Miehet tykkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vipinääelämään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja noolah-:
Alkuperäinen kirjoittaja Vipinää elämään:
Olen tosi hyvin säilynyt. Ikää on 35 v. Mutta kysyntää riittää. Viimeisin valloitukseni kun oli nuori 24 v. mies. Tästähän moni nainen minua kadehtii, kun saan vielä nuoria miehiä.

Olen miettinyt joskus perhe-elämää, mutta ei minua kiinnosta se tavanomainen suomalainen arki töineen ja perheineen. Kaipaan villiä ja vapaata elämää. Kaipaan muutosta.

Koska olen villi ja vapaa sinkku, monet parit karttavat seuraani. Olen huomannut että jos joku miesystävä löytää vakituisen partnerin, he alkavat välttää seuraani. Tämä johtuu aivan varmasti siitä naisesta, eikä niinkään miehestä. Minut koetaan uhkana. Aika säälittävää.

arvaas mitä? olen itse 20 - vuotias, viehättävä nuori nainen. pahin pelkoni on se, että muutun sinun iässäsi katkeraksi kantturaksi, joka luulee itsestään liikoja.
Viikonloppuisin baarit ovat pullollaan kaltaisiasi, minihame päällä kännääviä naisia. Monesti ripustautuvat nuorempaan mieheen, silmät sikkarassa ja kun nuori mies on kohtelias, kaltaisesi kuvittelevat heti sen olevan kiinnostusta.

tuskinpa kukaan sinua kadehtii. Pikemminkin säälii.

minusta voisit osoittaa kunnioitusta parisuhteille. ehket itse ole kokenut sellaista rakkautta, mitä näillä pareilla on ja haluat itsellesi ainakin osan siitä. SE ON SÄÄLITTÄVÄÄ.

on ymmärrettävää, jos nuori mies ihastuu reilusti vanhempaan naiseen, joka on tyylikäs, itsevarma mutta jalat maassa seisova, mutta kirjoituksestasi paistaa läpi oma sisäinen epävaramuutesi, joten en usko sinun keräävän kovinkaan paljon ihailevia katseita radalla.

Kyllä nainen saa pukeutua minihameeseen ja osoittaa naisellisuutensa. Minä käytän alkoholia kohtuudella, en kuten sinä arvioit.

kyllä minä kunnioitan muiden suhteita, mutta jos suhde on ohi niin sitten se on ohi. En ymmärrä miksi minusta tehdään se paha, jos mies suhteensa viime metreillä valitsee minut ja minä hänet?

"arvaas mitä? olen itse 20 - vuotias, viehättävä nuori nainen. pahin pelkoni on se, että muutun sinun iässäsi katkeraksi kantturaksi, joka luulee itsestään liikoja.
Viikonloppuisin baarit ovat pullollaan kaltaisiasi, minihame päällä kännääviä naisia. Monesti ripustautuvat nuorempaan mieheen, silmät sikkarassa ja kun nuori mies on kohtelias, kaltaisesi kuvittelevat heti sen olevan kiinnostusta.

tuskinpa kukaan sinua kadehtii. Pikemminkin säälii."

Hyvin sanottu noolah. Olen lukenut juttujasi Ellien Muotifriikit palstalla.
Siellä kommentoin kyselyyn mitä laitta päälle 40+ vastaeronneena Ellinä.

En ole nokkaani pistänyt kiitoradoille eroni jälkeen. Mitä turhaan. Onhan siellä jo tarpeeksi naisia tyrkyllä. Ei sota yhtä naista kaipaa.

Näissä kahdessa tapauksessa mistä kerroin nimenomaan nämä naiset (jotka eivät sitten kuitenkaan hyväksyneet että suhde oli loppu) haukkuivat minua ympäri kyliä. Minua siis haukuttiin, ei näitä miehiä. Ensimmäisen tapauksen kohdalla tämä pari jopa ystävystyi eronsa jälkeen. Minua ei kumpikaan halua nähdä, minut ikäänkuin laitettiin syypääksi.

