K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
huh, täälläkö on siis sitä luvattua parempaa keskustelua ja analyysia ja pohdintaa..? Kärtsän ja Boitsun PAINOSTA, ei herranjestas.. voisi kyllä lopettaa hei ton. Kuka meistä edes pysyy koko elämänsä samankokoisena? Ei kukaan.
 
vierailija
Siis tää viikko on mun viimeinen lomaviikko. Katoin just ton madamen pätkän ja piti katsoa kolme kertaa ennen kuin tajusin. Luulin pottapäätä K:ksi ja blondia NM:ksi ja en tajunnut mistään mitään. Näillä aivoilla sitten ens viikolla taas töihin, jippii.
 
vierailija
Siis tää viikko on mun viimeinen lomaviikko. Katoin just ton madamen pätkän ja piti katsoa kolme kertaa ennen kuin tajusin. Luulin pottapäätä K:ksi ja blondia NM:ksi ja en tajunnut mistään mitään. Näillä aivoilla sitten ens viikolla taas töihin, jippii.
Boitsu on pakottanut Kikin parturiin ja kidnapannut kadulta jonkun platinablondin päästäkseen treeneissä kotoisaan Suomi-fiilikseen Ruissia varten.
 
vierailija
Miten tuosta muka näkee, että on laihtunut? Minä en näe, kun Bojan on siinä kauempana, kasvot ei näy, löysät vaatteet päällä. Miten siitä voi päätellä että on laihtunut vielä lisää?
Tää ulkonäön haukkuminen alkaa mennä oikeasti jo tosi törkeäksi täällä. Se on yhtä törkeää kuin ihmisen haukkuminen lihavaksi. Terveen näköiselle nuorelle miehelle keksitään itse jo jotain syömishäiriödiagnooseja. Katselin sen Ptujin keikan juuri eilen huvikseni uudestaan ja siinä liikkuu selvästi hyväkuntoinen ihminen, hyppii, juoksee, ponkaisee kyykystä ylös ja laulaa koko ajan samalla. Kuvissakin hän näyttää hyvältä. Olen ihan varma että että on pitänyt kunnostaan huolta lomalla ja siksi hoikistunut vähän. Kun hoikka ihminen vetää vähän liian väljät vaatteet päälle, hän näyttää helposti hoikemmalta kuin onkaan kun ne vaatteet ei istu. Bojan on vaatteiden kanssa niin rento, ettei välitä tuollaisista. Me ollaan nähty hänet kokkaamassa ja syömässä mitä suklaamunia milloinkin ihan normaalisti ja nyt joku pienen hoikistumisen perusteella heittää jo syömishäiriöjuttua, niin kuin sellainen olisi parissa viikossa yhtäkkiä puhjennut.
 

Yhteistyössä