naiset eivät ota itseään tyhmempää miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielikuvitus laukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielikuvitus laukkaa

Vieras
Mutta miehet voivat mennä naimisiin itseään huomattavasti tyhmemmän naisen kanssa.

Mistä tuo ero johtuu? Miksi naiset vaativat miehiltä niin paljon älyn puolella? Ja miehet eivät vastaavasti naisilta?

Siksipä koulutettuja sinkkunaisia onkin nykyään paljon.

No sitä en tiedä miksi miehet eivät vaadi naisiltaan ylipäänsä älyä. Tai sitäkään, mistä tällainen ajatus johtuu, että miehet haluavat tyhjäpäisen naisen. Poikkeuksetta kaikki miehet, joiden kanssa itse olen ollut, ovat sanoneet, ettei sellaisia tyhjäpäitä jaksa pidemmän päälle. No, oli miten oli. Itselleni on tärkeää, että miehen kanssa voi keskustella. Hyvin. Ja että siitä keskustelusta saa jotain haastetta, eikä mene sellaiseksi luennoimiseksi minun puoleltani.

En tiedä. Olisi kai se nyt helvetin masentavaa jos mies olisi joku tyhmä.
Ulkonäön pitäisi kompensoida kovasti. tai rahan. Mutta en pystyisi silti.

Älyhän se on joka eniten merkitsi, ja kiva luotettava ystävälline nluonne. Ok isäkandidaatti. Masentavaa, jos toinen ei oikein ymmärtäisi lukemaansa, kuulemaansa, tai ei olisi kiinnostunut muusta kuin taulutelkkarin koosta ja moottoripyörästä. Ei kiinnostaisi miten maapallolle on käymässä ja sitä kautta lapsilleen. Varakkuus tai ulkonäkö eivät oikeastaan merkitse mitään. ainoa joka merkitsee on älykkyys.

[QUOTE="vieras";23274329]Jos naiset eivät koskaan ottaisi itselleen itseään tyhmempää miestä, kuolisi ihmiskunta nopeasti sukupuuttoon... ;)[/QUOTE]No toi oli kyllä maailman paras vitsi tai trollausyritys.

Lue tätä palstaa hetken ajan ja mieti sen jälkeen kumpi on keskimääräisesti ottaen fiksumpi sukupuoli. Jos olisin nainen niin häpeäisin koko sukupuolen puolesta, niin umpitolloa porukkaa täällä pyörii ja valtaosa naisia.

no joidenkin naisten on vaan pakko ottaa itteään tyhmempi jos eivät halua henkilökohtaiseen sukupuuttoon. Itse asiassa aika monenkin, koska fiksut miehet on jo joku riittävän fiksu vienyt.

Jos väite pitää paikkaansa niin sitten kaikista viisaimmat naiset ovat sinkkuja. Jos sinä tätä lukeva nainen olet naimisissa et siis mitenkään voi olla penaalin terävin kynä.

Omasta puolestani voisin hyväksyä todeksi tämän väitteen. Olen nimittäin naimisissa oman käsitykseni mukaan varsin viisaan naisen kanssa ja olisihan se suorastaan imartelevaa olla todistettavasti häntä viisaampi.

[QUOTE="vieras";23274329]Jos naiset eivät koskaan ottaisi itselleen itseään tyhmempää miestä, kuolisi ihmiskunta nopeasti sukupuuttoon... ;)[/QUOTE]

Tyhmäkin käy viisaasta, kunhan pitää suunsa kiinni. Miehet ovat kuulemma (naisiin verrattuna) tuppisuita.

En tiedä. Olisi kai se nyt helvetin masentavaa jos mies olisi joku tyhmä.
Ulkonäön pitäisi kompensoida kovasti. tai rahan. Mutta en pystyisi silti.

Älyhän se on joka eniten merkitsi, ja kiva luotettava ystävälline nluonne. Ok isäkandidaatti. Masentavaa, jos toinen ei oikein ymmärtäisi lukemaansa, kuulemaansa, tai ei olisi kiinnostunut muusta kuin taulutelkkarin koosta ja moottoripyörästä. Ei kiinnostaisi miten maapallolle on käymässä ja sitä kautta lapsilleen. Varakkuus tai ulkonäkö eivät oikeastaan merkitse mitään. ainoa joka merkitsee on älykkyys.

Mitä sitten, jos mies on kiinnostunut moottoripyöristä? Kyllä miehen mielestäni pitää olla MIES, eikä mikään hiiri ! Mies SAA olla kiinnostunut moottoripyöristä, autoista yms. Enemmän minua ärsyttäisi se, jos mies olisi joku viherpiipertäjä ja maailmanparantaja, joka ei osaisi suojella ja pitää hyvää naistaan.