Muutin kaupungista toiseen sen huhumyllyn takia. Minusta oli säälittävää siltä naiselta purkaa tuntojaan niin että haukkui minua "halvaksi tyrkyksi" ja muuta. Ja tietenkin hän sai kaikki sympatiat puolelleen, häneltä oli mennyt avioliitto rikki. Heillä oli jo ongelmia ennen minua.

Sama juttu seuraavassa tapauksessa. Ongelmia oli ennen minua.

Naista on niin helppo syyllistää ja haukkua. Miehet pääsi kuin koirat veräjästä.

kuules nyt, oletkos ikinä kuullut siitä, että odotetaan ennekuin suhde on ohi?
niinkuin aikuisten oikeasti?

voin nähdä sinut sieluni silmin hyppimässä kapakasta toiseen joka viikonloppu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja noolah-:
Näissä kahdessa tapauksessa mistä kerroin nimenomaan nämä naiset (jotka eivät sitten kuitenkaan hyväksyneet että suhde oli loppu) haukkuivat minua ympäri kyliä. Minua siis haukuttiin, ei näitä miehiä. Ensimmäisen tapauksen kohdalla tämä pari jopa ystävystyi eronsa jälkeen. Minua ei kumpikaan halua nähdä, minut ikäänkuin laitettiin syypääksi.

Muutin kaupungista toiseen sen huhumyllyn takia. Minusta oli säälittävää siltä naiselta purkaa tuntojaan niin että haukkui minua "halvaksi tyrkyksi" ja muuta. Ja tietenkin hän sai kaikki sympatiat puolelleen, häneltä oli mennyt avioliitto rikki. Heillä oli jo ongelmia ennen minua.

Sama juttu seuraavassa tapauksessa. Ongelmia oli ennen minua.

Naista on niin helppo syyllistää ja haukkua. Miehet pääsi kuin koirat veräjästä.

kuules nyt, oletkos ikinä kuullut siitä, että odotetaan ennekuin suhde on ohi?
niinkuin aikuisten oikeasti?

voin nähdä sinut sieluni silmin hyppimässä kapakasta toiseen joka viikonloppu ;)

Justiinsa. Jos nainen tykkää juhlia ja tanssia niin ei se tarkoita että olisi joku kapakasta toiseen hyppivä epätoivoinen narttu?

No ne suhteet olivat käytännössä ohi. Kuten minä sanoin niissä suhteissa oli ongelmia. Ei mikään ihme siis että miehet halusivat siitä arjesta irrottautua. Ne naiset olisivat saaneet syyttää itseään, eivätkä minua. Mutta siihen niillä ei pokka riittänyt.

vahvasti yksi nainen, joka luulee olevansa kovinkin viehättävä seksikkäine asuineen ja kuvittelee voivansa valloittaa jokaisen miehen. Ei häntä kovin vakavasti oteta miesten piirissä, mutta kohteliaisuudesta voidaan kyllä flirtata kanssaan. Onhan hän niin kovasti yrittänyt!

Tämä vastaanotto kertoo tosi paljon siitä miten ihmiset hyväksyvät erilaisuuden. Flirttaava, elämästä nauttiva nainen on monille (ja etenkin naisille) uhka, haukkumisen kohde tmv. Onneksi minulla riittää itsetuntoa.

On minuun rakastuttu vakavastikin, mutta en ole itse halunnut sitä parisuhteen arkea ja tylsyyttä, seksi ja kaikki muuttuu vain toisinnoksi. Miksi minä eläisin sellaista elämää? Minusta sellainen elämä on onnetonta.

Tai ehkä osa minusta kaipaa parisuhteen lämpöä, turvaa ja keskusteluja, mutta sitten se villimpi puoli haluaa taas baanalle. Välillä kamppailen kahden eri tarpeen kanssa, kyllä sen myönnän.

Heikkoina hetkinä pelkään miten muut naiset minuun suhtautuvat. Usein kun saan sen huomion. Eräs ystävä sanoi että huomio johtuu enemmän flirtistäni kuin ulkonäöstä. Hän myös sanoi että jotkut naiset ovat sanoneet minua "halvaksi tyrkyksi". Minusta se on vain suoraa kateutta: he eivät saa sitä huomiota mitä itse haluavat.

