miehistä ei oo kuin harmia mulle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin miehistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin miehistä

Vieras
siis voiko ihminen enempää sotkea asioitaan...
kirjoittelinkin tänne aikaisemmin jo että olen vasta eronnu (paperitkan ei oo vielä sisällä...) mulla oli pientä härväystä miehen kanssa johon olin ihastunut, mutta homma tyssäs omaan mahdottomuuteensa....
nyt sitte vanha duunikaveri tuli seuraksi katsomaan leffoja kun näki että olin allapäin... tarkoitukseni oli olla ihan vaan kaveri pohjalla liikenteessä, mutta toisin kävi... tämä mies ihastui minuun ja homma eteni ja nyt sitä voisi kutsua melkein seurusteluksi tai vastaavaksi...
noh, mies tulee toimeen lapsen kanssa hienosti, lapsi pitää tästä miehestä, mutta nyt pohdin onkohan tämä nyt turhan nopeeta tai siis varmaan onkin...) oon tälle miehelle sanonu etten voi luvata mitän ja etä katellaan mitä tästä tulee... tilanne on vaikea...
eilen sitte kun kateltin leffaa tässä mun luona (oltiin just tultu mökiltä...)
niin ex-mies paukkas ovesta sisään... noh, arvata saattaa millä miellelä on, kun selvis että oltiin oltu mökillä.. vaikka siis selitin että saatiin van kyyti sinne kun mies oli muutenkin siihen suuntaan menossa... en tiiä uskoiko ex selitystä ja nouseeko tästä nyt helvetin moinen kohu suvun kesken...
samaan aikan mietin sitä mun ihastusta, kutähän uteen mieheen en ole ihastunut, mulla on vaan hyvä ja turvallinen olo sen kanssa... mutta se mun ihastus vaan kummittelee mielessä...

Et nyt ensimmäisenä olisi uutta miestä holaamassa. Anna itsellesi aikaa selvitä erosta ja sitten vasta mietit mitä haluat! Huomaahan että tunteesi ovat ihan rikki jo tuosta kirjoituksesta päätellen.

no ero oli mun aloitteesta, ja ei mulla enää mitään tunteita oo enää exää kohtaan... mutta tottahan tuo on että rikki olen monestakin syystä... :( mutta halipula ja läheisyyden kaipuu on niin kova, koska olen ollut sitä vailla niin pitkään... tunne että joku välittää... auttaa jaksamaan vaikeitakin aikoja...

Alkuperäinen kirjoittaja miehistä sekaisin:
no ero oli mun aloitteesta, ja ei mulla enää mitään tunteita oo enää exää kohtaan... mutta tottahan tuo on että rikki olen monestakin syystä... :( mutta halipula ja läheisyyden kaipuu on niin kova, koska olen ollut sitä vailla niin pitkään... tunne että joku välittää... auttaa jaksamaan vaikeitakin aikoja...

Sun pitäs ensin oppia olemaan yksin, nauttimaan yksinolosta, oppia olemaan yksin tuntematta oloa yksinäiseksi, vast sitten mun mielestä ihminen on taas valmis antamaan itsestään mukaan uuteen suhteeseen. Ei todellakaan silloin jos vaan haluaa jonkun tyydyttämään omat tarpeensa.

mutta miten nyt pääsen tilanteesta pois satuttamatta ketään... ei ollu tarkoitus aloittaa uuttajuttua näin pian eron jälkeen mutta asiat van tapahtu... nyt niitä on todella vaikea saada muutettua...

Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin miehistä:
mutta miten nyt pääsen tilanteesta pois satuttamatta ketään... ei ollu tarkoitus aloittaa uuttajuttua näin pian eron jälkeen mutta asiat van tapahtu... nyt niitä on todella vaikea saada muutettua...

Sanot suoraan ettet oo vielä valmis..?

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin miehistä:

Sanot suoraan ettet oo vielä valmis..?

mt siinähän se onkin, kun en millään itse haluais luopua tästä... oon siis jo sanonu etten vielä voi sanoa mitä tästä kehittyy ja etten voi mitään luvata.. meen päivän kerrallaan ja se sano ymmärtävänsä ja hyväksyvänsä sen...
lähinnä se mua huolestuttaa että jos nyt sanon ettei olla tekemisissä niin menetän hyvän miehen, joka oikeasti musta pitää kaikkine ongelmineni ja lapsen kanssa...

Yhteistyössä