[QUOTE="vieras";23274376]No toi oli kyllä maailman paras vitsi tai trollausyritys.

Lue tätä palstaa hetken ajan ja mieti sen jälkeen kumpi on keskimääräisesti ottaen fiksumpi sukupuoli. Jos olisin nainen niin häpeäisin koko sukupuolen puolesta, niin umpitolloa porukkaa täällä pyörii ja valtaosa naisia.[/QUOTE]
Menepä vierailemaan murobbs sivuille. Siellä aikuiset miehet listaa kuukaus toisen jälkeen pantavia teinityttöjä.

Mitä sitten, jos mies on kiinnostunut moottoripyöristä? Kyllä miehen mielestäni pitää olla MIES, eikä mikään hiiri ! Mies SAA olla kiinnostunut moottoripyöristä, autoista yms. Enemmän minua ärsyttäisi se, jos mies olisi joku viherpiipertäjä ja maailmanparantaja, joka ei osaisi suojella ja pitää hyvää naistaan.

Jaha, sulla ei taida olla vaikeuksia miestä löytää sitte, kun et ymmärrä lukemaasi. Eihän kirjoittaja sanonu, ettei saa motskavehje kiinnostaa, vaan että ei o kiva jos mikään muu ei kiinnosta.

Siinä taidat olla hajuilla, että tuo piiperön stereotyyppi on nimenomaan neuroottinen olmi, ja neurootikot nyt ei osaa pitää huolta kenestäkään. Mutta miten se prätkämanni sua suojelee sitte, jos maailma kaatuu ympäriltä siksi, että maailmanparantaminen ei ole muodikasta koska sitä harrastaa vain ne olmit?

Ja harva vapaaehtoisesti haluaa pioneeriksi, jos se tarkoittaa halveksuntaa ja pelleroolia muiden silmissä. Eli olet nyt ite varmistamassa, että kolmas maailmansota alkaa kohtapuoleen eikä silloiin sun ihmeurho kykene sua suojelemaan pätkääkään. Pahennat tätä kehityskulkua, koska ruokit tätä käsitystä, että huolestuminen ympäristöstä tarkoittaa, että et ole mies ollenkaan. Olet osaltasi muodinluoja, siis.

Jaha, sulla ei taida olla vaikeuksia miestä löytää sitte, kun et ymmärrä lukemaasi. Eihän kirjoittaja sanonu, ettei saa motskavehje kiinnostaa, vaan että ei o kiva jos mikään muu ei kiinnosta.

Siinä taidat olla hajuilla, että tuo piiperön stereotyyppi on nimenomaan neuroottinen olmi, ja neurootikot nyt ei osaa pitää huolta kenestäkään. Mutta miten se prätkämanni sua suojelee sitte, jos maailma kaatuu ympäriltä siksi, että maailmanparantaminen ei ole muodikasta koska sitä harrastaa vain ne olmit?

Ja harva vapaaehtoisesti haluaa pioneeriksi, jos se tarkoittaa halveksuntaa ja pelleroolia muiden silmissä. Eli olet nyt ite varmistamassa, että kolmas maailmansota alkaa kohtapuoleen eikä silloiin sun ihmeurho kykene sua suojelemaan pätkääkään. Pahennat tätä kehityskulkua, koska ruokit tätä käsitystä, että huolestuminen ympäristöstä tarkoittaa, että et ole mies ollenkaan. Olet osaltasi muodinluoja, siis.

Enhän minäkään mielestäni sanonut, että ei saisi olla mistään muusta kiinnostunut kuin niistä moottoripyöristä, vai? Mielestäni vain siitä kirjoituksesta sai sen kuvan, että miehen pitäisi olla maailmaa parantava hiirulainen, joka ei osaa edes lamppua vaihtaa. Sellainen, kenen kanssa voi käydä pitkiä keskusteluja globalisaatiosta, joka kulkee kravatti kaulassa ja kutsuu sähkömiehen paikalle vaihtamaan sitä lamppua.

Enkä minä myöskään ole missään vaiheessa puhunut mistään ihmeurhosta, jos et sattunut tietämään niin Ihmemies, Hämähäkkimies yms, on vain keksittyjä sarjakuva- ja elokuvahahmoja. :) Mutta, jos se kolmas maailmansoita nyt syttyisi, niin kyllä minun mieheni minua suojelisi, siinä samalla, kun yrittäisi puolustaa koko Suomea, muun armeijan kanssa.

Yhteistyössä