Tiedän että tämä asenne on syntynyt osittain siitä että menneisyydessä olen ollut kaksi kertaa miehen kanssa, joka oli varattu. Ensimmäisellä kerralla tunsin tämän miehen tyttöystävän, en kovinkaan hyvin. Heidän suhde veteli viimeisiään, ja meillä oli erään illan jälkeen seksiä. Nainen sattui tulemaan kotiin. Arvaa saattaa kuka sai syyt niskoilleen? Niinkuin mies ei olisi tehnyt valintaa olla minun kanssa. Minulle tuli maine, ei sille miehelle. Heidän suhde meni poikki, ja me yritimme yhdessäoloa, mutta se ei sitten onnistunut. Kumpikin halusi olla vapaa.

Toisella kerralla tunsin kummatkin hyvin, naisen että miehen. Ensimmäisestä tapauksesta oli kulunut 3 vuotta. Mies avautui minulle suhteensa ongelmista, me lähennyimme. Vipinää nousi välille. Ja koska myös heidän suhde oli aika lailla ohi, en tuntenut tehneeni väärin kun menin sänkyyn hänen kanssa. Nainen sai tietää, hän meni ihan palasiksi. En ymmärrä miksi niin rajusti, suhdehan oli käytännössä ohi. Hän syytti minua siitä että olin leikkinyt ystävää hänelle, ja vokotellut miestänsä. En minä mitään leikkinyt, ja mies itse halusi avautua ongelmistaan. Me lähennyimme, niin vain kävi.

Näistä asioista johtuen minulle tuli maine, ja myönnän se voi olla osasyy siihen etteivät jotkut parit halua olla tekemisissä. Mutta on siinä takana myös naisten kateellisuus ulkönäköäni ja vetovoimaani kohtaan. Ja kysyn vain, miksi minulle tuli se maine, ei näille miehille?

No tarviiko sitä mainetta ihmetellä, jos tuttavasi jo ennestäänkin kutsuvat sinua halvaksi tyrkyksi ja sitten menet ja todistat sen koko maailmalle "lähentymällä" ystäviesi parisuhdekriisissä olevia miehiä?
Flirttailun ja "villin sinkkuelämän" pystyy hoitamaan tyylikkäästikin, satuttamatta lähimmäisiään ja perustavaa laatua oleva lähtökohta siihen on, että pysyttelee edes vapaissa miehissä.

Kyllä huomaa täälläkin vastaanotossa, nainen se on aina se joka saa maineen ja kaiken haukkumisen. Jos minulla nyt sattui niin että tavallaan varatut miehet kiinnosti, niin onko se vain minun syy ei niiden miesten.

Monesti juuri varatuilla miehillä on niin tylsää siinä arjessa, että juttu lähtee helposti käyntiin. Vapaita miehiä ei ole ehkä niin usein tarjolla, ja jos on he saattavat hakea toisenlaisia suhteita. Vapaat miehet minun kokemuksen mukaan hakevat usein sitä parisuhdetta. Ja minua ei kiinnosta arkinen parisuhde.

Sen huomaa nyt selkeästi täälläkin, että erilaisuutta ei hyväksytä. Voisi kuvitella että edes netissä saisi hieman tukea omille mielipiteille.

Suosittelen, että menet juttelemaan ammattiauttajan, esimerkiksi psykologin, kanssa. Itsetuntosi vaikuttaa todella huonolta, koska koet tarpeelliseksi ylistää elämäntyyliäsi - jota useimmat ihmiset pitävät lähinnä säälittävänä - anonyymisti keskustelupalstalla. Mielenkiintoista myös tuo, että kuvittelet toisten naisten olevan kateellisia sinulle ja pitävän sinua uhkana, vaikka varmastikaan näin ei asia oikeasti ole. Oman onnellisuutesi kannalta on tärkeää, että yrität jättää tuon henkisen teini-iän taaksesi ja kasvaa kypsäksi aikuiseksi.

Jostain syystä sinulla tuntuu olevan kova tarve näyttää, että kelpaat miehille. Et kuitenkaan uskalla sitoutua parisuhteeseen, vaan haluat pysyä kertakäyttötavarana. Syitä tähän kannattaa myös pohtia ammattiauttajan kanssa.

