miehet....

muumi65
Miehen viinankäyttöön on kyllä puututtava, jos on pieni lapsi kotona. Ja jos ei mieheltä tule positiivista reaktiota, kyllä kannattaa harkita eroakin. Tietty pitää antaa myös tuoreille isille sopeutumisaikaa, koska onhan tilanne miehelle yleensä vaikeampi.
 
Jäkäti Jäkäti... Tämä on yleisin syy varmasti parisuhteessa ylenmääräiseen juopotteluun. Vilkaiskaa arvon rouvat peiliin ensin ja ratkokaa ongelmat muutoin kuin yleisesti mollaamalla miehiä. Ja kyllähän sen juopon tunnistaa jo suhteen alussa joten jos 10 vuoden jälkeen aloittaa juopottelun on jo jotain vikaa "paremmassa puoliskossakin"/suhteessakin.

Ja toivottavasti kukaan ei vastaa nyt että voi poika kerää kokemusta vaikka nuori olenkin!
 
Noniin no, oli se sitten mies tai nainen niin kyllähän se niin on että elämä sitä ihmistä muuttaa eikä mikään muu. Tulee uusia kavereita, uusia tilanteita, uusia ihastuksia, uusia harrastuksia, uusia paikkakuntia, uusia lapsia. Johan sitä nyt yli-ihminen olisi itse kukin, jos kaikessa siinä pyörityksessä pysyisi muuttumattomana. Mikäs siinä jos viinaa kuluu eikä siitä kukaan kärsi, mutta mielestäni jos yhdessä perheenä eletään, on vähintään kohteliasta ottaa huomioon myös toisen mielipide asiaan kuin asiaan, jopa tähän. Jos se on kumppanin mielestä jäkätystä, se on paljon suurempi ongelma kuin se, mistä alunperin ollaan yritetty yksimielisyyteen päästä. Mä ainakin pyrin parisuhteessa elämään niin että myös toisella on hyvä olla, ja taatusti odotan samaa käytöstä myös mieheltäni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2004 klo 08:15 alannah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2004 klo 20:34 Tessa20 kirjoitti:
Ei voi olla totta?? Minkälaisia miehiä te oikein otatte itellenne?
Ja vielä teette lapsia niille? Eikö kannattas ensin tutustua mieheen kunnolla.. kyllä niistä jo aluksi saa selvää onko ne viinaan meneviä.. Ja jos on niin nakkaa sit pihalle...!

Itellä mies ottaa harvoin joka on tosi hyvä... en ole koskaan kieltänyt kun ei ole tarvis... mut jos se alkais joka viikonloppu juopotteleen niin aivan varmasti potkisin pellolle!!

Kannattais miettiä kelle sitä römppää antaa.....
Voi kuule moni kakkuhan on päältä päin kaunis mutta ku niistä ei aina voi tietää mitä ne sisältää!!!! MONI mies voi antaa itestään sellasen kuva, et hän on raitis ja näi mutta ku oppii tunteen kumppaninsa, eipä se ihana mies ookkaa enää sellanen ku ennen. Mietippä vaan ite omalle kohalle vaan sitä omaa römppää jolle jakelet! Sitä ei tartte tulla tänne mollaamaan muita ihmisiä ja olemaan sellanen "mullapa on nyt nii paras mies -tyyliin. \|O \|O \|O \|O \|O \|O
Opiskeluaikaan olin ihastunut mieheen, joka oli ihastunut myöskin muhun. Suhde ei edennyt sen pidemmälle, koska huomasin HETI, että tyyppi oli AINA kännissä yhteisissä juhlissa ja sitten litisteli siellä naisia minkä ehti. Kerrankin sanoi mulle miten hän on niin rakastunut muhun ja seuraavana päivänä kuulin, että tämä casanova oli viettänyt yön yhden kurssikaverin kanssa. Eli se siitä...

Nyt on naimisissa ja kolmen lapsen isä. Fiksu tyyppi, mutta aivan alkoholisoitunut, eikä välitä perheestään yhtään, on kuulemma lähes päivittäin baareissa. Työkaveri, joka on hänen lapsuudenystävänsä, kertoi mulle.

