Miehet on yksiä v**un paskoja!

Sepä se. Ja sitten kun joku irvii mun alasta ja puolustan sitä niin sitten mun pitääskin puolustaa kaikkia ammatteja. Ja mun pitääs kertoa mikä on turha ammatti kun kehtaan tosiaan puolustaa sitä mitä mä opiskelen.

Turhia ammatteja ei olekaan, mutta totuus on se että sairaaloissa ja muissa laitoksissa ilman lähihoitajia oltaisi pulassa.
Lähärin työ on aliarvostettua ja raskasta työtä, eikä palkkakaan päätä huimaa, mutta onneksi on yhä ihmisiä jotka pitää lähihoitajan työtä tekemisen arvoisena ja onneksi on ihmisiä jotka kaikesta mollamisesta huolimatta opiskelevat ko ammattiin.

lässssssyn lässyn lää. kai sillä miehelläkin on oikeus perääntyä jos siltä tuntuu, vaikka sinä olitkin siihen enemmän lääpällään kun hän sinuun. suomi on vapaa maa hei daa

Voi kristus! Meinaaks, että mä selitän näitä juttuja likalle?????? :headwall: Ja mikä helvetin takertuja mä muka olen!!!! :kieh:

Mikä pakko kaikkien on olla parisuhteessa? Aina heti räkytetään, että kyllä pitää kaikilla olla joku, ei saa olla sitoutumiskammoonen jne. Miksi on heti sitoutumiskammoonen jos ei halua ketään eikä jaksa kattoa ketään riesaa siinä.

No minkä takia sulla nyt sitten on palaneet käämit tässä? Jos et edes miestä halua itsellesi, niin eikö pitäs olla yks paskan hailee mitä joku miekkonen suustaan päästelee.
Sulta on logiikka nyt tyystin hukassa.

huhhuijaa, herranen aika, harava on nyt kyllä mennyt niin satasella kaikenmaailman provoilijoiden syötteihin kuin olla ja voi... harmittaa että nyt sitten on paska fiilis varmasti siellä haravalla ihan syyttä suotta, miehiä tulee ja menee, v****** väliä yhdellä joka ei nyt osannut sanoa asioita juuri silloin suoraan kun sinä halusit.

Mä en nää sitä et mitä se mies silleen teki väärin? Siis ku ette ollu vielä sopinu et seurustelette, ei seksiä (kertomas mukaan) jne.. Siis että saattoihan se olla ihastunu ja kiinnostunut ja jos molemmat sinkkuja jne niin katteli et tuleeko ystävyyttä vai enemmänkin. Siis tarkoitan, et sit se sanoi sulle et haluaa vaan kaveruutta, ni eikö se ollut ihan reilua, en näe miten se kusetti.. ja jokainen kai tajuu, et vaikka sanois et haluaa olla yksin, ni ei se oo loppuelämän olotila välttämättä, siis tarkoitan et sit se mies ehkä aatteli et haluasiki tutustua johonki ja teki sen nettiprofiiilin. Ehkä sua vaan surettaa ku ehdit ihastua niin kovasti, ymmärrän et tuntuu pahalta.. Mut kyl sä sen unohdat. Älä syytä sitä miestä, ku eihän se mitää pahaa tainnu ees tehä..

No minkä takia sulla nyt sitten on palaneet käämit tässä? Jos et edes miestä halua itsellesi, niin eikö pitäs olla yks paskan hailee mitä joku miekkonen suustaan päästelee.
Sulta on logiikka nyt tyystin hukassa.

Niin en NYT ENÄÄ halua parisuhdetta. Oli tuon tyypin pelleely viimeenen pisara.

[QUOTE="juu";22576981]Mä en nää sitä et mitä se mies silleen teki väärin? Siis ku ette ollu vielä sopinu et seurustelette, ei seksiä (kertomas mukaan) jne.. Siis että saattoihan se olla ihastunu ja kiinnostunut ja jos molemmat sinkkuja jne niin katteli et tuleeko ystävyyttä vai enemmänkin. Siis tarkoitan, et sit se sanoi sulle et haluaa vaan kaveruutta, ni eikö se ollut ihan reilua, en näe miten se kusetti.. ja jokainen kai tajuu, et vaikka sanois et haluaa olla yksin, ni ei se oo loppuelämän olotila välttämättä, siis tarkoitan et sit se mies ehkä aatteli et haluasiki tutustua johonki ja teki sen nettiprofiiilin. Ehkä sua vaan surettaa ku ehdit ihastua niin kovasti, ymmärrän et tuntuu pahalta.. Mut kyl sä sen unohdat. Älä syytä sitä miestä, ku eihän se mitää pahaa tainnu ees tehä..[/QUOTE]

halutko s vastata tähän?

Mitä ihmettä sä syytät sitä miestä? Ei se oo sen vika, jos sä itse odotat liikoja. Ja tuskinpa kukaan haluais sulle rehellisesti sanoa että sori vaan, mutta mä en oikein piittaa susta. Teillä EI ollut parisuhdetta, te ETTE seurustelleet, mies EI luvannut sulle yhteistä elämää, mies TEKI heti alkuun selväksi, että te olette VAIN ystäviä/kavereita.

:laugh: :popcorn:
Laught.gif
:popcorn: :vampire:

Juuri tuonnäköiseksi olenkin aina kuvitellut Neiti Majurin. =)

Se tässä surkeinta on, että Harava kääntää surun agressioksi. Varmana on ikävä olo kun ei saa ihastustaan, mutta ei se sen miehen vika ole. Ihastuksia tulee ja menee.

Älä ole neiti raivotar. Sitä ei kukaan jaksa.

Yhteistyössä