Miehet, voi ristus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Nyt (tänään) se mun mieheni, tuleva entinen sellainen on "tullut järkiinsä". Se on lopettanut suhteensa siihen teinityttöön ja pyytää mua muuttamaan takaisin kotiin.

Oikeesti, mitä liikkuu miehen päässä? Antaisinko mä kaikki monen vuoden/kuukauden valehtelut anteeksi tosta noin vaan. Mistä mä tietäisin ettei se tekis samaa uudelleen?

Ai, teillä mies "tullut järkiinsä", meillä se on nyt "muuttunut mies", kunnes taas tulee jotain valheita julki... ja mä olen julma, kun en taas kerran anna hänelle uutta mahdollisuutta. Jos se oliskin vaan se kerta, mutta meillä on jatkunut puoltoistavuotta ja nyt mä en enää jaksa. Tai siis se suhde toiseen jatkunut puoltoista vuotta, mä tiennyt vähän vähemmän aikaa.

Mä oon sii sjotenkin aivan raivona tästä asiasta. Se on ollu mulle ihan täys paska, ja nyt mun pitäis liihottaa takas sen luokse heti kun se pyytää? Se on valehdellu mulle kaikesta, siis aivan kaikesta niin paljon, miten mä enää ikinä uskoisin mitään mitä se puhuu? Siihen ei voi luottaa edes sen verran, että se puhuis yhestä jäätelöpaketista totta. Saatanan idiootti.

Mun exä kertoi kerran vaan että hän muuttaa pois, eipä halua enää elää perhearkea. Sellanen on vähän tylsää ja inhottavaa, joten hän lähtee. Meni jotain viikko kun mies soitti, että hän haluais nyt tulla takaisin. O_o

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mun exä kertoi kerran vaan että hän muuttaa pois, eipä halua enää elää perhearkea. Sellanen on vähän tylsää ja inhottavaa, joten hän lähtee. Meni jotain viikko kun mies soitti, että hän haluais nyt tulla takaisin. O_o

Mun mies on hoitanut lasten kanssa asiat hienosti. Se vaan ihastu/rakastu sellaseen nuoreen mimmiin. Mut mut mut, en mä vaan sulata tätä.

Yhteistyössä