E
ei mikään nörtti
Vieras
Eiköhän ap:n mies ole tietoinen, että on olemassa palautusohjelmia, millä tiedostot saa takaisin... oppii sitten jemmaamaan ne paremmin yhteiskäytössä olevalle koneelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jmery:Miten tästä pääsee yli? Vai laitetaanko kipot jakoon?
Alkuperäinen kirjoittaja Trew:Alkuperäinen kirjoittaja jmery:Miten tästä pääsee yli? Vai laitetaanko kipot jakoon?
- ehdottomasti ne kupit jakoon ja heti.
Tuolla asenteellasi (joka ei tule ikinä muuttumaan) ja reagointitavalla aiheutat miehellesi helvetillisen tulevaisuuden....
Vapauta miehesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Menneisyyden vanki:Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:Olen samaa mieltä ed. kanssa, eletty on eletty ja sillä selvä. Se vaan on niin että toisten elämä on toisten mielestä ollut epähienoa. Enkä nyt tarkoita ko. tapausta.
Vain tämä hetki pitäisi olla itse kullekin tärkeä. Menneelle emme voi mitään, ja tulevaa ei kannata miettiä, se ei kuitenkaan mene kuten nyt ajattelemme.
Luulisin ymmärtäväni pointtisi, mutta silti yhdyn mielipiteeseesi pienin varauksin.
Mennyt on mennyttä, eletty on elettyä, eikä sitä muuksi saa. Totta. Mutta opikseen siitä voi ja pitääkin ottaa, ja kyllä siitä voi joitakin johtopäätöksiäkin tulevaisuutta ajatellen tehdä. Joissakin tapauksissa.
Ihminen kun on niin kovin hidas muuttumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jmery:Ymmärrän sen, että miehelläni on ollut elämää ennen minuakin. Kuten myös minullakin. Mutta onhan se kauheaa nähdä oma kumppani toisen kanssa, olkoonkin tapahtunut aikaisemmin meidän suhdetta.
Itse kyllä poistin videot omatoimisesti, eikä mieheni ollut siitä pahoillaan vaan mietti itsekkin miksei niitä ole poistanut. itselläni sellaiset muistot on omassa päässäni. En tarvitse mitään materiaa niihin muistoihin. Koen myös, että meidän yhteisessä kodissa ei tarvitse olla materiaalia, jossa mieheni on intiimisti toisen naisen kanssa. En ole itse videosta vihainen enkä mieheni menneisyydestä. Vain siitä, että minä jouduin sen näkemään.
Itse koen ongelmana lähinnä sen, etten saa sitä kuvaa mielestäni.. Ja se hankaloittaa asian hyväksymistä.. Olen vain hyvin surullinen, että jouduin näkemään oman mieheni toisen naisen kanssa. Ja sanon jouduin, koska odotin tosiaan videota lomastamme enkä seksivideota.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämä on....:Mies on pahoillaan siitä että löysit videon ja tuhosit sen. Minäkin olisin. Kuka tietämättään pitää noin vanhoja kuvia tai videoita koneella, eikö konetta koskaan siivota? Mies varmasti oppi tuosta sen, että kannattaa laittaa tikulle materiaali jonka haluaa säilyvän. Oliko ex paremman näköinen ja seksi kiihkeämpää vai miksi suutuit?
Alkuperäinen kirjoittaja Trew:Alkuperäinen kirjoittaja jmery:Miten tästä pääsee yli? Vai laitetaanko kipot jakoon?
- ehdottomasti ne kupit jakoon ja heti.
Tuolla asenteellasi (joka ei tule ikinä muuttumaan) ja reagointitavalla aiheutat miehellesi helvetillisen tulevaisuuden....
Vapauta miehesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Todella ikävä tilanne kaikin puolin. Älä välitä syyllistäjistä.
Olen itse nähnyt mieheni ja hänen ex-vaimonsa hääkuvan ja jo sen näkeminen aiheutti monenlaisia tunteita. Ymmärrän hyvin tunteesi asiassa. Olihan tuo videonpätkä paljon kamalampaa katseltavaa. Onneksi ajan myötä muistikuvat haalenevat. Toivottavasti saat mielenrauhan, päädyitpä sitten mihin tahansa ratkaisuun. Voimia Sinulle!
Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Todella ikävä tilanne kaikin puolin. Älä välitä syyllistäjistä.
Olen itse nähnyt mieheni ja hänen ex-vaimonsa hääkuvan ja jo sen näkeminen aiheutti monenlaisia tunteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Tree:Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Todella ikävä tilanne kaikin puolin. Älä välitä syyllistäjistä.
Olen itse nähnyt mieheni ja hänen ex-vaimonsa hääkuvan ja jo sen näkeminen aiheutti monenlaisia tunteita.
