miksi naiset on toisilleen piruja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Biologiaa, naiset havittelee kanatarhassa ylimpiä orsia jotta saisivat kaikista halutuimpien miesten huomion.

Miehillä selkäänpuukotus ei toimi, koska naiset arvostavat sitä miestä joka nauttii toisten miesten luottamusta.

Biologiaa, naiset havittelee kanatarhassa ylimpiä orsia jotta saisivat kaikista halutuimpien miesten huomion.

Miehillä selkäänpuukotus ei toimi, koska naiset arvostavat sitä miestä joka nauttii toisten miesten luottamusta.

Nyt täytyy sanoa jotta pirkuleen hyvin kiteytetty :) avastit kyllä mun silmäni, näinhän tää asia tosiaan on.. Taidanpa jatkossa jäädä alaorsille täyttämään riviä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25044878:
Ne ilkeät naiset on juuri niitä itse, jotka pelkää toisia naisia.
en nyt oikein ymmärrä pointtiasi. minä olen ilkeä jos minulle ollaan ilkeitä. en niele kyllä kaikkea paskaa, vaan annan samalla mitalla. jos minulle ollaan kilttejä olen myös kiltti.

siis pitäskö kiltisti vaan niellä kaikki ja kumarrella ja kiitellä?!? tuskin uskot itsekkään. ;)
Onko pirun vastakohta nöyristelijä. Ei elämä ole niin mustavalkoista. Kyllähän tuohon väliin mahtuu hyvin sellaisetkin ihmiset, jotka eivät nälvi, eivätkä tölvi ja pitävät kyynärpäätkin mukavasti niin, etteivät ne muita loukkaa, mutta pitävät kuitenkin puolensa eivätkä alistu epäreiluun kohteluun.