V
Vipinää elämään
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noolah-:Alkuperäinen kirjoittaja Vipinää elämään:Olen tosi hyvin säilynyt. Ikää on 35 v. Mutta kysyntää riittää. Viimeisin valloitukseni kun oli nuori 24 v. mies. Tästähän moni nainen minua kadehtii, kun saan vielä nuoria miehiä.
Olen miettinyt joskus perhe-elämää, mutta ei minua kiinnosta se tavanomainen suomalainen arki töineen ja perheineen. Kaipaan villiä ja vapaata elämää. Kaipaan muutosta.
Koska olen villi ja vapaa sinkku, monet parit karttavat seuraani. Olen huomannut että jos joku miesystävä löytää vakituisen partnerin, he alkavat välttää seuraani. Tämä johtuu aivan varmasti siitä naisesta, eikä niinkään miehestä. Minut koetaan uhkana. Aika säälittävää.
arvaas mitä? olen itse 20 - vuotias, viehättävä nuori nainen. pahin pelkoni on se, että muutun sinun iässäsi katkeraksi kantturaksi, joka luulee itsestään liikoja.
Viikonloppuisin baarit ovat pullollaan kaltaisiasi, minihame päällä kännääviä naisia. Monesti ripustautuvat nuorempaan mieheen, silmät sikkarassa ja kun nuori mies on kohtelias, kaltaisesi kuvittelevat heti sen olevan kiinnostusta.
tuskinpa kukaan sinua kadehtii. Pikemminkin säälii.
minusta voisit osoittaa kunnioitusta parisuhteille. ehket itse ole kokenut sellaista rakkautta, mitä näillä pareilla on ja haluat itsellesi ainakin osan siitä. SE ON SÄÄLITTÄVÄÄ.
on ymmärrettävää, jos nuori mies ihastuu reilusti vanhempaan naiseen, joka on tyylikäs, itsevarma mutta jalat maassa seisova, mutta kirjoituksestasi paistaa läpi oma sisäinen epävaramuutesi, joten en usko sinun keräävän kovinkaan paljon ihailevia katseita radalla.
Kyllä nainen saa pukeutua minihameeseen ja osoittaa naisellisuutensa. Minä käytän alkoholia kohtuudella, en kuten sinä arvioit.
kyllä minä kunnioitan muiden suhteita, mutta jos suhde on ohi niin sitten se on ohi. En ymmärrä miksi minusta tehdään se paha, jos mies suhteensa viime metreillä valitsee minut ja minä hänet?