Olette te jotenkin omituisia ja omistushaluisia naisia. Minun miehelläni on takana 20 vuotta edellistä elämää, eikä minulle tulisi mieleenkään pyytää tai vaatia häntä hävittämään kaikki kuvia ensimmäisestä avioliitostaan ja lastensa lapsuusvuosista. Miehen lapset elävät kanssamme, joten jokainen päiväni sisältää hyvinkin paljon osia hänen entisestä elämästään ja todisteita siitä, että se on sisältänyt seksiäkin (= kaksi lasta, jotka ovat tietysti myös perineet äitinsä ulkonäköä). Jos exästä on jossain alastonkuvia, niin olkoon. Kunhan ei enää kanna lompakossaan exän kuvaa mukanaan (enkä todellakaan aio tarkistaa asiaa).
Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Alkuperäinen kirjoittaja Tree:Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Todella ikävä tilanne kaikin puolin. Älä välitä syyllistäjistä.
Olette te jotenkin omituisia ja omistushaluisia naisia. Minun miehelläni on takana 20 vuotta edellistä elämää, eikä minulle tulisi mieleenkään pyytää tai vaatia häntä hävittämään kaikki kuvia ensimmäisestä avioliitostaan ja lastensa lapsuusvuosista. Miehen lapset elävät kanssamme, joten jokainen päiväni sisältää hyvinkin paljon osia hänen entisestä elämästään ja todisteita siitä, että se on sisältänyt seksiäkin (= kaksi lasta, jotka ovat tietysti myös perineet äitinsä ulkonäköä). Jos exästä on jossain alastonkuvia, niin olkoon. Kunhan ei enää kanna lompakossaan exän kuvaa mukanaan (enkä todellakaan aio tarkistaa asiaa).
Niin... Minäkin asun mieheni lapsen kanssa ja huolehdin lapsesta sekä ajallisesti ja taloudellisesti kuin omastani. En kuitenkaan halua miehen entisen vaimon olevan osa elämääni tai kotiani. Jokainen tyylillään ja vaatimustasollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Alkuperäinen kirjoittaja Tree:Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Todella ikävä tilanne kaikin puolin. Älä välitä syyllistäjistä.
Niin... Minäkin asun mieheni lapsen kanssa ja huolehdin lapsesta sekä ajallisesti ja taloudellisesti kuin omastani. En kuitenkaan halua miehen entisen vaimon olevan osa elämääni tai kotiani. Jokainen tyylillään ja vaatimustasollaan.
Miehesi entinen vaimo on jo osa elämääsi, koska huolehditte yhdessä jälkeläisestään. Eikös vaan? Jokainen vaatimustasollaan ja tyylillään. Näin on. Mikä sinun vaatimustasostasi matalamman tekee kuin niiden, jotka hyväksyvät miehen entisen vaimon elämäänsä pelkkien kuvien muodossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Alkuperäinen kirjoittaja Tree:Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä asia:Todella ikävä tilanne kaikin puolin. Älä välitä syyllistäjistä.
Miehesi entinen vaimo on jo osa elämääsi, koska huolehditte yhdessä jälkeläisestään. Eikös vaan? Jokainen vaatimustasollaan ja tyylillään. Näin on. Mikä sinun vaatimustasostasi matalamman tekee kuin niiden, jotka hyväksyvät miehen entisen vaimon elämäänsä pelkkien kuvien muodossa?
En verrannut itseäni muihin. Lue: Jokainen vaatimustasollaan ja tyylillään.
Muutenkin Vanhalla Noidalla on taipumus esittää oma näkemyksensä totuutena ja jäädä jankkaamaan sitä. Ei ole rakentavaa vaan rasittavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jmery:Plaaaah.. Jokaisella on tietysti yksilölliset mieltymykset mikä on kaunista. Ihan mukavan näköinen on se eksä, olen nähnyt hänet muista heidän valokuvista aikaisemmin. Minulla ei ole mitään katkeruutta heidän suhdettaan kohtaan eikä mitään muutakaan tunteita. Jotkut ilmeisesti vain haluavat näin kuvitella täällä palstalla.. Itse aktin näkeminen videolta toisen naisen kanssa on aika paljon eri asia kuin esimerkiksi kuva missä ollaan vaikka istumassa iltaa ystävien kesken.. Sellaisia kuvia miehelläni on jossain albumissa mistä olemme katselleet yhdessä mennyttä elämää ja itselläkin on eräs kuva missä saan poskipusun omalta eksältäni, vuosien takaa.. (Hui kamalaa..)
Omasta mielestäni olen kaunis, luonnollinen ja urheilullinen. Ainakin mieheni sanojen mukaan olen kaunein nainen, jota hän on edes koskaan tapaillut.. Eli turhaa nassuttaa, että järkytykseni johtuisi kateudesta tai alemmuuden tunteesta. Yksinkertaisesti on vain kaameaa nähdä oma mies seksiä harrastamassa toisen naisen kanssa. Itse en ole järkyttynyt tai tunne mitään muutakaan esim niistä illanistujais tai mökkikuvista, joissa mieheni eksä on mukana.