"No tarviiko sitä mainetta ihmetellä, jos tuttavasi jo ennestäänkin kutsuvat sinua halvaksi tyrkyksi ja sitten menet ja todistat sen koko maailmalle "lähentymällä" ystäviesi parisuhdekriisissä olevia miehiä?
Flirttailun ja "villin sinkkuelämän" pystyy hoitamaan tyylikkäästikin, satuttamatta lähimmäisiään ja perustavaa laatua oleva lähtökohta siihen on, että pysyttelee edes vapaissa miehissä."

Ellien Sinkun elämää palstalla joku mies jahkailee vakiintumisen kanssa. Hän sanoo naisten kiinnostuvan itsestään baarissa vasta silloin, kun on vakavasti vakiintumassa.

Ehkä flirttailevat naiset tuntevat kicksejä vakiintuiden miesten kanssa. Epätoivoiset sinkkuressukat eivät heitä kiinnosta. Ties vaikka ap:kin joutuisi siihen ikävään ja tylsään arjen pyöritykseen.

Ei se ole mikään salaisuus että parikymppisiä nuoriamiehiä kiinostaa yli kolmekymppiset naiset. Poikapuorukassa opitaan pian juttujen kautta, että vanhemmat naiset ovat parempia ja estottomampia kuin nuoremmat kanssasiskot.

Itse olen "pantavan näköinen" vaikka pukeutuisin burgaan. Eräs aamuyö istuessani paikallisessa teinihelvetissä selvinpäin, havahduin maailman julmuuteen. Juuri ennen pilkkua pöytääni saapuu nuorimies juttelemaan mukavia. Hän aloittaa kehumalla pukeutumistani joka tietenkin poikkesi valtavirrasta (hame nilkkoihin asti ja paita napitettuna ylös asti). Nuorimies lirkuttelee ja kehuu itseään toivoen saavansa seuraa.

Hetken kuvittelin olevani haluttu, kunnes ymmärsin että olin hänen viimeinen toivonsa. Kaikkein varmimman näköinen ilmestys siinä baarissa, kai se nuorimies ajatteli että tuo lähtee kun vain uskaltaa kysyä. Ei meinannut mennä poika paralle jakeluun, että kaikki eivät ole metsällä vaikka istuvat baarissa.

Silloin kun on päätetty saada on ihan sama kuka siihen patjaksi päätyy, ei pelimiehen patjana olo kenenkään itsetuntoa nosta.

Miten ap voi tietää kuinka tylsää vakisuhde on, jollei edes viitsi yrittää? Ja jos hänen valitsemansa elämäntapa on hänestä kiva, niin miksi sille pitää anoa siunausta nettikeskusteluissa ja hallelujaa-ylistystä muilta? Minä elän niin kuin elän, enkä minä siihen muiden hyväksyntää tarvitse. Jos minusta on kiva jakaa suunnatonta hellyyttä ja keksiä villejä leikkejä omassa "samaa toistavassa" parisuhteessani oman "tylsän" Elämäni Rakkauden kanssa vuodesta toiseen, niin kenen nettijumalan siunausta se muka kaipaa.

"Eräs elli" on tasan oikeassa siinä, että kaikki kelpaa. Hölmöjä on helppo höynäyttää ja ketä tahansa yksinkertaista imarrella aivan merkityksettömillä kommenteilla. Jos seksiin kelpaamista pidetään ihmisarvon mittarina, niin sitten olemme joka ikinen aika pirun arvokkaita.

Kaikki tuo kirjoittamasi on juuri sellaisen naisen käytöstä, josta käytetään nimeä TYRKKY. Sinä siis olet tyrkyttänyt itseäsi varatuille miehille, koska olet tiennyt, että heillä menee parisuhteessa huonosti, joten olet sitä kautta saanut halukasta miestä. Joillakin naisilla on myös kummallinen tarve syrjäyttää toinen nainen eli saalistusvietti herää vasta sitten, kun mies on varattu. Jos sama mies on vapaa, hän onkin "viallinen" tai uhka sille, että hän haluaakin sitoutua.

