ei vielä mitään kun aliupseerikoulu kesken... muisteekseni kesäkuun lopussa on alikessu?
Niin munkin mies. Aatelkaa, ettei se oo käynyt edes sitä sivaria, eikä käyAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mun mies on sen verran oikea mies, ettei sen tarvitse käydä yhtään mitään, mitä se ei halua.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vain "miehet" käyvät sivarin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joku semmonen onkin tosi vakuuttava.
Mun mies kävi sivarin.
Sun "mies" ei ole kykenevä eikä halukas puolustamaan sinua ja lapsiasi ulkoiselta väkivallalta. Että semmonen reppana.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mun mies on sen verran oikea mies, ettei sen tarvitse käydä yhtään mitään, mitä se ei halua.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vain "miehet" käyvät sivarin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joku semmonen onkin tosi vakuuttava.
Mun mies kävi sivarin.
Hän on aliupseerioppilas.Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:ei vielä mitään kun aliupseerikoulu kesken... muisteekseni kesäkuun lopussa on alikessu?
just =0DDDDAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mun mies on sen verran oikea mies, ettei sen tarvitse käydä yhtään mitään, mitä se ei halua.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vain "miehet" käyvät sivarin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joku semmonen onkin tosi vakuuttava.
Mun mies kävi sivarin.
Mistä sä noin päättelit?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sun "mies" ei ole kykenevä eikä halukas puolustamaan sinua ja lapsiasi ulkoiselta väkivallalta. Että semmonen reppana.
Vapaamatkustajia tuntuu riittävän.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Niin munkin mies. Aatelkaa, ettei se oo käynyt edes sitä sivaria, eikä käyAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mun mies on sen verran oikea mies, ettei sen tarvitse käydä yhtään mitään, mitä se ei halua.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vain "miehet" käyvät sivarin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joku semmonen onkin tosi vakuuttava.
Mun mies kävi sivarin.
Niinpä. Jos epäilee, ettei mies kykene mua puolstaan, niin siitä vaan kokeilemaan.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mistä sä noin päättelit?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sun "mies" ei ole kykenevä eikä halukas puolustamaan sinua ja lapsiasi ulkoiselta väkivallalta. Että semmonen reppana.
Eihän tuo mitenkään liity intin käymiseen tai käymättömyyteen.
Niin, kun ei se raukka pääse edes sivariin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vapaamatkustajia tuntuu riittävän.
Eipä liitykään. Puolustusvoimista saa hyvän koulutuksen siihen hommaan. Mutta jotkut saattavat kyetä siihen ilmankin. Riippuu siitä mitä tilanteita tulee vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mistä sä noin päättelit?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sun "mies" ei ole kykenevä eikä halukas puolustamaan sinua ja lapsiasi ulkoiselta väkivallalta. Että semmonen reppana.
Sinulla tuo suu toimii nopeammin kuin järkiAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mistä sä noin päättelit?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sun "mies" ei ole kykenevä eikä halukas puolustamaan sinua ja lapsiasi ulkoiselta väkivallalta. Että semmonen reppana.
No, jos kuvitellaan että Venäjä tänne hyökkäisi, niin eihän se rintamalla oleva mies ole vaimoaan ja lapsiaan puolustamassa, vaan muualla puolustamassa kotimaataan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sinulla tuo suu toimii nopeammin kuin järki
Ryhmä vihollistaistelijoita on ovenne takana valmiinaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niinpä. Jos epäilee, ettei mies kykene mua puolstaan, niin siitä vaan kokeilemaan.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mistä sä noin päättelit?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sun "mies" ei ole kykenevä eikä halukas puolustamaan sinua ja lapsiasi ulkoiselta väkivallalta. Että semmonen reppana.
Miten sun miehesi puolustaa sua samassa tilanteessa? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ryhmä vihollistaistelijoita on ovenne takana valmiina
raiskaamaan ja tappamaan. Miten "miehesi" puolustaa sinua?