Miehesi sotilasarvo?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Eikun me ollaan realisteja. Ei eletä sodan pelossa, eikä kuvitella että tämä maa kaatuisi jos me täältä poistutaan - ei sota yhtä miestä kaipaa. Ollaan todennäköisesti poistumassakin jossain vaiheessa, sellaiseen maahan missä mun palkkataso tulee olemaan korkeampi, ja verotus alhaisempi.
Toisekseen, ei mun miehellä ole edes oikeutta tätä maata puolustaa. Kun ei oo asevelvollinen tai oikeutettu käymään inttiä.
Mitä pikemmin poistutte niin sitä parempi, pelkkä riippakivi olette yhteiskunnalle koko sakki:D
Vapaaehtoisia ulkomaalaisia on joka sodassa sotimassa. Sun ukko on vain luuseri :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mitä pikemmin poistutte niin sitä parempi, pelkkä riippakivi olette yhteiskunnalle koko sakki:D
Vapaaehtoisia ulkomaalaisia on joka sodassa sotimassa. Sun ukko on vain luuseri :D
Ai onko Suomi sodassa, ja mun mies on luuseri koska ei ole sotimassa? Hitto, meiltä on mennyt tämä tieto kokonaan ohi. Inttiinhän tuo ei pääse vaikka haluaisi. Kun ei halua kansalaisuutta ottaa.

Miten me riippakiviä ollaan? Mieskin tekee töitä ja maksaa veroja, vaikkei ole täällä syntynyt, sairastellut ja kouluja käynyt = ei ole kuluttanut verovaroja kuten me suomalaiset (meillähän menee ikuisuus ennen kun alamme myös tuottamaan jotain, sen sijaan että vain kuluttaisimme). Meillä ei ole suurperhettä jonka elättäisimme yhteiskunnan tuella, emme juurikaan käytä julkista terveydenhuoltoa, jne. Emmekä jää tänne vanhuuttamme viettämään jos hyvin menee. Eli tullaan yhteiskunnalle loppujen lopuksi paljon halvemmaksi kuin moni muu perhe.

Vieras

riippakiviä ja luusereita. Tervemenoa, kukaan ei jää kaipaamaan :)
Ai onko Suomi sodassa, ja mun mies on luuseri koska ei ole sotimassa? Hitto, meiltä on mennyt tämä tieto kokonaan ohi. Inttiinhän tuo ei pääse vaikka haluaisi. Kun ei halua kansalaisuutta ottaa.

Miten me riippakiviä ollaan? Mieskin tekee töitä ja maksaa veroja, vaikkei ole täällä syntynyt, sairastellut ja kouluja käynyt = ei ole kuluttanut verovaroja kuten me suomalaiset (meillähän menee ikuisuus ennen kun alamme myös tuottamaan jotain, sen sijaan että vain kuluttaisimme). Meillä ei ole suurperhettä jonka elättäisimme yhteiskunnan tuella, emme juurikaan käytä julkista terveydenhuoltoa, jne. Emmekä jää tänne vanhuuttamme viettämään jos hyvin menee. Eli tullaan yhteiskunnalle loppujen lopuksi paljon halvemmaksi kuin moni muu perhe.

Turkilmas
Öö... se on alikessu ja sotilaspoliisi ja sitten sillä on semmoiset korpin natsat...tai jotain :D. Dragsvikin ruotsinkielisen armeijan tuo on käynyt ja kovasti haaveili jossain vaiheessa poliisin työstä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:LOL: Joku semmonen onkin tosi vakuuttava.
Mun mies kävi sivarin.
Vain "miehet" käyvät sivarin.
No mun mies on sen verran oikea mies, ettei sen tarvitse käydä yhtään mitään, mitä se ei halua.
Sun "mies" ei ole kykenevä eikä halukas puolustamaan sinua ja lapsiasi ulkoiselta väkivallalta. Että semmonen reppana.
Kotona on sivari joka osaa laittaa sut mullan alle yhdellä iskulla :kieh:

Ryhmä vihollistaistelijoita on ovenne takana valmiina
raiskaamaan ja tappamaan. Miten "miehesi" puolustaa sinua?
Miten sun miehesi puolustaa sua samassa tilanteessa? :snotty:
Minun mieheni on rintamalla muiden MIESTEN kanssa estämässä vihollisia pääsemästä minun ja lastemme kimppuun. Sivari ei tähän kykene, eikä edes halua.
No, sivari on sitten vastaavasti kotona puolustamassa vaimoaan ja lapsiaan niiltä ovella olevilta vihollisilta, joita MIEHET eivät kyenneet estelemään.

Ja minä & mieheni juomme Martineja etelän hiekkarannalla, kaukana koko sodasta :saint:
:LOL: :LOL:
* :ashamed: *

Mutta juu, alikessu kuorsaa tuolla yläkerrassa.

Yhteistyössä