Miehet ovat fiksumpia kuin naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";26523762]Vai mistä muustakaan johtuu, että kaikkialla miehet ovat rikkaampia ja vaikutusvaltaisempia kuin naiset?[/QUOTE]
Se johtuu siitä et jotkut miehet kuvittelee rahan olevan tärkeintä mitä elämässä voi saavuttaa vaikka lopulta sen rahan saa lapset, toivotut tai ei-toivotut.

[QUOTE="mies";26523762]Vai mistä muustakaan johtuu, että kaikkialla miehet ovat rikkaampia ja vaikutusvaltaisempia kuin naiset?[/QUOTE]

Naiset ovat selvinneet vastoinkäymisistä, joita miehet ovat heille aiheuttaneet koko ihmiskunnan historian ajan, ja selvinneetkin tästä voittamattomalta tuntuvasta alakynnestä niin hyvin, että miehet myöntävät itsekin turvautuvansa nyrkkeihin, koska eivät pysty vastaamaan naisilleen älyllisesti.

Mutta jos ihan suoraan sanotaan, tämä on aika vittumainen provo, koska tämä herättää paljon negatiivisia tunteita etenkin niissä naisissa, joita on yritetty alistaa tai alistettu. Nyt on juhannus alkamassa, ei näitä negatiivisia provoja, eihän!

Heh, tästä tuli mieleen yksi lukioaikainen miespuolinen kaverini. Istuimme pitkän matikan tunneilla vierekkäin usean kurssin ajan. Hän ei mitenkään voinut käsittää, että minä sain joka kokeesta paremman numeron kuin hän, koska kuulemma miehet osaavat matematiikkaa paremmin kuin naiset. Ja oli ihan tosissaan.

Tuossa vaitteessa ei ole mitaan peraa.
Miehille yleensa maksetaan vain parempaa palkkaa samasta tyosta.
Naiset tosin ajattelevat jotkut asiat eri tavalla kuin miehet ja ehka eri osalla aivojaan ,mutta tulevat yhta oikeaan ratkaisuun siita huolimatta.

Heh, tästä tuli mieleen yksi lukioaikainen miespuolinen kaverini. Istuimme pitkän matikan tunneilla vierekkäin usean kurssin ajan. Hän ei mitenkään voinut käsittää, että minä sain joka kokeesta paremman numeron kuin hän, koska kuulemma miehet osaavat matematiikkaa paremmin kuin naiset. Ja oli ihan tosissaan.
Tuossa vaitteessa on ihan vahan peraa-ehka ,mutta vain varauksella.
Lukioiassa pojat voivat olla hiukan parempia matematiikassa , mutta ei enaa myohemmin.
Eika tuokaan ole ihan oikeen mita tuossa kirjoitin.

Kaikki miehet kaikkialla... :D

*ei taida päteä sinuun ap*

Tuossa vaitteessa on ihan vahan peraa-ehka ,mutta vain varauksella.
Lukioiassa pojat voivat olla hiukan parempia matematiikassa , mutta ei enaa myohemmin.
Eika tuokaan ole ihan oikeen mita tuossa kirjoitin.

Mä luulen että miehiä yleisesti ottaen kiinnostaa matematiikka enemmän kuin naisia. Mutta aika hurjaa vedellä sellaisia johtopäätöksiä, että kaikki naiset ovat automattisesti jokaista miestä huonompia matematiikassa. :snotty:

Mä luulen että miehiä yleisesti ottaen kiinnostaa matematiikka enemmän kuin naisia. Mutta aika hurjaa vedellä sellaisia johtopäätöksiä, että kaikki naiset ovat automattisesti jokaista miestä huonompia matematiikassa. :snotty:
Siita on tehty monia tutkimuksia viime vuosina sen Harvardin presidentin lausunnon jalkeen ,etta naiset olisivat siina suhteessa huonommassa asemassa kuin miehet.
Tulokset nayttavat , etta eri sukupuolet ovat eri ikaisina erilaisia siina suhteessa ,mutta niin ei voi sanoa ,etta toinen sukupuoli olisi toistaan parempi.

esim psykopaateille on tärkeää aineellinen menestys, vaikka he tietyllä tavalla eivät osaa/voi nauttia.
suurin osa psykopaateista on juuri miehiä.
he eivät edes tiedä mitä onnellisuus/onni ns, normaaleilla ihmisillä on ja tuntuu.
kertovat itsekin olevansa tyhjiä ja näyttelevänsä tunteita.
monelle rikkaus ja vaikutusvalta ei ole ollenkaan tärkeitä, tai eivät merkitse mitään kaiken muun rinnalla. en itsekään ymmärrä mitä tavoiteltavaa noissa on sen rinnalla mitä itselläni on elämässä.

taitaa johtua siitä, että miehet loisivat naisten kustannuksella.

