miehet on jumalauta vaikeita!!! prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Taistelija:
Jaaha, olisi pitänyt lukea koko ketju ennen mielipiteen antamista.

Annanpa toisen: Jos teillä on lapsi niin huono homma, jos ei niin vaihda miestä. Seksi on niin yliarvostettu asia että jos saa tuollaisen kohtauksen aikaan vain koska ei saa kolmatta kertaa samana päivänä niin pitää hakeutua hoitoon, katsoa peiliin tai ainakin läpsiä itseään avareilla poskille puoli tuntia ihan vaan karkoittaakseen tyhmyyden päästään.

kiitos :D

Alkuperäinen kirjoittaja kumiukko:
Alkuperäinen kirjoittaja stna:
ja lisäks, varmaan se mieskin vois niistä kumeista huolehtia... vai...?

Sinähän se raskaaksi tulet jos tulet, ei se mies niitä tarvi.

Köhhormoniehkäisyköh

heh, ongelma ratkeaa het ens menkkojen jälkeen kun aloitan taas pillerit.. eip oo tarvinnu niit hetkeen niin eipä ole tullu syötyä :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
joo.. no selvisipä viimeinkin sitten.. se oli juurikin tuosta seksistä sitten.. itse kertoi

Niinhän sulle jo aamulla sanottiin, olisit uskonut:

[quote=" " lapsi hoidossa ja et varmista, että on kumeja! Ilta kahden. Idiootti oot. Ei ihme, että jätkä mököttää. Ihan oikein sulle.

ja lisäks, varmaan se mieskin vois niistä kumeista huolehtia... vai...?[/quote]

No oisithan sen voimut yöllä muullakin tavalla tyydyttää ettei olisi kumia tarvinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja kumiukko:

Sinähän se raskaaksi tulet jos tulet, ei se mies niitä tarvi.

Köhhormoniehkäisyköh

heh, ongelma ratkeaa het ens menkkojen jälkeen kun aloitan taas pillerit.. eip oo tarvinnu niit hetkeen niin eipä ole tullu syötyä :D

Pillerit eivät ehkäise sukupuolitauteja... ja miehethän käyvät tunnetusti todella mielellään lääkärissä (lisäksi osa taudeista on lähes oireettomia).

Tää on kyllä niin kumma juttu, että aina naisen pitäisi olla se, joka ehkäisystä huólehtii!!
Eikös ne kumit tuu miehen vehkeeseen eikä naisen..!!
Ja se on kuitenkin nainen sitten, jonka syy on, jos tulee vahinko!! Just joo.

Alkuperäinen kirjoittaja b-rappu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
joo.. no selvisipä viimeinkin sitten.. se oli juurikin tuosta seksistä sitten.. itse kertoi

Niinhän sulle jo aamulla sanottiin, olisit uskonut:

[quote=" " lapsi hoidossa ja et varmista, että on kumeja! Ilta kahden. Idiootti oot. Ei ihme, että jätkä mököttää. Ihan oikein sulle.

No oisithan sen voimut yöllä muullakin tavalla tyydyttää ettei olisi kumia tarvinnut.[/quote]

öh,tuota nyt on pakko ihmetellä että miksi ihmeessä MUN olis tarvinnu se tyydyttää tasan millään tavalla, minnuu väsytti tahdoin mennä nukkumaan, meillä ei ollut kumeja joten se nyt viimeistään kariutti seksin harrastamisen.. ja tänään oli siis MUN syntymäpäivät että miksi mun olis ny muutenkaan tarvinnu olla miehelle mielinkielin..

Hieno nainen. Arvostan tällaista. On se nyt kuitenkin parisuhteen eteen uhrautumista ottaa ehkäisy vastuulleen...

Hieno nainen. Arvostan tällaista. On se nyt kuitenkin parisuhteen eteen uhrautumista ottaa ehkäisy vastuulleen...

Joojoo, ja sillä draamakuninkaalla koittaa kissanpäivät. Ei oo tarvinnut tähänkään saakka uhrautua parisuhteen puolesta ja ostaa niitä kondomeja. On se vaan hienoa olla mies.

