miehet :D

huomasin aamupäivällä että mun mies on yrittäny soittaa mulle 5 kertaa. yritin soittaa takas,mut ei vastannu.. myöhemmin huomasin taas sen soittaneen ja oli myös lähettäny viestin: "missä meidän kaukosäädin on??!!!" (meillä siis tvstä ei saa vaihdettuu kanavaa ilman kakee.. ) no,laitoin viestin takasin että ei pysty tietään,minä olen töissä ja sinä kotona,joten etsi ole hyvä. tulin sit kotiin pari tuntia tän viestittelyn jälkeen ja mies ihan riihenä ku ei ollu löytäny kakee vaikka oli etsinyt koko päivän ja kun minä olen siihen viimeks koskenu,niin mun pitäs tietää missä se on. sanoin sille et katso olkkarin pöydältä,mut sain vaan huutoo että kuvittelenko et hän ei ole katsonut.. menin sit olkkariin pöydän luo,nostin tv-ohjelmalehteä ja kas,siellähän se oli lehden alla :headwall: et kun pöydällä ei ole kun oudosti kohollaan oleva lehti,niin siitä ei pysty päätteleen mitää :xmas:
nauroin itteni kipeeks siitä kuinka avuton toinen voi olla :D :heart:
(ja tämä ei ollut mikään haukkumaviesti,mun mielestä tää vaan oli taas niin hauska juttu miesten avuttomuudesta :xmas: )
 

Meillä vois käydä tismalleen noin!!! :LOL:

Mun suosikkeja on myös ne kun mun mies kysyy aina multa, että missäs hänen lompakkonsa, puhelimensa ja avaimet on...? Aina sanon, että enpä ole käyttänyt....no, hän muka etsii niitä hirveästi ja sitten lopulta minä ne aina löydän, siis esim hänen takkinsa taskusta tms.... :whistle: MIEHET!!! ;) :LOL:
 
Mietu
Hahhahhaa! Muakin nauratti ja tuli "hyvä" mieli!
Miehet niin ihanan avuttomia välillä; kuin pikkuvaavit! Sixpä me niitä varmasti rakastetaankin.

Viikonloppuja! Pitäkää kauko tallessa!
 
Täällä myös tollanen ukkonen... Eilen olin töissä 18-23 ja kun tulin kotiin niin ukkonen sano että kun ei löytäny likan maitomukia vaikka etti kuinka jokapuolelta, varsinkin olkkarista ja kun ei ole niin ei ole... Mä käänsin päätä, katoin sohvalle ja sanoin että tossahan se on :LOL: :LOL: :LOL: Sanoin sit ukkoselle et sehän on ihan samanlainen kun vanhempi likka, sille kun sanoo että eti nyt (vaikka) se pipo sieltä omasta huoneesta niin "ettii" ja sit sanoo että ei se siellä ole... Sit kun mä menen sinne huoneeseen ja katon sohvalle niin hups mikäs siinä onkaan :LOL: Ukkosta rupes hiukan naurattaa...
 
Meillä on JOKA aamu "missä mun avaimet on? Missä mun puhelin on? Ja missä silmälasit?" ja sitten usein vielä soittaa tosta ulkoa, että "Heitä se ja se kirja mulle ikkunasta, unohdin ottaa!" Kas, kun herra muistaa ittensäottaa mukaan lähtiessään.
 
siis ihme homma miten voi tollee kaiken hukata :eek:
ihan uskomaton kyky,hukkais päänsäkin jollei se olis kiinni muussa kropassa :whistle: äsken hukku rahapussi ja auton avaimet ja löyty niinkin eriskummallisesta paikasta kun eteisen pöydältä :headwall:
ja mies niitä etsi taas aikansa eikä löytäny ja kun mä löysin,niin mies sano sen legendaarisen lauseen: ei ne siinä äsken ollu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
No, on sulla tavallista tyhmempi mies. Ei voi kun ihmetellä.....huh. :eek:
Ei voi kyllä yleistää, että kaikki tollasia on. Mun mies onneks ei oo tollanen, muuten se olisikin exä.... :D
:eek: aika monen mies tässä ketjussa on sitten tavallista tyhmempi,notta huhhuh :xmas:
 
vieras
Jos minä satun päivän aikana järjestelemään tavaroita paikoilleen, niin sitten mies etsii niitä tavaroita, mitkä on siis paikoillaan. Ja ei tietysti tule pieneen mieleen katsoa sieltä, missä niiden pitäis olla.
Meillä eniten on hukassa työpaikan kaulassa roikkuva henkilökortti. Ja sitäkös sitä aina etsitään... HOHHOIJAA! Useimmiten se on työpaikalla vaatekaapissa... =)
 

Yhteistyössä