Eli jos vietätte seurusteluaikana runsaasti aikaa baareissa, ei pitäisi olla yllätys, jos juominen ei sitten lopukaan, kun perustetaan perhe. Pyydä potentiaalinen isäehdokas johonkin muuhun ympäristöön ja katso onko mukana kori kaljaa ja kossupullo. Jos on, unohda!

EI OLE KENELLEKÄÄN MIKÄÄN YLLÄTYS, JOS MIES TISSUTTELEE TAI LÄRVÄILEE KUNNOLLA! EI SEKÄÄN OLE YLLÄTYS ETTÄ MIES ON VÄKIVALTAINEN VIELÄ KYMMENENNEN AVIOLIITTOVUODEN JÄLKEEN, JOS SE LÖI JO SEURUSTELUAIKANA! EI OLE MIKÄÄN YLLÄTYS ETTÄ MIES EI MUUTU, KOSKA HÄNEN MIELESTÄÄN HÄNEN KÄYTÖKSESSÄÄN EI OLE MITÄÄN VIKAA, KOSKA HÄN ON KÄYTTÄYTYNYT NIIN AINA!

Kylmät väreet menevät, kun mietin itseäni tuon yllämainitsemani casanovan vaimon tilalla. Mulla ei ollut mitään tarvetta alkaa häntä terapoimaan ja muuttamaan tai järjestämään jotain mustasukkaisuusdraamoja.

Olen aina tietänyt millaista elämää haluan elää ja olen mennyt sitä kohti. Jos tilanne ei ole tyydyttänyt, olen jatkanut matkaani. Tätä suosittelen muillekin. JA MULLA EI TOTISESTI OLE OLLUT HELPPOA TAI KIVA KOTI JA ONNELLISET, RAKASTAVAT VANHEMMAT. Mutta JUURI SIKSI olen ollut tarkka sekä elämänarvoistani että seurastani eikä se varmaan mikään suuri vika ole!

Seurustelin mieheni kanssa seitsemän vuotta ja nyt meille on tulossa perheenlisäystä! OLEN MAAILMAN ONNELLISIN IHMINEN, minulla on rakastava ja kunnollinen mies, joka on AINA hoitanut kaikki asiat mallikkaasti. Jos hän yht'äkkiä muuttuu holtittomaksi raha-, viina- ja seksiasioissa hän on mitä ilmeisemmin hoidon tarpeessa, koska tällaisia piirteitä en ole hänessä koskaan ennen havainnut!
Ei kukaan muutu yhdessä yössä perheestään piittaamattomaksi, vaimoaan pettäväksi kalsari-/baariikännääjäksi, uskokaa tai älkää!

Jos olisin saanut lapseni kaksikymppisenä, tuskin olisin samanikäiseltä isältäkään voinut odottaa mitään kovin vakaata perhe-elämää! Niin se vain on, että miehet, eivätkä kaikki naisetkaan AINAKAAN tuossa iässä AINA osaa ajatella, miten vaativaa perhe-elämä on. Sitten ihmetellään peruskoulun päästötodistus kourassa, että miksi jeppe juo ja hilluu baarissa kavereiden kanssa ja miten viikkorahat ei riitä! Vastuuseen pitää kasvaa ja kypsyä!

JOS minulta kysytään, olisi syytä elää se nuoruus rauhassa, opiskella ja tehdä vähän työtä ja kasvaa aikuiseksi ja sitten vasta MIETTIÄ VAKAVASTI, KENEN KANSSA JA MISSÄ VAIHEESSA SEN PERHEEN PERUSTAA!

Että näin tällä kertaa!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2004 klo 11:09 Katti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2004 klo 08:15 alannah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2004 klo 20:34 Tessa20 kirjoitti:
Ei voi olla totta?? Minkälaisia miehiä te oikein otatte itellenne?
Ja vielä teette lapsia niille? Eikö kannattas ensin tutustua mieheen kunnolla.. kyllä niistä jo aluksi saa selvää onko ne viinaan meneviä.. Ja jos on niin nakkaa sit pihalle...!

Itellä mies ottaa harvoin joka on tosi hyvä... en ole koskaan kieltänyt kun ei ole tarvis... mut jos se alkais joka viikonloppu juopotteleen niin aivan varmasti potkisin pellolle!!

