Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On yleistä ja hyvä tapa, jos vaimo itse haluaa myös. Tosin kullin koko ei takaa mitään , vaan sen käyttö.Minun mies on halunnut vaimonsa antavan muillekkin miehille pillua.
Nyt uusin villitys on löytää mahdollisimman iso kaluinen mies vaimoaan panemaan.
Aion suostua tähänkin kun tuntuu kiihoittavalta.
Onkohan miten yleistä?
On yleistä ja hyvä tapa, jos vaimo itse haluaa myös. Tosin kullin koko ei takaa mitään , vaan sen käyttö.
Kannattaa vaimon antaa vittua monelle ja usein, niin löytää sitten parhaan
Ehkä ei kovin yleistä, meillä rouva on kerran saanut ”vierasta” minun toiveesta ja tykkäsi.
”Vieras” on kysellyt jatkoa, katsotaan sitten joskus oli rouvan kommentti ja hänelle riittää olla yhden naitavana.Miksi ei enää saa vierastakin?
Minun mies on halunnut vaimonsa antavan muillekkin miehille pillua.
Nyt uusin villitys on löytää mahdollisimman iso kaluinen mies vaimoaan panemaan.
Onkohan miten yleistä?
Minun mies puhuu tästä paljon, ollaan viiskymppisiä. Puhuu rakastellessa kaikenlaisia fantasioita aiheesta. Kyselee minulta ketä haluaisin. Mitähän tuumaisi, jos kertoisin, että olen nainut yhden puolituttumme kanssa useita kertoja viimeisen kolmen vuoden aikana?
Minä olen aisuri ja minulle kävi myös niin, että aluksi ahdistusvin kun piti katsoa kun vieras penis tunkeutui vaimon vittuun. Ryyppäsin myös liikaa.Tulimme eilen illalla mökille, minä, mieheni ja mieheni 17v serkku Joel.
Meidän tarkoituksemme oli houkutella Joel MNM-sandwichiin. Mieheni ryyppäsi niin paljon, että sammui parissa tunnissa. Sainpahan Joelin yksin itselleni ja voi että nuori mies on kestävä. Sain varmasti 7-8 orkkua ja Joel 4 illan aikana ja ukko vain kuorsasi. Nyt päivällä ukkokin pani kerran, mutta nukahti taas. Aion kyllä hyödyntää Joelin kesälomaa niin paljon kuin mahdollista.
No ei ole meillä terveilläMinun mies on halunnut vaimonsa antavan muillekkin miehille pillua.
Onkohan miten yleistä?
Minun vaimo ei välitä erikoisen isoista peniksestä, eikä saa olla liian pitkä. Tärkeää on että mies osaaa käyttää vehjettään vaimoni vitun arvoisesti, sitä nimittäin kuolaa tosi moni ja odottaa kiltisti pillulle pääsy vuoroaan..Minun mies on halunnut vaimonsa antavan muillekkin miehille pillua.
Onkohan miten yleistä?
Todella yleistä! En tiedä mitään faktoja mutta suuri villitys nykyäänMinun mies on halunnut vaimonsa antavan muillekkin miehille pillua.
Onkohan miten yleistä?
Todella yleistäMinun mies on halunnut vaimonsa antavan muillekkin miehille pillua.
Onkohan miten yleistä?
Haluaisin osallistua. Olen vanha ukko 78vOn yleistä ja hyvä tapa, jos vaimo itse haluaa myös. Tosin kullin koko ei takaa mitään , vaan sen käyttö.
Kannattaa vaimon antaa vittua monelle ja usein, niin löytää sitten parhaan
Haluaisin osallistua. Olen vanha ukko 78v
Haluaisin osallistua. Olen vanha ukko 78v