"Woken seuraus: sairaaloissa kysytään, ovatko miehet raskaana"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"On äärimmäisen kiusallista kysyä toistuvasti keski-ikäisiltä miehiltä heidän sukupuoltaan tilanteessa, jossa he ovat tulleet elintärkeään hoitoon, ja jossa heidät on kytketty näyttöihin ja tiputukseen. Tai vielä pahempaa, että ovatko he raskaana."

Itse asiassa kivesten liika säteilyttäminen ei ole hyvä idea, samasta syystä munasarjoja yritetään suojella.

Mutta kerro nyt, miten röntgensäteet ovat vaaraksi neli-viisikymppisen miehen raskaudelle?
No, minähän en noita lomakkeita ole keksinyt. Mutta jos samat lomakkeet on käytössä niin tottahan toki siellä kysytään samat asiat kaikilta. Olen itse hoitoalalla töissä ja joudun kirjaamaan puolen vuoden välein asiakkaan sukupuolen

"Tapahtumamuisti voi heiketä: asiat ja niiden tapahtumajärjestys menevät sekaisin. Esimerkiksi laskujen maksaminen tai itsestä huolehtiminen ei enää onnistu.

Joskus ennakoiva oire voi liittyä hahmottamisen vaikeuteen. Tähän voi liittyä eksymistä ja vaikeutta hahmottaa etäisyyksiä ja suuntia.

Itsenäinen työskentely voi vaikeutua. Suunnittelu ja päätöksenteko ei enää onnistu ja asiat jäävät kesken.

Myös ihmisen luonne tai käyttäytyminen voi muuttua."-IL-

No, minähän en noita lomakkeita ole keksinyt. Mutta jos samat lomakkeet on käytössä niin tottahan toki siellä kysytään samat asiat kaikilta. Olen itse hoitoalalla töissä ja joudun kirjaamaan puolen vuoden välein asiakkaan sukupuolen
Tähän on tultu. Ei voi mitään. Entäs tämä:

"Tapahtumamuisti voi heiketä: asiat ja niiden tapahtumajärjestys menevät sekaisin. Esimerkiksi laskujen maksaminen tai itsestä huolehtiminen ei enää onnistu.

Joskus ennakoiva oire voi liittyä hahmottamisen vaikeuteen. Tähän voi liittyä eksymistä ja vaikeutta hahmottaa etäisyyksiä ja suuntia.

Itsenäinen työskentely voi vaikeutua. Suunnittelu ja päätöksenteko ei enää onnistu ja asiat jäävät kesken.

Myös ihmisen luonne tai käyttäytyminen voi muuttua."-IL-

Tähän on tultu. Ei voi mitään. Entäs tämä:
Ehkä tekoäly päästää hoitohenkilökunnan pinteestä.