Kannattais miettiä kelle sitä römppää antaa.....
Voi kuule moni kakkuhan on päältä päin kaunis mutta ku niistä ei aina voi tietää mitä ne sisältää!!!! MONI mies voi antaa itestään sellasen kuva, et hän on raitis ja näi mutta ku oppii tunteen kumppaninsa, eipä se ihana mies ookkaa enää sellanen ku ennen. Mietippä vaan ite omalle kohalle vaan sitä omaa römppää jolle jakelet! Sitä ei tartte tulla tänne mollaamaan muita ihmisiä ja olemaan sellanen "mullapa on nyt nii paras mies -tyyliin. \|O \|O \|O \|O \|O \|O
Opiskeluaikaan olin ihastunut mieheen, joka oli ihastunut myöskin muhun. Suhde ei edennyt sen pidemmälle, koska huomasin HETI, että tyyppi oli AINA kännissä yhteisissä juhlissa ja sitten litisteli siellä naisia minkä ehti. Kerrankin sanoi mulle miten hän on niin rakastunut muhun ja seuraavana päivänä kuulin, että tämä casanova oli viettänyt yön yhden kurssikaverin kanssa. Eli se siitä...

Nyt on naimisissa ja kolmen lapsen isä. Fiksu tyyppi, mutta aivan alkoholisoitunut, eikä välitä perheestään yhtään, on kuulemma lähes päivittäin baareissa. Työkaveri, joka on hänen lapsuudenystävänsä, kertoi mulle.

Eli jos vietätte seurusteluaikana runsaasti aikaa baareissa, ei pitäisi olla yllätys, jos juominen ei sitten lopukaan, kun perustetaan perhe. Pyydä potentiaalinen isäehdokas johonkin muuhun ympäristöön ja katso onko mukana kori kaljaa ja kossupullo. Jos on, unohda!

EI OLE KENELLEKÄÄN MIKÄÄN YLLÄTYS, JOS MIES TISSUTTELEE TAI LÄRVÄILEE KUNNOLLA! EI SEKÄÄN OLE YLLÄTYS ETTÄ MIES ON VÄKIVALTAINEN VIELÄ KYMMENENNEN AVIOLIITTOVUODEN JÄLKEEN, JOS SE LÖI JO SEURUSTELUAIKANA! EI OLE MIKÄÄN YLLÄTYS ETTÄ MIES EI MUUTU, KOSKA HÄNEN MIELESTÄÄN HÄNEN KÄYTÖKSESSÄÄN EI OLE MITÄÄN VIKAA, KOSKA HÄN ON KÄYTTÄYTYNYT NIIN AINA!

Kylmät väreet menevät, kun mietin itseäni tuon yllämainitsemani casanovan vaimon tilalla. Mulla ei ollut mitään tarvetta alkaa häntä terapoimaan ja muuttamaan tai järjestämään jotain mustasukkaisuusdraamoja.

Olen aina tietänyt millaista elämää haluan elää ja olen mennyt sitä kohti. Jos tilanne ei ole tyydyttänyt, olen jatkanut matkaani. Tätä suosittelen muillekin. JA MULLA EI TOTISESTI OLE OLLUT HELPPOA TAI KIVA KOTI JA ONNELLISET, RAKASTAVAT VANHEMMAT. Mutta JUURI SIKSI olen ollut tarkka sekä elämänarvoistani että seurastani eikä se varmaan mikään suuri vika ole!

Seurustelin mieheni kanssa seitsemän vuotta ja nyt meille on tulossa perheenlisäystä! OLEN MAAILMAN ONNELLISIN IHMINEN, minulla on rakastava ja kunnollinen mies, joka on AINA hoitanut kaikki asiat mallikkaasti. Jos hän yht'äkkiä muuttuu holtittomaksi raha-, viina- ja seksiasioissa hän on mitä ilmeisemmin hoidon tarpeessa, koska tällaisia piirteitä en ole hänessä koskaan ennen havainnut!
Ei kukaan muutu yhdessä yössä perheestään piittaamattomaksi, vaimoaan pettäväksi kalsari-/baariikännääjäksi, uskokaa tai älkää!

