Miehet argg!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loukkaantunut

Vieras
Olen hieman loukkaantunut. netin kautta minulle vastasi yksi mies Mulla oli ilmoitus netissä. seuranhakujuttu. Ihan oikealla nimellään mies vastasikin, kuvat ja kaikki muutkin asiat täsmäsi. (Tarkistin) Kyseli kaikenlaista minusta. laittoi että aluksi, että on tosi kiinnostunut ja kun kyseli lisää ja minä vastasin taas ystävällisesti. No pyysin, jos mies kertoisi hieman lisää itsestään ja sain vastaukseksi nyt, että hyvää jatkoa ja moikka.
Hieman loukkaannuin asiasta. Tosi törkeä. Minulle jäi jotenkin tyhjä olo. Ensin minulta udeltiin kokoajan ja pommitettiin kysymyksillä ..ja sitten näin. Tuli vaan haavoittunut tunne.
Mies halusi lopettaa näin ilmeisesti yhteydenpidon, mutta itelleni jäi huono mieli.

Typerää käytöstä. Varmaankin mies totesi, että olet jollain lailla liian erilainen. Mäkin olen joskus noissa seuranhakujutuissa sanonut miehelle, että sori vaan, mutta nyt menee tavoitteet liikaa ristiin, kiitos ja hei.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Typerää käytöstä. Varmaankin mies totesi, että olet jollain lailla liian erilainen. Mäkin olen joskus noissa seuranhakujutuissa sanonut miehelle, että sori vaan, mutta nyt menee tavoitteet liikaa ristiin, kiitos ja hei.

minulla on tyhjä olo. Jotenkin tuli harmitus, että miksi puhuin niin paljon sitten asioistani. En mitään ihmeellisiä jutellut. Ihan tavallisia asioita omasta elämästäni.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Kurjaahan tollanen on, varsinkaan kun ei tiedä mikä tuli.
Tosi nuija ei olis kyllä edes laittanut tota vikaa viestiä

Minusta olisi ollut reilua vaikka kiittää keskustelusta ja todeta oikea syy, miksi haluaa lopettaa yhteydenpidon.
Tuosta tuli vaan kurja olo ja jäin hämilleni.
Olisi tärkeää kohdella toista ihmistä kuitenkin kauniisti loppuunsaakka.

Yhteistyössä