Mieheni viimeinen villitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seikku24
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Seikku24

Aktiivinen jäsen
20.05.2022
353
155
43
Minun mies on halunnut vaimonsa antavan muillekkin miehille pillua.
Nyt uusin villitys on löytää mahdollisimman iso kaluinen mies vaimoaan panemaan.
Aion suostua tähänkin kun tuntuu kiihoittavalta.
Onkohan miten yleistä?

On yleistä. Jotkut miehet ovat aisankannattajia eli he nauttivat kun heitä nöyryyttää isompikaluinen mies. Jotkut rakastavat niin paljon vaimoaan, että haluavat antaa vaimolle nautinnon, jota hän itse ei pysty antamaan.

Nyt uusin villitys on löytää mahdollisimman iso kaluinen mies vaimoaan panemaan.
Onkohan miten yleistä?
On yleistä ja hyvä tapa, jos vaimo itse haluaa myös. Tosin kullin koko ei takaa mitään , vaan sen käyttö.
Kannattaa vaimon antaa vittua monelle ja usein, niin löytää sitten parhaan

Fantasiana hyvinkin yleistä, oli amerikkalaisilta kysytty jossa 52%:lla tämä fantasia. Käytännössä harva toteuttaa mutta jotkut kuitenkin, itse olen ollut se vieras mies jolle parin nainen antanut miehensä luvalla. Ja kemiat on naiselle tärkeämpi kuin kullin koko.

Minulla on ollut miehen lupa, mutta olen epäröinyt. Nyt oli toukokuun lopussa luokkakokous, 10 vuotta sitten peruskoulun päättäneet. Siellä oli yksi Rami, joka yritti silloin minua iskeä, mutta en antanut kenellekään. Tässä välissä olen mennyt avioon ja saanut pojan. Ramista oli kehittynyt oikein komea mies ja nyt hänen ei paljon tarvinnut hakkailla, kun olin myyty. Menimme hotelliin ja nussimme melkein koko yön, toki lepotaukoja välillä. Lupasin Ramille, että kymmenen vuoden kuluttua otetaan uusiksi, eikä silloin tarvita kumejakaan.

Onkohan miten yleistä?

Minun mieheni antoi minulle samanlaisen luvan vajaa vuosi sitten heinäkuussa. Minä lupasin miettiä asiaa. Enhän toki kertonut, että olen saanut jo kolmen vuoden aikana viisi kertaa hierojaltani mahtavan paksua heijaria.

Minun mies puhuu tästä paljon, ollaan viiskymppisiä. Puhuu rakastellessa kaikenlaisia fantasioita aiheesta. Kyselee minulta ketä haluaisin. Mitähän tuumaisi, jos kertoisin, että olen nainut yhden puolituttumme kanssa useita kertoja viimeisen kolmen vuoden aikana?

Minun mies puhuu tästä paljon, ollaan viiskymppisiä. Puhuu rakastellessa kaikenlaisia fantasioita aiheesta. Kyselee minulta ketä haluaisin. Mitähän tuumaisi, jos kertoisin, että olen nainut yhden puolituttumme kanssa useita kertoja viimeisen kolmen vuoden aikana?

Joopa, naiset mielummin pettää kuin suostuvat sovittuun seksisuhteeseen. Mitäpä jos sen pettämisesi kertomisen sijaan kysyisit, mitä tuumaisi jos alkaisit naimaan puolituttunne kanssa, voisit jatkaa naimista luvalla ja olisi miestäsi kohtaan reilua.

Tulimme eilen illalla mökille, minä, mieheni ja mieheni 17v serkku Joel.

Meidän tarkoituksemme oli houkutella Joel MNM-sandwichiin. Mieheni ryyppäsi niin paljon, että sammui parissa tunnissa. Sainpahan Joelin yksin itselleni ja voi että nuori mies on kestävä. Sain varmasti 7-8 orkkua ja Joel 4 illan aikana ja ukko vain kuorsasi. Nyt päivällä ukkokin pani kerran, mutta nukahti taas. Aion kyllä hyödyntää Joelin kesälomaa niin paljon kuin mahdollista.

Tulimme eilen illalla mökille, minä, mieheni ja mieheni 17v serkku Joel.

Meidän tarkoituksemme oli houkutella Joel MNM-sandwichiin. Mieheni ryyppäsi niin paljon, että sammui parissa tunnissa. Sainpahan Joelin yksin itselleni ja voi että nuori mies on kestävä. Sain varmasti 7-8 orkkua ja Joel 4 illan aikana ja ukko vain kuorsasi. Nyt päivällä ukkokin pani kerran, mutta nukahti taas. Aion kyllä hyödyntää Joelin kesälomaa niin paljon kuin mahdollista.
Minä olen aisuri ja minulle kävi myös niin, että aluksi ahdistusvin kun piti katsoa kun vieras penis tunkeutui vaimon vittuun. Ryyppäsin myös liikaa.
vaimo ei lopettanut pillunsa antamista, ja vähitellen totuin ja alistuin.
Nyt täysin raittiina kaikki on paljon herkullisempi.

Onkohan miten yleistä?
No ei ole meillä terveillä

Ollaan omistushaluisia eikä anneta kenenkään muun koskea naiseemme

Jotkut on jopa aggressiivisia muistan nuoruusvuosilta kun erehtyi juttelemaan enkä,tiennyt olevan varattu

Ite oon mielissäni kun ihan kaikki miehet kuolaa nuorta kaunista ja upeavartaloista tyttistäni

terv. ähäkutti

Onkohan miten yleistä?
Minun vaimo ei välitä erikoisen isoista peniksestä, eikä saa olla liian pitkä. Tärkeää on että mies osaaa käyttää vehjettään vaimoni vitun arvoisesti, sitä nimittäin kuolaa tosi moni ja odottaa kiltisti pillulle pääsy vuoroaan..

Yhteistyössä