Alkuperäinen kirjoittaja b-rappu:
öh,tuota nyt on pakko ihmetellä että miksi ihmeessä MUN olis tarvinnu se tyydyttää tasan millään tavalla

No kun sen teki mieli ja sinä olit unohtanut ostaa niitä kumeja.

no mutta se oli saanut jo 2krt päivällä niin ei se kyllä mielestäni ole hyvä syy alkaa kiukutella... ja lisäks saattoi ehkä olla mun syy etten ollut ostanut niitä kumeja mutta kyllähän sekin varmasti osaa katsoa että paketti on tyhjä.. ei me nyt kuitenkaan pimeässä touhuta..
mie en ny ymmärrä tätä logiikkaa ja lisäks jos mun ei ees tehny hirveemmin mieli ja tahdoin mennä nukkumaan niin eipä mulla kait mitään pakkoa ole seksiä harrastaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Pthyi:

Joojoo, ja sillä draamakuninkaalla koittaa kissanpäivät. Ei oo tarvinnut tähänkään saakka uhrautua parisuhteen puolesta ja ostaa niitä kondomeja. On se vaan hienoa olla mies.

Hei, jos sä olet tossun alla se on varmaan sun itseaiheuttama ongelma. Jos tuo nimenomainen valinta tapahtuu mistä tahansa syystä oman valinnan kautta niin se on hieno homma. Jos telaketjufemakolla on ongelma asian kanssa niin menee juttelemaan vaikka katolilaisten kanssa abortista tms. yhtä nohevasta aiheesta...

Joo. Vaan kato tää maailma on just tämmönen. Kun miestä panettaa, miehen on saatava seksiä. Piste. Nainen on pelkkä objekti. Ja jos se objekti ei ole tajunnut hankkia kortsuja tarpeeksi niin se on objektin ihan oma syy- Eihän se miesressukka nyt semmoisesta voi huolehtia.

heh, no en mie kuitenkaan ihan miellyttääkseni toista harrasta seksiä että ei se silleen tilannetta muuta :) ja onhan nuo kumit vähän tuntoa pois vieviä.. kuulemma sama kuin menis suihkuun sateenvarjon kanssa.. :D
lähinnä mua ärsyttää se että jos ei 2krt päivässä riitä vaan että kun ei saa sitä 3krt niin siitä vedetään tälläset draamat..
normaalisti kuitenkin joka päivä useaan kertaan harrastetaan niin sillä saralla ny kuitenkaan ei pitäis olla valittamista..

Joo. Vaan kato tää maailma on just tämmönen. Kun miestä panettaa, miehen on saatava seksiä. Piste. Nainen on pelkkä objekti. Ja jos se objekti ei ole tajunnut hankkia kortsuja tarpeeksi niin se on objektin ihan oma syy- Eihän se miesressukka nyt semmoisesta voi huolehtia.

:D tässä piilee mulle tässä ketjussa ihmetystä tuottanut asia... että miehellä on ollut ikäänkuin oikeus olla tuollainen kuin on ollut koska en ollut ostanut kumeja enkä siis antanut 3krt sinä päivänä... :O

Hei, jos sä olet tossun alla se on varmaan sun itseaiheuttama ongelma. Jos tuo nimenomainen valinta tapahtuu mistä tahansa syystä oman valinnan kautta niin se on hieno homma. Jos telaketjufemakolla on ongelma asian kanssa niin menee juttelemaan vaikka katolilaisten kanssa abortista tms. yhtä nohevasta aiheesta...

Voi tuitui. Tuohonko saakka yltää sun asiallinen keskustelutaitos, että heti pitää alkaa nimittelemään jos joku on sun kanssa erimieltä asioista? Minkähän takia sillä suhteen toisella osapuolella, eli miehellä, ei ole minkään maailman vastuuta ehkäisystä? Että ei mun tartte, mä vaan haluun ja jos en saa, niin suutun? Missä on aikuismainen käytös ja ajattelutapa? Tuo on just sitä minäminä- ajattelua, kun aivot sijaitsee hippasen alempana kuin ihmisellä yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on kyllä niin kumma juttu, että aina naisen pitäisi olla se, joka ehkäisystä huólehtii!!

