Kaverit sopivat että kaverin entisen tai nykyisen kanssa ei mitään tehdä? Miehistä siis kyse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matilda

Vieras
Tapailen erästä miestä jonka kaverin kanssa seurustelin muutama vuosi sitten lyhyen aikaa. Nyt tämä mies jota tapailen kysyi hyväksynnän kaveriltaan koska he ovat joskus sopineet tuon mistä otsikossa kirjotin.

Mun yks kaveri sano, että aika typerää tollasta sopia. On kai toiminut tähän asti tuo juttu noilla miehillä mutta nyt sitte tulin mä. Se mun entinen seurustelukumppani ei oikein tykännyt aluksi tästä mutta oli sitten leppynyt.

Kun eihän sitä voi määrätä mitä mä teen. Jos mä haluan tapailla tätä toista miestä niin ei sitä kukaan mun entinen voi estää.

Jotenkin ei kuulosta ollenkaan kummalliselta diililtä kavereiden kesken.

Tottahan se on että sun ex ei voi määrätä sitä mitä sinä teet, mutta koska nykyinen ja exäsi ovat kavereita voi heidän välit huonontua mikäli ei "lupaa" seurustelulle kysytä.

Totta puhuakseni niin kyllä mua saattaisi häiritä hyvinkin paljon jos joku mun ystävistäni alkaisi seurustelemaan jonkun exäni kanssa..

meidän akkaporukassa mennään kans periaatteella ett kaverin exiin ei kosketa. itsellä ainakin lupaus pitäny, mutt ompa porukassa yks joka oikein "kerää" kaikki mahdolliset exät... itellä ainakin jotenki tulis aika vaivaantunu olo jos tietäsin ett mies jonka kanssa seurustelen on seurustellu kaverini kanssa aiemmin, ois aika vaikee hengata porukalla saatikka supista "tyttöjen juttuja" tästä tyypistä ku sama henkilö :D

miesten keskuudessa olen kuullu ett joillakin on sama periaate. mutt sitte taas löytyy niitä jotka suurinpiirtein kaikki käy saman muijan läpi.. tapansa kullakin..

Alkuperäinen kirjoittaja jp:
Voiko ihminen tunteilleen mitään? Sille tietysti et johtaako tunteet toimintaan, mut voiko ihastumista/rakastumista kieltää?

No ei voi kieltää. Mutta ehkä jotkut periaatteen vuoksi yrittävät sulkea tunteensa eivätkä sekaannu kaverin exään.

Mun mielestä ihan normaali sopimus. Kuormasta ei syödä, ja kavereitten miehiin/naisiin ei sotkeuduta. Olisi se aika kummallinen tilanne, enkä mä ainakaan olisi välttämätttä valmis uhraamaan ystävyyttä ihan tosta vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tavis:
Mun mielestä ihan normaali sopimus. Kuormasta ei syödä, ja kavereitten miehiin/naisiin ei sotkeuduta. Olisi se aika kummallinen tilanne, enkä mä ainakaan olisi välttämätttä valmis uhraamaan ystävyyttä ihan tosta vaan.

Yks mun kaveri sano että mieshän ilmotti heti kaverilleen eikä käynyt niin että kaveri kuulee jostakin muualta. Hyväksyntä on saatu mutta tämä nyt on vasta tapailun asteella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Yks mun kaveri sano että mieshän ilmotti heti kaverilleen eikä käynyt niin että kaveri kuulee jostakin muualta. Hyväksyntä on saatu mutta tämä nyt on vasta tapailun asteella.

Miksi se sitten häiritsee sua mitä exä ja nyxä keskenään sopivat? Pääasia taitaa olla kuitenkin se, että te voitte nyt olla rauhassa keskenänne, kun asia on exällekin ok. Kivempi mennä johonkin bileisiinkin ym kun ei tarvitse jännittää turhia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miksi se sitten häiritsee sua mitä exä ja nyxä keskenään sopivat? Pääasia taitaa olla kuitenkin se, että te voitte nyt olla rauhassa keskenänne, kun asia on exällekin ok. Kivempi mennä johonkin bileisiinkin ym kun ei tarvitse jännittää turhia.

No en mä edes ajatellut että heillä olisi joku tuollainen sopimus. Mä seurustelin sen miehen kanssa vain pari kuukautta että ei ole edes kyse mistään vuosia kestäneestä vakavasta suhteesta.

Yhteistyössä