Minulle parisuhde on pyhä. Pitäisi aika ihmeitä tapahtua, että lähtisin kenenkään parisuhdetta tietoisesti rikkomaan, sillä niitä miehiä löytyy kyllä muutoinkin, kun lähtee vähän kauemmaksi kuin perhe- ja kaveripiiristä etsimään. Uskon, että on olemassa niitä "ainoita oikeita miehiä" muitakin, joten hyviä miehiä on kyllä tarjolla.

Minullakin on se kokemus, että vanhempikin nainen kelpaa kyllä seksiin. Eivät ne miehet sen enempää arvosta naista, vaikka hän kevyesti jakelisikin tavaraansa. Miehet ovat hetken tyytyväisiä, että saivat pussit tyhjäksi ja naisen höynäytettyä kehuillaan selälleen. Sen jälkeen se nainen unohtuu mielestä krapulan myötä.

Nuorempana sanottiin, etta "vittu on nussittava vaikka se olisi sian ottassa" tai "Ei kunnon kyntomies vakoa valkkaa". Tuolla siis tarkoitan, etta nuorempana ei pahasti valkattu, kunhan vaan paasi paineista. Patee tassakin. Vahan vanhempana sita voi vaikka lahtea yksin kotiin, jos ei satu mieleista kohdalle.

Onpa ihmeen halveeraavaa kommenttia täällä. Jos mies kirjoittelisi vastaavia, niin ah ja voih kun se olisi niin normaalia. Toki tuossa ap:n kirjoituksessa nyt korostetaan sitä omaa viehättävyyttä, mutta varmasti totuuspohjaakin on. Itse olen pannut merkille, että pahimmat toisten naisten huorittelijat ja paskanpuhujat ovat aika vaatimattoman näköisiä naisia, jotka minkä tahansa miehen saatuaan pitävät siitä kynsin hampain kiinni ja kokevat muut naiset uhkana. Mutta varatut miehet kyllä kannattaisi jättää omaan arvoonsa. Erotkoon ensin, jos kerran on vaimojen kanssa niin vaikeaa.

Ja tuo joka palstalla kaiken tietävä penikka noolah 20v(????) saa nähdä sielunsa silmin vaikka laulavia jauhomatoja. Pisti vaan silmään tuo ap:n halveeraaminen. Luulee varmaan itse olevansa niin viehättävä ja ihQ kun pappa betalar. Naivi saa nuorena olla mutta älyäisi pitää edes turpansa kiinni välillä. No, eiköhän se ikä tuo tuohonkin lapsukaiseen jotain ymmärrystä, toivottavasti.

Itse en nykyään käy edes baareissa, mutta eipä tulisi mieleenikään pilkata muita jotka siellä käyvät, vaikka olisivat 60v. Mistä sitä tietää meistä itse kukin vaikka joskus vielä päätyisi baarissakin käymään. Ihmiselämässä kun vaikkapa 10 vuottakin on aika pitkä aika.

Alkuperäinen kirjoittaja n26:
Onpa ihmeen halveeraavaa kommenttia täällä. Jos mies kirjoittelisi vastaavia, niin ah ja voih kun se olisi niin normaalia. Toki tuossa ap:n kirjoituksessa nyt korostetaan sitä omaa viehättävyyttä, mutta varmasti totuuspohjaakin on. Itse olen pannut merkille, että pahimmat toisten naisten huorittelijat ja paskanpuhujat ovat aika vaatimattoman näköisiä naisia, jotka minkä tahansa miehen saatuaan pitävät siitä kynsin hampain kiinni ja kokevat muut naiset uhkana. Mutta varatut miehet kyllä kannattaisi jättää omaan arvoonsa. Erotkoon ensin, jos kerran on vaimojen kanssa niin vaikeaa.

Ja tuo joka palstalla kaiken tietävä penikka noolah 20v(????) saa nähdä sielunsa silmin vaikka laulavia jauhomatoja. Pisti vaan silmään tuo ap:n halveeraaminen. Luulee varmaan itse olevansa niin viehättävä ja ihQ kun pappa betalar. Naivi saa nuorena olla mutta älyäisi pitää edes turpansa kiinni välillä. No, eiköhän se ikä tuo tuohonkin lapsukaiseen jotain ymmärrystä, toivottavasti.

