V
vierailija
Vieras
Olen siis reilusti ylipainoinen. En vaan voi käsittää,miten painoasioista on tullut nykyään tällaisia,että ihan avoimesti huomautellaan toisen painosta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, no mä olen ollut lihava kohta parikymmentä vuotta ja viime vuosina olen huomannut enemmän huomauttelua.apTullut?
Ainahan se on niin ollut. Jotkut vaan ovat niin, rehellisesti sanottuna, tyhmiä, että kokevat oikeudekseen huomautella toisille.
Tiedän. Itsensä ja oman hyvinvointinsa ottaa vakavasti vasta sitten kun lääkäri lukee madonluvut.Siis mä olen ollut hoikka ja normaalipainoinen. Mä syön suruuni herkkuja eikä siihen mitkään laihdutus kehoitukset auta.ap
Ei se vaikuttaisi minuun mitenkään.Tiedän. Itsensä ja oman hyvinvointinsa ottaa vakavasti vasta sitten kun lääkäri lukee madonluvut.
Niin sanot nyt kun olet "terve" mutta kun sairastut riittävästi niin ääni muuttuu. Silloin takertuu vaikka oljenkorteen.Ei se vaikuttaisi minuun mitenkään.
On mulla lukuisia sairauksia.Niin sanot nyt kun olet "terve" mutta kun sairastut riittävästi niin ääni muuttuu. Silloin takertuu vaikka oljenkorteen.
Tiedetään ja siksi laitoin "". Sinulla on alkaneet vaihdevuodet ja ankara masennus, johonka tarvitsisit kipeästi apua.On mulla lukuisia sairauksia.
Runsaat kuukautiset on tälläkin hetkellä. Onkohan mun vaihdevuodet sitten kestäneet vuosikymmeniä?Tiedetään ja siksi laitoin "". Sinulla on alkaneet vaihdevuodet ja ankara masennus, johonka tarvitsisit kipeästi apua.
Olen siis reilusti ylipainoinen. En vaan voi käsittää,miten painoasioista on tullut nykyään tällaisia,että ihan avoimesti huomautellaan toisen painosta.
Se tuo hetken onnen tunteenSinä elät painosi kanssa, eikä kenenkää siitä pidä huomautella.
Sinuna kuitenkin miettisin, miksi syöt yli tarpeesi? Miten se helpottaa oloasi ja mitä saavutat sillä?
Ovulaation eli munasolun irtoamisen jälkeen estrogeenitaso laskee ja on alimmillaan kuukautisvuodon aikana.Runsaat kuukautiset on tälläkin hetkellä. Onkohan mun vaihdevuodet sitten kestäneet vuosikymmeniä?
Siis mä olen ollut hoikka ja normaalipainoinen. Mä syön suruuni herkkuja eikä siihen mitkään laihdutus kehoitukset auta.ap
No yhtä masentunut olen ollut siitä lähtien,kun tajusin,ettei minusta tule mitään. Ja kyllä kävin terapiassa vuosikymmeniä.Ovulaation eli munasolun irtoamisen jälkeen estrogeenitaso laskee ja on alimmillaan kuukautisvuodon aikana.
Muun muassa tästä johtuvat henkiset ja fyysiset, kuukautisia edeltävät ja vuodon aikana esiintyvät PMS-oireet.
No yhtä masentunut olen ollut siitä lähtien,kun tajusin,ettei minusta tule mitään. Ja kyllä kävin terapiassa vuosikymmeniä.
Ei ollut muuta hyötyä kuin että sain jutella jollekin kun mulla ei ole ystäviä.Toivottavasti nyt jotain hyötyä oli terapiasta? Mieti mitä työkaluja/välineitä terapiasta voisit ottaa nykyiseen tilanteeseen ja saavuttaa onnistumisia?
Mielialan parantaminen auttaa painonhallinnassa ja mieli paranee kun saat kiloja pois.
Se tuo hetken onnen tunteen
Varmaan saman saa joku alkoholista,joku huumeista tms ja mä saan sen ruoasta.
Ei ollut muuta hyötyä kuin että sain jutella jollekin kun mulla ei ole ystäviä.
Oisko tuolla?Harmi, ettei ollut hyötyä. Kelan tukemasta terapiastakin joutuu melkoisesti maksamaan ja aikaa meni turhaan.
Toivottavasti on keskustelukumppaneita, ystäviä nykyisin.
Se tuo hetken onnen tunteen
Varmaan saman saa joku alkoholista,joku huumeista tms ja mä saan sen ruoasta.
Olen pettynyt elämääni. Siihen etten saanut mitään opiskeltua enkä päässyt työelämään.Riippuvuudet on pakenemista. Mitä sinä pakenet?
Olen pettynyt elämääni. Siihen etten saanut mitään opiskeltua enkä päässyt työelämään.
Olen kaikkeni yrittänyt. Enempää en voi tehdä.Pitäisikö asialle tehdä jotain?