Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

• Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
"Shakira"
Ei ole Lolalla pyöreää pyllyä vaan aika lattana on. Ja tissit on tekotissit, silikonit on tissien sisällä.

Siis Lola Odusoga on minun mielestäni todella hyvännäköinen. Hän on 36-vuotias ja muodokas vartaloltaan. Ehkä nelikymppisenä on parempikin olla hieman pyöreä kuin laihan luikku, koska sitten naama rupeaa rypistymään. Ja siis Lolahan on aivan normaali vartaloltaan. Ja hänellä on superkauniit kasvot. Olisipa itselläkin....

ProSliskicky
????? ??????? ????????? ???????????, ?? ?? ??????????? ?? ???? )))
????? ????? ? ????? ?????? ?????? ??? ?????? ??????? ???? ? ??? ??????? ???????? ????????? ?????.
?????????? ????? ????????, ?????????????? ??????????????? ?? ???? ??????????? ? ?? ????????? ? ??? ????? !!
????? ???????? ??? ????????????? ? ????? ??????? ?????????.
????? ??????? ? ?? ?????? ?????? )) ??? ??? ?????? ? ?????? ???? ????? ?
?????? ??? ??? ????, ?? ?? ?? ??? ????????, ???? ??? ?????? )) ????? ??? ????? ????????? _ http://soblaznu.net

[QUOTE="Veijo";29343395]Täytyy vaan ihmetellä, että mitä miehet näkee hoikassa naisessa? Siis sellainen perussolakka. Paljon ennemmin pullea ja muodokas.[/QUOTE]

Nään hoikassa naisessa seksikkyyden ilmentymän :)

Varsinkin naisen hoikka vatsanseutu on älyttömän ihana!!

Hyi semmoselle löllölle herkuttelijan vatsalle ;-)

Shark Mac
Miehillä on taipumus lähestyä enemmän muodokkaampia naisia koska:

a) lihavilta ei läheskään niin usein saa "painu vittuun" -tyylisiä pakkeja
b) lihavat antaa helpommin ja tämä ei ole pelkkä myytti vaan moni kokenut mies voi saman todeta. toisaalta tämä johtuu myös siitä, että lihavia naisia on enemmän kuin hoikkia.

Jobe
Miehillä on taipumus lähestyä enemmän muodokkaampia naisia koska:

a) lihavilta ei läheskään niin usein saa "painu vittuun" -tyylisiä pakkeja
b) lihavat antaa helpommin ja tämä ei ole pelkkä myytti vaan moni kokenut mies voi saman todeta. toisaalta tämä johtuu myös siitä, että lihavia naisia on enemmän kuin hoikkia.
Juuri näin!
Ravintoloissa ym. isketään pyöreitä koska niiltä saa helposti.
Hoikat ja nätit on sit vaimoehdokkaita.

Juuri näin!
Ja tämä siis ehdoton fakta ilman poikkeuksia. Pitää laittaa muistiin ja alkaa jakamaan rasiaa. Tähän asti olen ollut vaikeasti tavoiteltava sinkkunakin, mutta täytyyhän sitä faktoja uskoa :).

Hoikkuus ja näytteys toki myös kulkee käsikkäin. Kaikki hoikat ovat nättejä ja kaikki isommat rumia. Tämökin toki faktaa, kaikki poikkeukset menköön kaappiin häpeämään.

Juuri näin!
Suunnilleen näinhän se menee ja sit ku monilla on myös jonkinlainen rimakauhu nättiä ja hoikkaa kohtaan, niin valitaan sit se jolta varmimmin irtoo, vaikka sitten irrotessa mielessä pyöriikin se nätti ja hoikka, jota ei uskaltanut mennä iskemään pakkien pelossa.

"anskuu"
Ei paino kerro paljoa. Ystäväni on 166/76 ja minä 165/57. Hänellä on huomattavasti kapeampi vyötärö ja on paljon kiinteämpi. Mieletön takapuoli täyttä rautaa ja upeat jalat ja jäätävät tissit.

Hän treenaakin ihan tosissaan. Vetelee leukoja kevyesti ja viettää paljon aikaa salilla.

Minä olen vähän löysä ja en niin kiinnostunut urheilusta. Juoksen kolme kertaa viikossa ja thats it :D

Kiitti frend! :hug:

Yhteistyössä