Itse en nykyään käy edes baareissa, mutta eipä tulisi mieleenikään pilkata muita jotka siellä käyvät, vaikka olisivat 60v. Mistä sitä tietää meistä itse kukin vaikka joskus vielä päätyisi baarissakin käymään. Ihmiselämässä kun vaikkapa 10 vuottakin on aika pitkä aika.

minun ikäni ei ensinnäkään liity tähän mitenkään. toisekseen, tämähän on mielipidepalsta, jossa jokainen saa kertoa omia näkemyksiään asioista, niin myös toki sinä.
Kyse ei ollut missään nimessä siitä, etteivät tietyn iän ylittäneet saisi baareissa käydä. ei missään nimessä. kerroin vain, mitä minulle tuli ap:sta mieleen.

minusta on todella ikävää, jos käsitit kirjoitukseni niin, ettei yli kolmekymppiset olisi enää tervetulleita baareihin.

"minun ikäni ei ensinnäkään liity tähän mitenkään. toisekseen, tämähän on mielipidepalsta, jossa jokainen saa kertoa omia näkemyksiään asioista, niin myös toki sinä.
Kyse ei ollut missään nimessä siitä, etteivät tietyn iän ylittäneet saisi baareissa käydä. ei missään nimessä. kerroin vain, mitä minulle tuli ap:sta mieleen.

minusta on todella ikävää, jos käsitit kirjoitukseni niin, ettei yli kolmekymppiset olisi enää tervetulleita baareihin."

Minusta olisi vain hyvä, että 50+ naisilta kysytään paperit baarin ovella.
Samalla ovimikko voisi antaa kylkiäisenä liukuesteet kotimatkalle. Tuskin kuitenkaan baarista löytyy taluttajaa jäiselle tielle. Kuulin radiosta, että Suomessa tapahtuu vuosittain miljoona tapaturmaa. Olen yksi niistä ja netissä aika kuluu rattoisasti.

Susan Kuronen jaksaa edustaa meitä yh-Ellejä Luxissa ja mediassa. Ajatella, jos kaikki naiset olisivat noin miesten perään.

Jaa a, mitäpä tuohon sanoisi. Todella huono itsetunto sinulla on jos olet mukamas todella niin hyvännäköinen ja tyrmäävä, kuin mitä kirjoitat. Jos näin olisi, sinun ei todellakaan tarvitsisi hakea sille hyväksyntää miehiltä. Näkisihän sen ihan peilistäkin. Jos niin olisi niin sitten olisi.

Itse olin nuorempana läpeensä kyllästynyt ulkönäköni kehumiseen. Parhaimpia oli jopa työhaastattelut, mikset ole lähtenyt malliksi jne. Voi taivas siis.. Mutta nyttemmin ehkä ;) onneksi kohta mennyttä aikaa tuo.

Itse koin tyrmäävän hyvännäköisen olemuksen sekä haittana että hyötynä. Itse koin taakkana ulkonäössäni lähinnä sen, että etenkin nuorempana miehet rakastuvat/ihastuvat ulkokuoreen. Kun taas olisin halunnut "ihastuttaa" miehen itseeni "sisäisellä kauneudella/älykkyydeelläni/filmaattisuudellani" tms. =D

Vaikka onhan sillä kieltämättä hyvätkin puolensa, jos on poikkeuksellisen hyvännäköinen. Sen voin myöntää. Vaikka sitä ei saa edelleenkaään tuoda näin suoraan sanottuna ilmi, siis sitä että tietää sen ilmiselvän asian, että on poikkeuksellisen hyvännäköinen. Itse viehdyn ihmissä pään sisältöön ja älykkyyteen. Jotenkin haluaisin sitä muidenkin tekevän itsenikin kohdalla.

Mutta samaa sanoisin kuin muutkin, että yritä ihmeessä kerätä herneet pääkopasta järkeväksi kokonaisuudeksi. Kun oikeasti tuntuu, että voit olla jopa tietämättäsi pilkanteon kohteena. Todellisuudessa et ehkä ole niinkään kadehdittu ulkonäkösi takia, kuin mitä luulet. Ainakin olet ylimielinen, se ei omassa mittakaavassani tee ihmistä pätkääkään viehättäväksi, päinvastoin.

