mielikuvitusta
Vähän voisi mielikuvitusta ottaa mukaan.Eikö muka muuta tapaa keksitä kuin ottaa ertavoin suihin.Onko se ainoa tapa tehdä jotain mukavaa naisillekkin?!?
heh.. ........melkeeen vois luulla ,että puhut minusta..Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2006 klo 13:25 Peppumies kirjoitti:Ehdottomasti kiihottavinta oli katsella nainen "työstämässä" itseään kahdella dildolla yhtäaikaa. Eivätkä ne todellakaan olleet pieniä... Tämän jälkeen ihanaa peppupanoa naisen pyynnöstä...
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 13:28 Mies kirjoitti:Kerran tultuani lapsia nukuttamasta, vaimoni odotti sohvalla jalat levällään ja käski alkaa nuolemaan. Minä tietysti tein työtä käskettynä.
Tosin miehet ajattelevat eri tavoin. Jos osamme olisivat olleet toisin päin, niin 9 kertaa 10:stä minua olisi käsketty vetämään käteen...
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 16:30 Pavel kirjoitti:\Niin mitäs jos vaikka menisit esim. nojaamaan seinään ja hitaasti hyvälisit itseäsi ja katsoisit miestäsi haluavasti slimiin. Nostat hiukan hametta ja paljastat sukan verhoaman sääresi ja viedä kättä ylemmäs unohtamatta haluavaa katsettasi miehellesi. Kyllä tuon pitäisi tehota jokaiseen mieheen. Minuun ainakin uppoaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 12:53 kiitooos kirjoitti:\Kiitos :flower: B)Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
Paljonkin hyötyä,sillä kyseessä on tosiaankin eräs roolileikki,mutta
mies siinä määrää kaiken..mutta just sitä ennen.. ajattelin yllättää..
Mutta se yllätys pitäis olla tosiaan hyvä yllätys..
ja kyllä on korsettia ja sukkia ..koko hoito..kuuluu asiaan..
...no mä olen joskus mennyt tapaamaan miestä.. trenssitakki päällä jaAlkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:20 oyti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 16:30 Pavel kirjoitti:\Niin mitäs jos vaikka menisit esim. nojaamaan seinään ja hitaasti hyvälisit itseäsi ja katsoisit miestäsi haluavasti slimiin. Nostat hiukan hametta ja paljastat sukan verhoaman sääresi ja viedä kättä ylemmäs unohtamatta haluavaa katsettasi miehellesi. Kyllä tuon pitäisi tehota jokaiseen mieheen. Minuun ainakin uppoaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 12:53 kiitooos kirjoitti:\Kiitos :flower: B)Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
tuossa olis ideaa. itse olen vielä joskus ajatellut yllättää mieheni vanhanaikaisella takkitempulla. eli ettei pue sen alle mitään. mutta missä tän yllätyksen sitten järjestäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 22:29 meitsi kirjoitti:\...no mä olen joskus mennyt tapaamaan miestä.. trenssitakki päällä jaAlkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:20 oyti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 16:30 Pavel kirjoitti:\Niin mitäs jos vaikka menisit esim. nojaamaan seinään ja hitaasti hyvälisit itseäsi ja katsoisit miestäsi haluavasti slimiin. Nostat hiukan hametta ja paljastat sukan verhoaman sääresi ja viedä kättä ylemmäs unohtamatta haluavaa katsettasi miehellesi. Kyllä tuon pitäisi tehota jokaiseen mieheen. Minuun ainakin uppoaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 12:53 kiitooos kirjoitti:\Kiitos :flower: B)Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
tuossa olis ideaa. itse olen vielä joskus ajatellut yllättää mieheni vanhanaikaisella takkitempulla. eli ettei pue sen alle mitään. mutta missä tän yllätyksen sitten järjestäisi.
alla vain korsetti , sukat ja stringit..
Ajattelin, etten riisu takkia,jos...
mutta ..hyvin kävi..
Oytille:
mene miehesi työpaikalle tai laita viesti , että olis kiva tavata jossain..
(keksi paikka )...
ihan vaikka joku puisto tms.
:flower: :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:12 maronna kirjoitti:mä yllätän miehen useinkin. suihinotto ennen töihin lähtöä. tai yksinkertaisesti vedän miehen mukaani makkariin. tai istuskellaan vaan niin alan riisua siltä vaatteita. tai viattomasti alan hieromaan siitä paikasta farkkujen kohdalta, se on kiihottavaa kun huomaa että miehelle tulee housuissa ahdasta. ja kun nakuina nukutaan, niin on kiva painautua ihan muka viattomasti kylkeen kiinni.
tai antaa miehen luulla että tehdään tavalliset temput. ja sitten yllättää se suihinotolla tai hieronnalla. tai saunassa yllättää toinen. tai mennä mukaan suihkuseuraksi. kekseliäisyyttä. jokainen tietää mistä oma uros pitää. ja kokeilemallahan se selviää. ja se riski täytyy ottaa, jos pelkää miten toinen reagoi. itse ainakin pitäisin, jos mies yllättäisi. sehän vain kertoisi että se välittää.