MIEHET,kiihottavinta mitä olet kokenut?

  • Viestiketjun aloittaja nai
  • Ensimmäinen viesti
nai
Onko esim. se kiihottavaa,jos joskus tekee miehelle yllätyshyökkäyksen,-
ottaa suihin tuosta vaan NOPEESTI heti kun mies ei sitä odota?

Olen kuullut kahden miehen suusta tällaista.Mutta kertokaa onko näin?

ja mitä muita jänniä ja erikoisia yllätyksiä on?
 
naiset miehet kertok
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2006 klo 10:49 miehet kertokaa kirjoitti:
miehet! ujostuttaako?

Kertokaahan nyt! Anonyymisti saatte kertoa.

Mikäs olis erikoisinta ja jännintä?

Yllätys? Onko yllätyssuihin otto hyvä?

NAISET myös-
mikä on ollut hyvä yllätys miehelle !?

 



NAISET myös-
mikä on ollut hyvä yllätys miehelle !?


Isäntä tykkäs, kun oli tulossa suihkusta pois, just kuivaamassa itseään, menin ja imaisin elimen suuhuni. Siinä montaa hetkeä mennyt, kun olimme lavuaari vasten touhuissa... :whistle: ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Lucy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2006 klo 15:19 ragdoll kirjoitti:
NAISET myös-
mikä on ollut hyvä yllätys miehelle !?


Isäntä tykkäs, kun oli tulossa suihkusta pois, just kuivaamassa itseään, menin ja imaisin elimen suuhuni. Siinä montaa hetkeä mennyt, kun olimme lavuaari vasten touhuissa... :whistle: ;)
:D :flower: B) peesi :wave: :p
 
eräs
Eräs mies kehui,kun joku nainen oli ennalta arvaamatta menny ja avannut tän miehen vetskarin ja aloittanut imemisen ja äkkiä kalu jo seisoikin ja täysi touhu menossa..
 
Pavel
Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
 
kiitooos
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:
Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
Kiitos :flower: B)

Paljonkin hyötyä,sillä kyseessä on tosiaankin eräs roolileikki,mutta
mies siinä määrää kaiken..mutta just sitä ennen.. ajattelin yllättää..
Mutta se yllätys pitäis olla tosiaan hyvä yllätys..

ja kyllä on korsettia ja sukkia ..koko hoito..kuuluu asiaan..
 
Mies
Kerran tultuani lapsia nukuttamasta, vaimoni odotti sohvalla jalat levällään ja käski alkaa nuolemaan. Minä tietysti tein työtä käskettynä. ;)
Tosin miehet ajattelevat eri tavoin. Jos osamme olisivat olleet toisin päin, niin 9 kertaa 10:stä minua olisi käsketty vetämään käteen...
 
vieras mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 13:28 Mies kirjoitti:
Kerran tultuani lapsia nukuttamasta, vaimoni odotti sohvalla jalat levällään ja käski alkaa nuolemaan. Minä tietysti tein työtä käskettynä. ;)
Tosin miehet ajattelevat eri tavoin. Jos osamme olisivat olleet toisin päin, niin 9 kertaa 10:stä minua olisi käsketty vetämään käteen...
Juuri näin :attn:
 
Jorma Molottaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:21 vieras mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 13:28 Mies kirjoitti:
Kerran tultuani lapsia nukuttamasta, vaimoni odotti sohvalla jalat levällään ja käski alkaa nuolemaan. Minä tietysti tein työtä käskettynä. ;)
Tosin miehet ajattelevat eri tavoin. Jos osamme olisivat olleet toisin päin, niin 9 kertaa 10:stä minua olisi käsketty vetämään käteen...
Juuri näin :attn:
:LOL: :LOL: :attn: Just näin olis mennyt!! :kieh: :LOL: :LOL:
 
kyllä se aamu herätys suihinotolla on yksi parhaista =)
mutta kyllä sellainenkin toimii että nainen ottaa kesken kaiken
automatkan suihin, eihän siinä muu auta kuin pysähtyä sivutielle.
korsetit jyrää se on ihan totta.
 
Pavel
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 12:53 kiitooos kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:
Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
Kiitos :flower: B)

Paljonkin hyötyä,sillä kyseessä on tosiaankin eräs roolileikki,mutta
mies siinä määrää kaiken..mutta just sitä ennen.. ajattelin yllättää..
Mutta se yllätys pitäis olla tosiaan hyvä yllätys..

ja kyllä on korsettia ja sukkia ..koko hoito..kuuluu asiaan..
Niin mitäs jos vaikka menisit esim. nojaamaan seinään ja hitaasti hyvälisit itseäsi ja katsoisit miestäsi haluavasti slimiin. Nostat hiukan hametta ja paljastat sukan verhoaman sääresi ja viedä kättä ylemmäs unohtamatta haluavaa katsettasi miehellesi. Kyllä tuon pitäisi tehota jokaiseen mieheen. Minuun ainakin uppoaa. =)
 
vieras mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 23:34 Jorma Molottaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 14:21 vieras mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 13:28 Mies kirjoitti:
Kerran tultuani lapsia nukuttamasta, vaimoni odotti sohvalla jalat levällään ja käski alkaa nuolemaan. Minä tietysti tein työtä käskettynä. ;)
Tosin miehet ajattelevat eri tavoin. Jos osamme olisivat olleet toisin päin, niin 9 kertaa 10:stä minua olisi käsketty vetämään käteen...
Juuri näin :attn:
:LOL: :LOL: :attn: Just näin olis mennyt!! :kieh: :LOL: :LOL:
Paitsi että 99 kertaa 100:sta :headwall:
 
Men
Meillä on vaimoni kanssa sellaiset roolileikit että viikonlopun toinen saa ohjata ja määrätä mitä tehdään, miten tehdään ja missä tehdään. Sitten taas toinen määrää toisena viikonloppuna.
On todella mukavaa ja siinä oppii tuntemaan toisen salaisimmat haaveet. Itselläni tahtoo olemaan tuo takaapäin asento niin kovin mieleinen, ja haluan että vaimoni on koko ajan minihame päällään ilman alkkareita. "Sitten otan hänet silloin kun huvittaa". Se kiihottaa kyllä häntäkin.
 