En oikein tiedä mitä pitäisi kirjoittaa sinulle. Yritä saada elämääsi sisältöä, päämääriä ja rakkautta. Näin kauniisti sanottuna ja kunnioita itseäsi ihmisenä sekä ryhdy tietoisesti kehittämään itsetuntoasi.

Ensin ajattelin minäkin kirjoittaa melko tulikivenkatkuisen viestin ap:n käytöksestä, mutta tarkemmin ajateltuani tulinkin toisiin aatoksiin. Jos ap oikeasti on tyytyväinen elämäänsä ja itseensä, niin mikäpä minä olen moralisoimaan hänen käytöstään. Miksi kaunis nainen ei saisi nauttia ulkonäkönsä suomista mahdollisuuksista miesten keskuudessa? Kyllä minustakin flirttailu ja suosittuna oleminen on mukavaa, silloin kun sitä tapahtuu. Ei kaikkien tarvitse parisuhdetta perustaa, eivätkä kaikki olisi onnellisia parisuhteessa. Jos siis ap oikeasti nautit elämäntyylistäsi niin anna mennä vaan, niin kauan kuin homma kiinnostaa...

Maijalle:
Täh.. "" Miksi kaunis nainen ei saisi nauttia ulkonäkönsä suomista mahdollisuuksista miesten keskuudessa?"""

Mitä ihmettä tarkoitat tällä? Mistä mahdolisuuksista, jos siis viittaat ap:n käytökseen. Eipä tuo ap nyt kauhean tyyväiseltä elämäänsä kuullosta. Eikä tietenkään kaikkien tarvitse perustaa perhettä ja kiinteää parisuhdetta. Siihenkin vaaditaan sitä, että ko. asioita haluaa itse ja niihin panostaa.

Tjaa. Oisko niin, että jos olisi oikeasti kauhean tyytyväinen itseensä , ei tuntisi niin kovasti tarvetta täällä netissä käytöstään puolustella ja ihanuuttaan ylistää.

Mene ja tiedä. Mutta yleensä vaan ihmisillä on tapana korostaa asioita, joista ovat epävarmoja.

Mutta jos joku saa kiksinsä tuollaisesta elämästä, niin ihan vapaasti mun puolesta, mä vaan hihittelen sivusta :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Vipinää elämää -nimimerkille:
Kaikki tuo kirjoittamasi on juuri sellaisen naisen käytöstä, josta käytetään nimeä TYRKKY. Sinä siis olet tyrkyttänyt itseäsi varatuille miehille, koska olet tiennyt, että heillä menee parisuhteessa huonosti, joten olet sitä kautta saanut halukasta miestä. Joillakin naisilla on myös kummallinen tarve syrjäyttää toinen nainen eli saalistusvietti herää vasta sitten, kun mies on varattu. Jos sama mies on vapaa, hän onkin "viallinen" tai uhka sille, että hän haluaakin sitoutua.

Minulle parisuhde on pyhä. Pitäisi aika ihmeitä tapahtua, että lähtisin kenenkään parisuhdetta tietoisesti rikkomaan, sillä niitä miehiä löytyy kyllä muutoinkin, kun lähtee vähän kauemmaksi kuin perhe- ja kaveripiiristä etsimään. Uskon, että on olemassa niitä "ainoita oikeita miehiä" muitakin, joten hyviä miehiä on kyllä tarjolla..

Minä olen ollut ystävä näille miehille jo ennen seksiä. Kaveripiirissä ehkä juuri läheisyyden ja yhteisymmärryksen takia intiimikin läheisyys on sitten tullut kuvaan. Minulla on ollut paljon seksisuhteita miehien kanssa, jotka aluksi olivat vain ystäviä. Osa heistä on ystäviä edelleen, ja saatamme edelleen kumpikin nauttia hetkeksi toistemme läheisyydestä vaikka kumpikin tiedämme ettei mitään parisuhdetta synny. Ja miksi pitäisi hyvä ystävyys riskeerata ryhtymällä parisuhteeseen?

