa häntä öisin ja muulloinkin. Varsinkin jos leikkii yksin siskojen ollessa muualla. Samoin hän totesi, että ei aina tarvitse tulla äidin viereen jos näkee pahaa unta, kun silloin tonttu tulee silittämään päätä ja lohduttaa uudelleen uneen...

Jotenkin ihanaa :)

SULOISTA, mäkin haluan sellaisen tontun kun mies yövuorossa!

Yhteistyössä