Miehn treenikaveri haluaa ostaa mieheni siittiöitä! :o

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
Luin erään viestin mieheni puhelimesta, ja kysyin mitä sillä tarkoitettiin niin mies lopulta kertoi että eräs hänen treenikaverinsa oli ehdottanut hänelle että hän voisi avokkinsa kanssa ostaa hänen siittiöitään!!!
:o :o
Luulin ensin että mies pilailee tuollaisella asialla, mutta ihan tosissaan olivat olleet :x
Mä en ihan käsitä, mikseivät voi mennä johonkin hedelmöityshoitoon vaikka?
Miehellä ei ole siittiötuotantoa lainkaan, mutta kai sitä silti jotenkin muutenkin saa lapsen alulle |O tai vaikka adoptoi!

Ai et ne vois ilman siittiöitä saada lapsen hedelmöityshoidoissa? No se ihmisten kloonaaminen ei vielä oo oikein laajemmin käytössä käsittääkseni ;) No tuleehan ne siittiöt varmaan sieltä siittiökeijulta sit sinne hedelmöitysklinikalle....

Ei vaa, jos ajattelivat että olis mukava kun tietää mistä tavara on. Sillon tietäs vähä taustojakin esim suvun sairauksista ja ehkä olis mukavampi ku anonyymiltä. Tai mistä minä tiedän tuli vaan mieleen.

siis onko sillä siun miehes työkaverilla todettu ettei siittiötuotantoa ole vai ettei oo liikkuvia?

ja mie en kyllä tiiä miten mie tuohon suhtautusin... varmaanki olisin että :o :o |O

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Ai et ne vois ilman siittiöitä saada lapsen hedelmöityshoidoissa? No se ihmisten kloonaaminen ei vielä oo oikein laajemmin käytössä käsittääkseni ;) No tuleehan ne siittiöt varmaan sieltä siittiökeijulta sit sinne hedelmöitysklinikalle....

Ei vaa, jos ajattelivat että olis mukava kun tietää mistä tavara on. Sillon tietäs vähä taustojakin esim suvun sairauksista ja ehkä olis mukavampi ku anonyymiltä. Tai mistä minä tiedän tuli vaan mieleen.

alleviivattu voinu olla taka-ajatuksena..mut miusta se tuntuu et se ois sama ku kävis suoraan kiksauttaa sitä eukkoa mitä suotta muumimukia käyttää. Tai ajatuksena että naapurissa vipeltää oman muksun sisarpuoli...

Noniin! Ja mies vielä sanoi harkitsevansa kun kunnollisen(?) korvauksen saisi, kehuskeli vaan kun on minut saanut niin helposti raskaaksi |O
Kun se ei tajua, ollaan aiemmin puhuttu siitä että voisinko esim luovuttaa munasoluja, mutta eri asia on kun se tulee kumminkin tuttaville, niin kyllähän siihen tunneside tulisi, ja omana varmaan pitäisi vaikkei saisi :$
Voi vihne, niin hölmölän hommaa taas, sanoin miehelle ettetkai tosissaan mieti, saat kyllä saman tien unojhtaa!!! |O |O |O |O |O

No huh! mä en kyllä antas siunaustani tohon asiaan.Ainakin jumalattoman hyvin paperityöt tehdä pitäs,ettei tuu mitää jälkiseuraamuksia..kas kun eivät sitte sovi että kuksivat keksenän ja maksaisivat siitä teille se n hedelmöityshoitojen verran??hyi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ööh. Toimitaanko Suomessa ihan tolla tavalla? Mun tietääkseni ei ole luvallista ostaa tolla tavalla.

siis ei tietenkään virallisesti. Mutta sitä mitä kukaan/valtio/laki ei tiedä niin "eihän sitä tapahdukkaan" ...korvaukset voi väittää lainaksi ja jos kyseessä oleva pari on naimisissa niin lapsi tulee aviomiehen nimiin joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Noniin! Ja mies vielä sanoi harkitsevansa kun kunnollisen(?) korvauksen saisi, kehuskeli vaan kun on minut saanut niin helposti raskaaksi |O
Kun se ei tajua, ollaan aiemmin puhuttu siitä että voisinko esim luovuttaa munasoluja, mutta eri asia on kun se tulee kumminkin tuttaville, niin kyllähän siihen tunneside tulisi, ja omana varmaan pitäisi vaikkei saisi :$
Voi vihne, niin hölmölän hommaa taas, sanoin miehelle ettetkai tosissaan mieti, saat kyllä saman tien unojhtaa!!! |O |O |O |O |O

