Tavallaan mukavaa - tavallaan ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi on imartelevaa, jos nuori herra vikittelee? Mä olen kokenut tommosen kiinnostuksen kiusallisena (no, ei mulla ole ku yks kokemus moisesta :D)

Siis meinaan vaan, että eikös se ole aina imartelevaa, jos joku heittää flirttiä? Iästä riippumatta siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:
Miksi on imartelevaa, jos nuori herra vikittelee? Mä olen kokenut tommosen kiinnostuksen kiusallisena (no, ei mulla ole ku yks kokemus moisesta :D)

Siis meinaan vaan, että eikös se ole aina imartelevaa, jos joku heittää flirttiä? Iästä riippumatta siis.

Jotenkin se nuoremman osoittama kiinnostus vaan on himpun verran imartelevampaa- ainakin kun itse alkaa olla 'täti-ikäinen' (ja tämä ei ole sitten ap sulle, tai kenellekään muullekaan, mutta mä en keksi parempaa ilmaisua)

Tottakai flirtti piristää aina, mutta tässähän ei ole enää flirtistä kysymys.

Munkin on pakko päästä sanomaan että muhunkin on yks miehen paaaaljon nuorempi työkaveri ihastunut :D :ashamed: :whistle:
On se jotenkin söpöä vaan. Ja kummeksuttaa tottakai, että mitä se nyt mussa näkee- kahden lapsen äidissä :o
Mutta yhä se vaan keksii juttua ja flirttaakin armottomasti, kun on sopivassa nosteessa :D

punastellaan, punastellaan - mut asiallisesti!

Enkä usko et mun mies kyttää ollenkaan mun palstailua, mut JOS se nyt sais päähänsä kattoa mun profiilin - tää palsta kun on auki täs yötäpäivää. Se jopa kirjottaa tänne välillä mun nikillä.
Osaan mä nyt sivuhistorian poistaa, hyvänen aika. Ja loppujen lopuksi- enhän mä oo tehnyt mitään väärin! En kerro miehelleni siksi, että jos joku parikymppinen beibe kuolais sen perään, niin sais luvan tehdä sen niin, että mä en tiedä - en haluaisi tietää.

No eipä ole muut mua vikitelleet yli 10 vuoteen, ja sit viel tommonen nörttipoika, niin... kuten sanottua, en ole hyvännäköinen mistään vinkkelistä.

Yhteistyössä