Jos olisin saanut lapseni kaksikymppisenä, tuskin olisin samanikäiseltä isältäkään voinut odottaa mitään kovin vakaata perhe-elämää! Niin se vain on, että miehet, eivätkä kaikki naisetkaan AINAKAAN tuossa iässä AINA osaa ajatella, miten vaativaa perhe-elämä on. Sitten ihmetellään peruskoulun päästötodistus kourassa, että miksi jeppe juo ja hilluu baarissa kavereiden kanssa ja miten viikkorahat ei riitä! Vastuuseen pitää kasvaa ja kypsyä!

JOS minulta kysytään, olisi syytä elää se nuoruus rauhassa, opiskella ja tehdä vähän työtä ja kasvaa aikuiseksi ja sitten vasta MIETTIÄ VAKAVASTI, KENEN KANSSA JA MISSÄ VAIHEESSA SEN PERHEEN PERUSTAA!

Että näin tällä kertaa!!!
Peesaan tätä... ihan samaa mieltä!
 
pettynyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2004 klo 15:43 Mira kirjoitti:
Miksi te ihmiset valitatte?? \|O Sitä saa mitä tilaa! Ei se mies yhtäkkiä voi ruveta käymään kavereilla ja viinaksilla. Kyllä sillä on täytynyt ne kaverit ennenki olla ja viina maistua ennen raskaaksi tuloa tai syntymää. Joten, itse olette tilanteenne hankkineet.
Hankkikaa mies joka osaa olla kotona perheen kesken jo ennen raskautta, niin takuulla ei lähe mihkään senkään jälkeen!
Että näin meillä.. hohhoijaa :ashamed:

Kuuleppas Miraseni, ihmiset muuttuu. Niin minäkin luulin saavani ihanne isän lapselleni, oltiin kimpas 3v ennen lapsen syntymää, mutta kappas vaan, kaikki muuttui kun lapsi syntyi, yksinhuoltajaksi jouduin, miestä kun kiinnostaa KAIKKI muu, paitsi perhe ja lapsi, kohta lapsi täyttää 2v ja kyllä ottaa päähän, välillä tuntuu et olis helpompi erota, joutuspaha hoitaa lastansa edes joka toinen viikonloppou. PISTE

:eek:
 
mie
Olen seurannut tuttupiirissäni, että kun suhde menee niin, että kuljetaan yhdessä baareissa ja vapaat juhlitaan, lapsen tulo ei muuta miestä. Naiset vain luulee, että mies muuttuu kun lapsia aletaan tekemään.

No, onhan ne juhlivat miehet tietenkin jännempiä kuin raittiit koti-ihmiset. Mutta kun haluaa perheen, kannattaa katsoa sellainen mies, joka ei seurusteluaikanakaan juokse kapakoissa. Tai sitten vain hyväksyä se, että niin makaa kuin petaa.

Yhtä asiaa en myös ymmärrä. Jos mies juo ensimäisen raskauden aikana, miksi ihmeessä sille pitää tehdä toinen lapsi? Luuletteko, että se mies siitä muuttuu kun lapsia tulee lisää.
 
Sarit
Kyllä mä ymmärrän, ettei se aina vaihtamalla parane. Nainen on vahva ja kestää aika paljon mieheltään. Se on sitten jokaisen asia miten paljon sitä taakkaa haluaa yksin kantaa ja minkä arvoista se on. Mutta muistakaa, että ero ei merkitse loppuelän yksinäisyyttä. maailma on ihmisiä ja asioita pullollaan. se on vaan itsestä kiinni, koska ymmärtää, ettei kukaan muu elä tätä elämää naisen puolesta, on otettava ohjat käsiin.

Kyllä ne nuoret miehet rauhottuu iän myötä ja joka suhteessa on pidemmän päälle omat haasteensa.

minä aikanani pelkäsin, että pystynkö enää ketään toista rakastamaan.. mutta nyt on hyvä avioliitto ja ekaa vauvaa odotellaan syksyllä syntyväksi.

Kaikki järjestyy kun antaa elämälle mahdollisuuden onnistua.
 

Yhteistyössä