Miehesi sotilasarvo?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sinulla tuo suu toimii nopeammin kuin järki:D
No, jos kuvitellaan että Venäjä tänne hyökkäisi, niin eihän se rintamalla oleva mies ole vaimoaan ja lapsiaan puolustamassa, vaan muualla puolustamassa kotimaataan :xmas:
Sinulla tuo järki ei tänäänkään tunnu pelittävän :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sun "mies" ei ole kykenevä eikä halukas puolustamaan sinua ja lapsiasi ulkoiselta väkivallalta. Että semmonen reppana.
Mistä sä noin päättelit?
Eihän tuo mitenkään liity intin käymiseen tai käymättömyyteen.
Niinpä. Jos epäilee, ettei mies kykene mua puolstaan, niin siitä vaan kokeilemaan. :whistle:
Ryhmä vihollistaistelijoita on ovenne takana valmiina
raiskaamaan ja tappamaan. Miten "miehesi" puolustaa sinua?
Ja sä luulet, että jos olet sodassa ja ryhmä vihollistaistelijoita tulee, niin sun miehes tulee muka kotiin heti sun luo? :LOL: :LOL: Miten naiivia! Sun miehes on jonkun vihollisjoukon akan ovella, valmiina raiskaamaan tahollaan. semmosta sota on, onko kiva?

Sinulla tuo suu toimii nopeammin kuin järki:D
No, jos kuvitellaan että Venäjä tänne hyökkäisi, niin eihän se rintamalla oleva mies ole vaimoaan ja lapsiaan puolustamassa, vaan muualla puolustamassa kotimaataan :xmas:
Sinulla tuo järki ei tänäänkään tunnu pelittävän :D
No voisitko ystävällisesti jakaa viisauttasi, ja kertoa tyhmälle mitä tarkoitat tuolla "mies ei kykene puolustamaan vaimoaan ja lapsiaan jos ei ole käynyt armeijaa"- jutulla?

V
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Olenko ihan väärässä jos sanon, että sota jos tulee niin niille sivarin käyneillekki löytyy omat hommansa, tuskinpa seisovat ihmettelemässä vain. :|
Todellakin löytyy homma. Rintamallew miinanpolkijaksi.

Vieras
Miten sun miehesi puolustaa sua samassa tilanteessa? :snotty:
Minun mieheni on rintamalla muiden MIESTEN kanssa estämässä vihollisia pääsemästä minun ja lastemme kimppuun. Sivari ei tähän kykene, eikä edes halua.

Rukoilijasirkka
Minun mieheni on rintamalla muiden MIESTEN kanssa estämässä vihollisia pääsemästä minun ja lastemme kimppuun. Sivari ei tähän kykene, eikä edes halua.
Ne viholliset on ampunut sun miehen ja seisoo sun oven takana. heehheeh, Onko hienoa? Olipas miehen työ ottaa kuula kalloon ja tappaa muita.

Järkevämpi mies tajuais ennenku sota alkaa ja rajat menee kiinni, hommata perheensä johonkin parempaan paikkaan.

No, sivari on sitten vastaavasti kotona puolustamassa vaimoaan ja lapsiaan niiltä ovella olevilta vihollisilta, joita MIEHET eivät kyenneet estelemään.

Ja minä & mieheni juomme Martineja etelän hiekkarannalla, kaukana koko sodasta :saint:

Vieras
Ja minä & mieheni juomme Martineja etelän hiekkarannalla, kaukana koko sodasta :saint:
Te olettekin luusereita jotka poimivat rusinat pullasta. Koska sota ei syty hetkessä olisi teidän parempi poistua maasta heti. Ulkomaalaiset suljetaan sodan uhan alla keskitysleireille ja työkykyiset pannaan töihin.

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ne viholliset on ampunut sun miehen ja seisoo sun oven takana. heehheeh, Onko hienoa? Olipas miehen työ ottaa kuula kalloon ja tappaa muita.

Järkevämpi mies tajuais ennenku sota alkaa ja rajat menee kiinni, hommata perheensä johonkin parempaan paikkaan.
Voi Sirkka sä oot lapsellinen... Miksi aloit asiasta kinaamaan?

Te olettekin luusereita jotka poimivat rusinat pullasta. Koska sota ei syty hetkessä olisi teidän parempi poistua maasta heti. Ulkomaalaiset suljetaan sodan uhan alla keskitysleireille ja työkykyiset pannaan töihin.
Eikun me ollaan realisteja. Ei eletä sodan pelossa, eikä kuvitella että tämä maa kaatuisi jos me täältä poistutaan - ei sota yhtä miestä kaipaa. Ollaan todennäköisesti poistumassakin jossain vaiheessa, sellaiseen maahan missä mun palkkataso tulee olemaan korkeampi, ja verotus alhaisempi.

Toisekseen, ei mun miehellä ole edes oikeutta tätä maata puolustaa. Kun ei oo asevelvollinen tai oikeutettu käymään inttiä.

Mitä helvetin väliä sillä on käykö armeijan vai ei?

Kyllä kotirintamallakin väkeä tarvitaan.

Ei ole yhtään mun mielestä 'akkamaisempaa' olla sivari kuin armeijan käynyt.
Naiset käy armeijaa myös.

Tämä on mun mielestä kummallinen juttu että kaikki pitäis olla tasa-arvoista - niin kauan kuin se koskee naisia :xmas:

Yhteistyössä