Minulla on ollut viime päivät vaikeaa. Pitkästä aikaa tuntuu pahalta. Jouduin toimittamaan ystävän mielisairaalaan vasten tahtoaan ja koska tämä oli exäni, nykyinen mies on suuttunut ja loukkaantunut. Paha mieli asiasta muutenkin, ja toinen vain lisää pahaa oloa kiukuttelemalla ja lisäämällä syyllisyyttä. En huomio häntä kuulemma lainkaan yhtä paljon, enkä kuulemma voi tehdä tulevia töitänikään, jos olen näin herkkä. Lisäksi hän nyt pelkää, että olen jotenkin innoissani taas tästä exästä, jonka kanssa en ole vuosiin ollut missään tekemisissä. Mielisairaalapotilas onkin tosi saalis |O
Pyysin päivällä, että mies lähtisi jonnekin, kun kotona on ollut kuin jääkaapissa. Nyt hän sitten lähtee baariin ja olen tyytyväinen. Lapsi jäi jo aiemmin mummille. Vihdoin yksin. Eka siideri korkattu ja tänään taitaa olla kalsarikännipäivä. Saako jostain seuraa?
Pyysin päivällä, että mies lähtisi jonnekin, kun kotona on ollut kuin jääkaapissa. Nyt hän sitten lähtee baariin ja olen tyytyväinen. Lapsi jäi jo aiemmin mummille. Vihdoin yksin. Eka siideri korkattu ja tänään taitaa olla kalsarikännipäivä. Saako jostain seuraa?