WAU
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 09:18 Men kirjoitti:
Meillä on vaimoni kanssa sellaiset roolileikit että viikonlopun toinen saa ohjata ja määrätä mitä tehdään, miten tehdään ja missä tehdään. Sitten taas toinen määrää toisena viikonloppuna.
On todella mukavaa ja siinä oppii tuntemaan toisen salaisimmat haaveet. Itselläni tahtoo olemaan tuo takaapäin asento niin kovin mieleinen, ja haluan että vaimoni on koko ajan minihame päällään ilman alkkareita. "Sitten otan hänet silloin kun huvittaa". Se kiihottaa kyllä häntäkin.
B) :flower: :flower: :D :hug: :attn: :flower: MAHTAVAA !!
 
Mies
Ehkäpä kiihottavinta mitä olen kokenut on se, kun olimme naiseni kanssa pienessä humalassa ja saavuimme kotiin. Homma alkoi kiihkeillä suudelmilla ja rajulla hieronnalla. Kohta olimme ilkosillamme ja naiseni aloitti hieromaan hitaasti kyrpääni joka oli jo melkein räjähtämäisillään. Hän leikitteli hetken vehkeelläni ja lopulta lopetin ja otin hänestä kiinni ja kannoin pöydälle. Hain jääkaapista kulhon jossa oli kermavaahtoa ja aloin hiljalleen levittää sitä naiseni päälle. Kulhollinen kermavaahto meni nopeasti ja naiseni tuli nuoltua joka paikasta ja kunnolla :kieh: . Tämän jälkeen naitiin pöydänpäällä niin että pidin naiseni jaloista ja annoin mennä kuin viimeistä päivää. Pöytä hakkasi seinää vasten ja me molemmat saimme kyllä elämämme parhaimmat orgasmit. Tätä muistelen välillä ikävöiden sitä kiihkoa joka silloin oli :p
 
kristitty
Kiihottavinta on ollut kuvata kumppania digikameralla. Kunnon poseerausta edestä ja takaa. Dildon kanssa ja ilman. Sen jälkeen kuvat nettiin, ja lopuksi oikee kunnon pano:) Samalla katsellaan ja fantasioidaan kuinka monet miehet käy runkkaamassa kuvia katsellen. :)

Toinen kiihottava tapa on ryhtyä seksikuvien vaihtoon jonkun toisen parin kanssa. Tai sitten, jos uskallusta on, nettikamera seksiä. Puoliso poseraa vieraalle miehelle.
 
Kiihottavinta on ollut se kun entisen mieheni kans seurustelimme ja hänen kaverinsa siis toinen mies jäi yö kylään oltuaan meille juoppokuskina koko illan.
No mieheni sammui meidän sänkyymme ja minä panin,hieroin toisen miehen kyrpää eri huoneessa salaa ja suutelimme aamuun asti kyllä oli ihanaa.
Aamulla oma mieheni halusi taas seksiä kanssani,ei kai se auttanut muuta kuin antaa sillekkin :hug:
Kyllä oli antoisa ilta/yö minulla :kieh: mieheni ei aavistanut mitään :LOL:
 
kiitooos
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 16:30 Pavel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 12:53 kiitooos kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:
Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
Kiitos :flower: B)

Paljonkin hyötyä,sillä kyseessä on tosiaankin eräs roolileikki,mutta
mies siinä määrää kaiken..mutta just sitä ennen.. ajattelin yllättää..
Mutta se yllätys pitäis olla tosiaan hyvä yllätys..

ja kyllä on korsettia ja sukkia ..koko hoito..kuuluu asiaan..
Niin mitäs jos vaikka menisit esim. nojaamaan seinään ja hitaasti hyvälisit itseäsi ja katsoisit miestäsi haluavasti slimiin. Nostat hiukan hametta ja paljastat sukan verhoaman sääresi ja viedä kättä ylemmäs unohtamatta haluavaa katsettasi miehellesi. Kyllä tuon pitäisi tehota jokaiseen mieheen. Minuun ainakin uppoaa. =)
:flower:
B) =) kiitos vastauksestasi :)

Jotain tuon tapaista teinkin........ ja vasta nyt huomasin vinkkisi :)
...mukana vaan oli myös leikkisästi dildoja.. oli ikimuistettava ilta..


(ps.niin ja extempore..oli alussa...)


:wave: :wave: :wave: :saint: :saint:

On kiva kuulla mies-näkökulmaa näihin viettely-yms. juttuihin.
Lisääkin ..
 
nam
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 07:52 nai kirjoitti:
Onko esim. se kiihottavaa,jos joskus tekee miehelle yllätyshyökkäyksen,-
ottaa suihin tuosta vaan NOPEESTI heti kun mies ei sitä odota?

Olen kuullut kahden miehen suusta tällaista.Mutta kertokaa onko näin?

ja mitä muita jänniä ja erikoisia yllätyksiä on?
Hyväksi havaittu... mies ei koskaan unohda.. :p
 

Yhteistyössä