Tämä on totta,tunneside voi olla kohtalokas =(

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siis onko sillä siun miehes työkaverilla todettu ettei siittiötuotantoa ole vai ettei oo liikkuvia?

ja mie en kyllä tiiä miten mie tuohon suhtautusin... varmaanki olisin että :o :o |O

en mä tiiä, sillä on ollu joku sairaus, eli ilmeisesti ei ole lainkaan siittiöitä

sikotauti vai tuhkarokko,kumpiko sen aiheuttikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

en mä tiiä, sillä on ollu joku sairaus, eli ilmeisesti ei ole lainkaan siittiöitä

okei. eli he ovat varmaan tutkineet sen sitte...

mie en kyllä välttis haluais keltään tuttavalta.. mieluummin tuntemattomalta.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:

alleviivattu voinu olla taka-ajatuksena..mut miusta se tuntuu et se ois sama ku kävis suoraan kiksauttaa sitä eukkoa mitä suotta muumimukia käyttää. Tai ajatuksena että naapurissa vipeltää oman muksun sisarpuoli...

No minusta se ei ole ollenkaan sama, onko luovuttanu siittiöitä tai käyny pökkäämässä jotain muijaa!

Itse olen ollut tekemisissä hedelmöityshoitojen kanssa ja siksi kai on asiaa tullu mietittyä. Se on niin helppo sanoo suoralta että ei voi käyttää toisen siittiöitä.

EN tiedä kyllä itekkään haluaisinko et mies kenellekään tutulle luovuttas siittiöitä. Ihan perus luovuttamista en suoraltakädeltä tyrmäis. Jos kukaan mies ei luovuttas ollenkaan siittiöitä, niin miten onnistuisi raskaaksitulo jos pariskunnan miehellä ei siittiöitä ole?

Luovuttaahan naisetkin munasoluja.....

Tuossa vain on se huono puoli, että mitä jos jotain tapahtuukin. Lapsesta tulee vammainen tai jos lasta jostain syystä kohdellaankin kaltoin niin miten sitten miehesi siihen suhtautuu. Entäpä, jos tämä pari eroaa lapsen syntymän jälkeen. Jos vaikka mies ei sitten kestäkään ajatusta siitä, että vaimo on saanut toisen miehen lapsen ja mitä jos jotenkin asiat menee niin, että jonain päivänä miehesi kutsutaan isyystestiin ja tuomitaan isäksi ja maksamaan elatusta.

miksi mua ei häiritse ollenkaan tuo...
jos on hyväkin tuttu ja tehtäis kirjallinen sopimus siitä ettei miestä koskaan ei ikinä voitas yhdistää tuohon lapseen tai pyydettäis häneltä mitään ja siittiöt luovuttaa kupissa niin mikäpä siinä mun puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
miksi mua ei häiritse ollenkaan tuo...
jos on hyväkin tuttu ja tehtäis kirjallinen sopimus siitä ettei miestä koskaan ei ikinä voitas yhdistää tuohon lapseen tai pyydettäis häneltä mitään ja siittiöt luovuttaa kupissa niin mikäpä siinä mun puolesta.

En mä pystyis kyllä jatkaan elämää niinkuin ennenkin, kyllä tahtoisin nähdä lspsen ja mistä sitä tietää millaisia tunteita itselle tulee, mustasukkaisuutta, rakkautta kaipuuta,ikävää tms, en riskeeraa kyllä omaa perhettä tuon vuoksi, kun en edes tunne heitä.
Mulla alkaa migreenikin nyt, kun joudun tällaisia miettimään |O

mä luovuttaisin mielelläni kaverilleni joka ei lapsia ole saanut niin omia munasolujani, ja sallisin myös mieheni luovuttavan siittiöitä jollekkin hvyälle ystävälleen.

Yhteistyössä