Mitä tulee miesystävieni parisuhteisiin ja heidän tyttöystäviin...Osa näistä on ollut säälittävän mustasukkaisia, uusavuttomia ja ripustautuneet miehiinsä. Niinkuin elämää ei olisi sen tylsän parisuhteen ulkopuolella, ja se mies olisi kaiken keskipiste: jokaista elettä pitää vahtia. Miksi minä sellaisia naisia yrittäisiin jotenkin syrjäyttää? Etenkin yksi oli aivan alta riman, yksi näistä tyttöystävistä. Miesystävälläni ja tällä hänen silloisella partnerilla olikin todella vaikeaa, koska tämä nainen oli siis henkisesti sairas, hän joutui käymään jossain terapiassa. Miehellä oli hyvin vaikeaa naisen sairastelujen takia. Nainen sai hermoheikkokohtauksia esim. siitä kun kävimme miehen kanssa kahdestaan ulkona oluella. Kuulemma oli epäkohteliasta että häntä ei kutsuttu mukaan. Aivan kuin aina sen tyttöystävän pitäisi olla mukana, mies ei koskaan saisi liikkua yksinään. Sama nainen sai kohtauksen myös siitä kun suunnittelin matkaa. Ehdotin että mies lähtisi mukaan, että pääsisi irti arjesta (hänellä oli tosi vaikeaa). Siitähän se möly taas nousi. Onneksi heillä tuli ero, mies on nyt omillaan. Saa itse päättää asioista.

Minä en pidä itseäni tyrkkynä, vaan olen ollut ja olen ystävä. Niille jotka sen ansaitsevat.

Parisuhteista: harvoilla on toimiva parisuhde sen olen huomannut. Minullakin ne ovat olleet korkeintaan muutamien vuosien pituisia, arki astuu kuvioihin. Viimeisin suhteeni oli hyvin paskamaiseen mieheen. Aluksi kaikki meni hyvin, ajattelin että tässä se nyt on, Suuri Rakkaus vihdoinkin. Olin onnellinen tai luulin olevani. Jälkikäteen ajateltuna hän yritti vain alistaa ja latistaa kaikkea mitä olen. Hän löysi toisen, ja meni menojaan. Hän siis petti minua suhteemme lopussa, olen siis minäkin sen kokenut näin päin. Parempi oli että meni.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen 30+:
Jaa a, mitäpä tuohon sanoisi. Todella huono itsetunto sinulla on jos olet mukamas todella niin hyvännäköinen ja tyrmäävä, kuin mitä kirjoitat. Jos näin olisi, sinun ei todellakaan tarvitsisi hakea sille hyväksyntää miehiltä. Näkisihän sen ihan peilistäkin. Jos niin olisi niin sitten olisi.

En oikein tiedä mitä pitäisi kirjoittaa sinulle. Yritä saada elämääsi sisältöä, päämääriä ja rakkautta. Näin kauniisti sanottuna ja kunnioita itseäsi ihmisenä sekä ryhdy tietoisesti kehittämään itsetuntoasi.

Mistä sitten johtuu että uudestaan ja uudestaan naiset ovat mustasukkaisia ja kateellisia minulle? Miehet osoittavat usein kiinnostusta, ja se harmittaa monia naisia. Minulle on sanottu monia kertoja, että olen kaunis. Jos en sinun mielestä ole vaikket ole minua edes nähnyt, niin tarkoittaako se etten toisten mielestä olisi?

Minulla on harrastuksia, yritän opiskella. Sisältöä on. Nautin vapaudesta. En aina osaa rakastaa ja kunnioittaa itseäni, minullakin on heikkoja hetkiä, mutta se johtuu enemmän tästä suomalaisesta kulttuurista missä jo pienestä pitäen opitaan alentamaan omaa itseä. Siitä tavasta olen yrittänyt päästää irti.

Jos olet tyytyväinen elämääsi, niin miksi kirjoitat elämäntyylistäsi keskustelupalstalla - vieläpä parisuhdekeskusteluissa?! Mitä toivot saavasi täältä?

Yhteistyössä