TYKS:iin hedelmöityshoitoihin ylipainoisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepulis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepulis"

Vieras
Nin siis haluaisin toisen lapsen enkä pysty tulemaan raskaaksi luonnollisesti. Ensimmäisessä raskaudessa riitti Clomifen-kuuri raskautumiseen.

Nyt siis tahtosin tietää, onko kukaan päässyt Tyksiin hoitoihin reippaasti ylipainoisena? Esikoisesta pääsin vaikka olinkin ylipainoinen, mutta nyt tuota painoa on melkein 20 kg enemmän kuin silloin.. olen kuitenkin saanut 10 kg jo pois painosta, että yritän koko ajan laihdutttaa..

Ei ole järkeä maksaa hoidosta joka ei välttämättä onnistu ja riskeerata itsensä ja lapsensa. Nyt vähähiilihydraattiselle dieetille ja paino putoaa! Jos oikeasti sen lapsen haluaa, varmasti pystyy pudottamaan hiukan painostakin. Muutenkin jaksaminen ja elämänlaatu paranee.

Ylipainostako sun raskautuminen aikaisemmin on ollut kiinni? Edellistä kommenttia vaan ajattelin...
Anyway, ei multa ainakaan kukaan oo KOSKAAN kysyny edes tyks:ssä painoa missään vaiheessa, vaikka huomattavasti enemmän hoitoja, kuin tuo sun. Tosin mä en kyllä näytä ylipainoiselta, mutta BMI oli ennen raskautta muistaakseni 27.

Ei ole järkeä maksaa hoidosta joka ei välttämättä onnistu ja riskeerata itsensä ja lapsensa. Nyt vähähiilihydraattiselle dieetille ja paino putoaa! Jos oikeasti sen lapsen haluaa, varmasti pystyy pudottamaan hiukan painostakin. Muutenkin jaksaminen ja elämänlaatu paranee.

Olen koko ajan dieetillä yrityksenä tiputtaa painoa.. tuo 10 kg on lähtenyt alle 3 kk:ssa.. mutta olen ollut joskus normaalipainoinen enkä ole siltikään tullut raskaaksi, joten tuo hoito on tarpeellinen.. minulla ei irtoa munasolu ollenkaan.. olen ollut ilman ehkäisyä viimeiset 10 vuotta eikä ole vauvoja tullut..

[QUOTE="minä";24488568]Ylipainostako sun raskautuminen aikaisemmin on ollut kiinni? Edellistä kommenttia vaan ajattelin...
Anyway, ei multa ainakaan kukaan oo KOSKAAN kysyny edes tyks:ssä painoa missään vaiheessa, vaikka huomattavasti enemmän hoitoja, kuin tuo sun. Tosin mä en kyllä näytä ylipainoiselta, mutta BMI oli ennen raskautta muistaakseni 27.[/QUOTE]

ei ole ylipainosta kiinni, kuten ylemmäs kirjotin :) vaan tuosta penteleen munasolusta.. esikoisesta painoin 90 kg ja osa lääkäreistä valitti painosta, mutta comit määränny lääkäri ei taas sanonut mitään painosta.. taitaa olla vaan tuurista sit kiinni saako clomi kuuria... :)

[QUOTE="jepulis";24488570]Olen koko ajan dieetillä yrityksenä tiputtaa painoa.. tuo 10 kg on lähtenyt alle 3 kk:ssa.. mutta olen ollut joskus normaalipainoinen enkä ole siltikään tullut raskaaksi, joten tuo hoito on tarpeellinen.. minulla ei irtoa munasolu ollenkaan.. olen ollut ilman ehkäisyä viimeiset 10 vuotta eikä ole vauvoja tullut..[/QUOTE]

Eli sun lapsettomuus ei mitenkään liity ylipainoon, niinku ajattelinkin :) Tsemppiä kuitenkin laihdutukseen, ja yhtään hyvää syytä en keksi, miksei tyks:stä kirjotettais clomi-reseptiä, jos se niin helpolla on autettu! Soitat sinne pian :)

Yhteistyössä