Muotoillaanpa näin. Jos vahinko tulee miehen mielipiteellä ei ole koskaan ollut mitään tekemistä sen kanssa pidetäänkö se lapsi vai ei. Vaikka mies ei sitä lasta haluaisi, kumia olisi käytetty ja vielä lusikatkin menee jakoon niin miestä rangaistaan siitä elatusmaksujen muodossa vain koska nainen päätti pitää lapsen tilanteesta huolimatta. Kyllä se vähän on niin että miehellä ei ole seksissä sanaa oikeastaan mihinkään asiaan. Jos ei voi vaikuttaa mihinkään niin on kai se aika saatanan älytöntä olettaa että altavastaaja hoitaa kaikki asiaan liittyvät kustannuksetkin.

tässä piilee mulle tässä ketjussa ihmetystä tuottanut asia... että miehellä on ollut ikäänkuin oikeus olla tuollainen kuin on ollut koska en ollut ostanut kumeja enkä siis antanut 3krt sinä päivänä... :O

Kello oli kaksi yöllä eli ei se mies sinä päivänä ollut saanut kertaakaan, jos olitte kuusi tuntia aiemmin edellisen kerran panneet.

Muotoillaanpa näin. Jos vahinko tulee miehen mielipiteellä ei ole koskaan ollut mitään tekemistä sen kanssa pidetäänkö se lapsi vai ei. Vaikka mies ei sitä lasta haluaisi, kumia olisi käytetty ja vielä lusikatkin menee jakoon niin miestä rangaistaan siitä elatusmaksujen muodossa vain koska nainen päätti pitää lapsen tilanteesta huolimatta. Kyllä se vähän on niin että miehellä ei ole seksissä sanaa oikeastaan mihinkään asiaan. Jos ei voi vaikuttaa mihinkään niin on kai se aika saatanan älytöntä olettaa että altavastaaja hoitaa kaikki asiaan liittyvät kustannuksetkin.

Lisäyksenä että kyllähän mies voi sen hoitaa, itse olen niin tehnyt melkein aina puhtaasti itsesuojeluvaiston ansiosta, mutta sen olettaminen on aika älyvapaata.

*taputtaa päähän*

heij, elekäähän ny alkako tappeleman asiasta, ehkäisy on molempien juttu.. tai ainakin pitäis olla.. vaikka mie alan syömään pillereitä niin jos tulee tarvetta ostaa kumeja niin sitten ne maksaa se joka muutkin ostokset maksaa.. ei niistä ny ehkä tarvii mitään kustannuksia alkaa laskemaan.. nyt vaan sapetti tämä koko suuttuminen ja koko asenne että miehellä oli muka oikeus suuttua kun MÄ en antanut..
enkä nyt tarkoita että sä olsiit näin väittänyt, päin vastoin..moni muu tässä ketjussa vaan on.. mulle on ihan sama kumpi ne kumit maksaa, ja jatkossa mulle on ihan sama kumpi ne mun pillerit maksaa, kun han niitä on :D

Alkuperäinen kirjoittaja tarkkuutta:
tässä piilee mulle tässä ketjussa ihmetystä tuottanut asia... että miehellä on ollut ikäänkuin oikeus olla tuollainen kuin on ollut koska en ollut ostanut kumeja enkä siis antanut 3krt sinä päivänä... :O

Kello oli kaksi yöllä eli ei se mies sinä päivänä ollut saanut kertaakaan, jos olitte kuusi tuntia aiemmin edellisen kerran panneet.

no joo, pieni virhe tässä.. no siitä kun aamulla herättiin klo 7.00 siihen kun mä mni nukkumaan klo 2.00 niin oli saanut 2krt :)
jos nyt halutaan sitä pilkkua viilata... ;)

Nimenomaan. Parisuhteessa on _molempien_ velvollisuus huolehtia ehkäisystä, yhden illan jutuissa sen, kuka ei lasta tahdo. Aivan turha alkaa miehen vinkumaan jos nainen raskaaksi tulee, jos ei ole yrittänytkään asiaa ehkäistä. Mutta tässäkin taas nähdään se mielipide, että kaikki on vaan naisen vastuulla, pikkumies pikkuaivoineen keskittyy vaan siihen siemensyöksyynsä ja kaikki muu on sitten toisarvoista.

Yhteistyössä