Se on se mitä Peppikin sanoo, että jos on oikein vahva pitää olla oikein kiltti. Mutta monet eivät ole. Miehet.

Eikö tuo nyt johdu jostain uskonnollisesta taustasta, että mies on kaiken alku ja juuri ja kaikkein tärkein. Ja se varmaan johtuu biologiasta, että mies on ollut kautta aikojen (noin keskimäärin) naista vahvempi fysiikaltaan.

Vain sisältä tyhjä tai traumatisoitu ihminen haluaa ja tarvitsee rahaa, materiaa ja valtaa.

Vastaan yleistykseen yleistyksellä.

Riippuu täysin asianhaaroista ja näkökulmasta, kumpaa sukupuolta voi pitää fiksumpana.

Keskimääräinen nainen selviää psyykkisistä vastoinkäymisistä HENGISSÄ todennäköisemmin kuin keskimääräinen mies.
Keskimääräinen nainen elää pidempään kuin keskimääräinen mies.
Keskimääräinen nainen ottaa vähemmän riskejä kuin keskimääräinen mies, minkä ansiosta/vuoksi keskimääräisen naisen elämä on ennustettavampaa kuin keskimääräisen miehen.

Näiden syiden vuoksi keskimäärin nainen elää 1) PIDEMPÄÄN ja 2) TASAISEMMIN kuin mies. Hänellä on lähes kaikkina ikävuosinaan pienempi riski KUOLLA ja suurempi todennäköisyys SELVIYTYÄ psyykkisistä kriiseistä HENGISSÄ (mm. avioero, sairaus, työttömyys) kuin miehellä.

Nainen käyttää keskimäärin myös enemmän PIILOVALTAA: enemmän sellaista hiljaista vaikuttamista, vaikkapa vain järjestämällä juhlia, ideoimalla lastensa luokkaretkiä, juoruamalla puhelimessa. Sekin on vallankäyttöä.

Keskimääräinen nainen siis käyttää erilaista valtaa kuin mies.

Tätä kirjoittaessani imetän parhaillaan pientä vauvaani, joka katsoo minua silmiin aina vähän väliä. Tämän symbioosin takia minulla on lapseeni suurempi valta kuin kellään ihmisellä ehkä koskaan. Se, vastaanko hänen katseeseensa, vastaanko hymyyn hymyllä ja lohdutanko hänen itkussaan, on hänen ihmisyytensä ja minuutensa rakennusainetta. Toimin paljolti vaistojeni varassa, toki oppikirjojakin aiheesta luen muuttaakseni joitakin oman äitini tekemiä asioita toiseen suuntaan.

En keksi, kenellä voisi olla suurempi valta kuin minulla yksittäiseen ihmiseen. Tehtäväni on äärimmäisen vastuullinen, tämä pieni ihminen elää maidollani ensimmäiset puoli vuotta ja henkinen kehitys sen päälle, isää tietenkään väheksymättä. Tulkoon lapsestani vaikka Suomen presidentti, luulen että minulla on ollut valtaa yhden Niinistön verran - erilaista, mutta vaikuttavaa. Valtaa, josta saan lisäksi mielihyvää jo hormonaalisista syistä. En koe, että minulta puuttuisi tässä suhteessa mitään.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
"Toinen harhaluulo nykyfeministeillä on, että miehillä on enemmän valtaa kuin naisilla. Nisäkkäiden joukossa naaraalla on aina enemmän valtaa kuin koiraalla, ihminen ei ole poikkeus. On totta, että kaikissa ihmisten kulttuureissa miehillä on suurempi kontrolli rahasta, politiikassa ja omaisuudesta. Heillä on, koska heillä täytyy olla, tehdäkseen vaikutuksen naisiin. Naiset eivät kontrolloi näitä varoja, koska heidän ei tarvitse! Mitä naiset kontrolloivat? Miehiä."

Why Modern Feminism Is Illogical, Unnecessary, and Evil | Psychology Today

Yhteistyössä